קהילה - היצירות של אלדופדיה
אלדופדיה
5
26

אלדופדיה - שהאזאם המכשף 06/10/2022

שהאזאם נוצר בהיווצרות המולטיוורס, ביקום מספר 0 בריק היקומים. הדברים היחידים שנוצרו עמו היו שש אבני האינסוף.
הוא בילה שנים בלצוף בחלל הריק והבודד, עד שהוא גילה את סוד פתיחת שערי היקומים.

לפני מיליוני שנים, שהאזאם פתח את השער אל תוך יקום 77. הוא הגיע ליקום פרימיטיבי שבו התושבים האומללים סובלים בגלל קבוצת אנשים שהושפעו מיצורים שנקראים החטאים. כמו שהאזאם, גם החטאים נוצרו עם היווצרות המולטיוורס וחדרו למיקמקים כדי להפיץ דרכם את ההרס שלהם.

שהאזאם למד מהם באותה העת שהוא יכול לעשות את אותו הדבר. כדי לעזור למיקמקים נגד החטאים, הוא בחר נבחר בעצמו והעניק לו לראשונה את כוחותיו. והמיקמק אכן הצליח להביס את החטאים לזמן רב. הוא היה הנבחר הראשון שלו. ושנים קדימה הוא וצאצאיו שלטו במלוכה באותו היקום.

אבל המלחמה בחטאים צרכה כוח רב, כוח ששהאזאם לא יכל לספק לבדו. והוא החל לבחור אנשים נוספים בעלי אומץ וטוב לב כדי לעזור לו להמשיך במשימה שלו.

הוא בחר בזן האמזונות לקבלת כוחות חזקים וייחודיים לכל אחת, ושלח כל אחת מהן להגן על יקום משלה.
ובייצורים מיוחדים כמו סת' הוא נתן את כוחות הקסם כדי שיעזור לו במשימתו לשמור על אבני האינסוף.

למרות כל זה, במשך השנים עלתה לו נבואה נוראה. נבואה לפיה כל היקומים עומדים להיהרס ורק הנבחר הגדול והטוב מכולם שנולד ביקום 107 יכול להציל אותם.

בעקבות זאת בשנת 3000 לפני הספירה, שהאזאם מצא במצריים העתיקה שביקום 107 נבחר נוסף ושמו טת' אדם. שהאזאם שהיה נסער מהנבואה, לא חשב על מי הנבחר שבו בחר לעומק. והוא בחר אדם עצבני וגאוותן שמהר מאוד נכנע לחטאים וחשב שהגורל שלו לשלוט בעולם ולהנהיג את כל המיקמקים. שהאזאם הצליח לגבור עליו בקרב, ושלח אותו קפוא לכלא עמוק בחלל.
בשנת 2017, שהאזאם בחר עוד שני נבחרים. אחד כדי להגן על יקום 88 שסבל מנבל העל כלב על. הנבחר היה דוני באטסון. מיקמק טוב לב ואמיץ. והשניה ורד קושמיני, שנבחרה לאחר שברחה מגן עדן כדי לעזור לליגת הגיבורים להציל את יקום 11.
בשנת 2018, שהאזאם החליט לנסות שוב לבחור נבחר שיגן על יקום 107 וימלא את הנבואה. והוא בחר בגרסתו של דוני באטסון באותו היקום ובחר לפנות אליו בעוד שנסע ברכבת. אך טעות קרתה, ובמקום דוני מי שזומן לדבר עם שהאזאם היה לא אחר מאשר טווי קושמיני, סוכן ליגת טינטאון.

שהאזאם לא היה מודע לטעות, והעניק לטווי את הכוחות בתקווה שיציל את כל היקומים. הכוחות שקיבל מעט שונות משל השאר, וכללו עיני לייזר במקום כוחות חשמל.

בשנת 2019, הנבחר טווי נקלע לעבר ביכולת שלא ידע שקיימת לו, ובטעות שינה את ההיסטוריה. וכשניסה לחזור להווה הוא גילה שהוא ביקום מקביל(701) ללא כוחותיו. והלך לשהאזאם שנתן לו שוב את הכוחות ללא הידיעה על השינויים שעשה, והפעם עם כוחות החשמול.
בעקבות המקרה, טווי ושאר חברי ליגת טינטאון נעצרו על ידי משטרת הזמן בקרב נגד הרובוטים המשוכפלים המונדינים שבמהלכו יוני מיקמוק(בנו של אלויס מיקמוק) מצא את מותו. שהאזאם היה משוכנע שקרב זה היה הקרב שעליו היה נבואתו, אבל טעה.

בהמשך 2019, דרקסלי תקפה את כדור הארץ וכוכבים נוספים במטרה למצוא את אבני האינסוף. שהאזאם יחד עם טווי, מיקי נימפטון, ומייק ברנט טסו באחת החלליות של דרקסלי אל כוכב המינימיקים, בו העניק לה את אבן הזמן, ויחד עם שאר היקום נעלם בנקישתה.
עד שמספר חודשים מאוחר יותר ליגת טינטאון לא החזירו אותו ואת שאר התושבים, שהאזאם הופיע כרוח, עדיין בעל כוחות אבל עם מצב רוחני חלש.

בשנת 2030, שהאזאם הרגיש שהגיע המשבר הגדול שאותו ניבא, ובעקבות זאת נעלם בתקווה שעשה את הבחירה הנכונה. והעניק לטווי קושמיני את הירושה שבסלע הנצח. היו מחשבות על מי הוא הנבחר האמיתי מיקום 107 והמכשף העליון החדש, כי לפי סדר הנבחרים לא הגיוני שהוא יהיה בן. ובסופו של דבר, הוכרע שהמכשפה העליונה החדשה היא מאיה מיקמוק.

לקריאת הערך על אלויס מיקמוק מיקום 107
9
4
115


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/10/2022   16:47 אשרמיקמיק  4
לא ידעתי שהאזאם הוא יישות קסומה!
הייתי בטוח שהוא מיקמק מכשף!
06/10/2022   21:12 מחוגימלך  3
המכשף שהאזאם 4Ever!
06/10/2022   15:10 אשרמיקמיק  2
וואו!
זה טוב, אח שלו!
06/10/2022   14:50 אגסקול  1
שלום אלדופיה, או בשם המשתמש שלך: roei888.
אני מנהלת בית ספר הנקרא "אגסקול" ((על שמי)).
-כמובן שאם תרצה ללמד או ללמוד אתה יכול לפנות אלי במיקטוק-
בכל מקרה, בתור מנהלת **אהבתי** את הקהילה החדשה שלך ואת התוכן שלה!!
אני יכולה להציע שאלדופיה יהיה חלק מבית הספר, ויופיע כעמוד נוסף באתר של בית הספר ((יש אתר לבית הספר בכל אופן))
אשמח למענה במיקטוק, דרך רועי או דרך אלדופיה.
אגסקול
ואגסיס400 ((השותפה שלי לבית הספר שהציעה את הרעיון))
כמובן גם משאר צוות בית הספר ((אלה, נטע, נילן פרח קסם..))