קהילה - היצירות של טרוליקו123
טרוליקו123
88
187

חזרנו מלונדון! +המלצות:) 21/10/2022

היי שוקולדים!!!! התגעגעתי!
את היצירה האחרונה העליתי לפני 27 ימים. וואו, זה הרבה. לא עד כדי כך, אבל כן. בקיצור, שלשום, ביום רביעי (בערב) חזרנו מממממממממממ
לונדון!
אז כן, לפי הכותרת והיצירה אתם יודעים שאני עכשיו הולכים לחפור על זה:) חחחח
כיאלו, אם מישהו עומד לטוס ללונדון, מציעה להסתכל על היצירה הזאת. וגם למי שלא.
אוקיי, אני לגמרי לא רוצה להשוויץ, אבל בלונדון היה פשוט
מ-ד-ה-י-ם!
אוקיי, אולי אני כן קצת רוצה להשוויץ:)
חח סתם סתם, אני רוצה *להמליץ* לכם, לא *להשוויץ* לכם.
אזז למי שהמשפחה שלו רוצה לטוס לאנשהו בקרוב, ואתם מתלבטים על ארץ, אני מציעה את לונדון!
הבעיה היחידה היא המזג האוויר. אם מישהו יטוס בקרוב ללונדון, שם כבר יגיע החורף. ובלונדון, החורף קיצוני.
אנחנו הגענו בסתיו, והיה לנו מזל, כי לא ירד בכלל גשם כשהיינו שם, חוץ משתי פעמים, אבל הן לא נחשבות, כי אחת הייתה רק טפטוף קטן למשך איזה עשר שניות, והשנייה הייתה בלילה, כשכבר חזרנו לדירה בלונדון. אז אנחנו עצמנו לא היינו רטובים. בקיצור, גם אם אתם תסעו ללונדון בקיץ, אז *לדעתי* כדי להביא לפחות רק שתי חולצות ארוכות - דקות. אם אתם נוסעים בסתיו, אז תכינו בגדים כבר לחורף. כי כן די קר שם. בחורף, בכלל לא כדאי לכם לנסוע.
אוקיי, אוקיי. עכשיו להמלצות:)
טוב אז כשהיינו בלונדון, כתבתי מה עשינו במשך כל הימים שהיינו שם. טוב, לא *כל* הימים, חוץ מיום וחצי שלא כתבתי, אבל אני פשוט אשאל את ההורים שלי. אוקיי, בואו נתחיל!
פינת ההמלצות!!!!!!
אוקי אני נשמעת דביליתי -_-
*הולכת להביא את הטלפון שלי*
טוב, בואו נתחיל!!
אז ככה:
ביום הראשון ראשון חזרנו בערב אז רק ארגנו את הדברים והלכנו לישון. אז נתחיל מהיום הראשון - שני:
אוקיי, אז ככה: בבוקר היינו במוזיאון התחבורה. מוזיאון די כיפי ומעניין, ואתם יכולים לסמוך עליי, כי אני אחת שמאוד לא אוהבת מוזיאונים. אז כן, אני ממליצה על זה, אני רק אגיד שכדאי להיות לזמן לא קצר מדי ולא ארוך מדי, כי אם זה ארוך מדי זה מתחיל להיות משעמם. רק אומרת.
ואז אכלנו במסעדה. אני לא זוכרת באיזו מסעדה, אבל אני רוצה להמליץ על מסעדה שאני אוהבת בלונדון, ואכלנו שם פעמיים כשהיינו שם: קוראים לה zizi. האוכל שם טעים. (לדעתי, לפחות) אם אתם אוהבים פסטות (אני מאודדדד) אז אולי תלכו לשם. אני חושבת שלזיזי (אין לי כוח לכתוב את זה שוב באנגלית, אבל כן יש לי כוח לחפור לכם!) הלכנו אחרי מוזיאון התחבורה. אבל אני לא בטוחה.
אוקיי, אז מה שכתוב לי בהמשך זה שפשוט הסתובבנו ברחובות. לונדון היא יפה, אבל אחרי כמה זמן היה קצת משעמם, בגלל שהסתובבנו הרבה זמן. וזה בגלל שאמא שלי התפעלה מכל בניין ובניין (היא אדירכלית)י-י
טובב אז אחרי זה, בערב הלכנו להצגה! אבל לא סתם הצגה, זה היה המחזמר של מלך האריות!
וואו, זו הייתה הצגה מעולה.
כיאלו, התלבושות שם, והפריטים, זה היה ממש... נו, איך אומרים... מושקע? יואו שכחתי את המילה שבאתי להגיד! אממ... וואי שכחתי את המילהי-י
בכל מקרה ממש כדאי לכם לראות. אומרים שזה המחזמר הכי טוב בלונדון.
נכון שזה באנגלית, אבל זו לא אנגלית קשה עד כדי כך, וגם אפשר להבין מההצגה עצמה, וחוץ מזה אם אתם עוד זוכרים את הסרט אז לא יהיה לכם קשה להבין.
הדבר היחיד שמבאס בהצגה היא ש(לי, לפחות) באיזשהו שלב מתעייפים וזו הצגה ארוכה. בסוף ההצגה כבר ממש עייפים ואישה אחת חשבה שבכיתי כי העיניים שלי היו אדומות בגלל שפיהקתי
פדיחות י_י אבל בכל זאת אני ממליצה לכם. באמת כדאי.

אוקיי עוברים ליום השני!
אז בבוקר היינו בתצפית על לונדון ממגדל גבוה. לא זוכרת מה השם. זה היה נחמד והכל, אבל לא ממש ממליצה, יש תורים ממש ארוכים לזה.
ואחרי התצפית, הלכנו לסנטרל פארק! וואי לזה אני ממש ממליצה! כיאלו הפארק יפה והכל אבל לא בגלל זה! יש שם סנאים. כיאלו, אחרי כמה דקות שתהיו שם, לאן שלא תביטו תראו לפחות סנאי אחד. ולא, הם לא מפחדים מאנשים. מה שכן לא לבוא בפתאומיות או משהו כי אז הסנאי יברח, ככל הנראה. אז אם אתם באים לשם, וממש כדאי לכם, תביאו שקית עם אגוזים. אנחנו הבאנו והאכלנו את הסנאים. הם כל כך חמודים!
יש גם יונים, ואווזים כן זה נשמע מוזר, שיש שם אווזים.
אבל זה כיף! ממליצה ללכת לשם.
בצהריים אכלנו סושי, לא זוכרת את השם של המסעדה.
אחרי זה הסתובבנו ברחובות, ונכנסו לחנויות, למשל, נכנסו לחנות m&m ענקית! וכל כך הרבה מוצרי m&m! אם אתם רואים את החנות הזו, כדאי לכם להיכנס, זה ממש מגניב. יש שם הכל - רק בm&m! היינו גם בחנות של המומינים, מכירים את הסדרה? אבל אני לא זוכרת באיזה זה היה... אולי זה גם ביום הזה. וגם היינו בפרימק, אני חושבת? איך שלא קוראים לזה. זו חנות בגדים שיש בה גם תיקים מזוודות, עגילים, כיסויים לטלפון... דברים רגילים, בקיצור. רק קצת יותר בזול מאשר ישראל.
ואז אכלנו ארוחת ערב במסעדה.
טוב ליום הבא!

בבוקר הלכנו לאיזו גבעה גדולה, ואז הלכנו לאכול ארוחת צהריים, ואחרי זה הלכנו למוזיאון שנקרא 'מדאם טוסו'. וזה היה פשוט מעולה!!
זה מוזיאון של בובות שעווה. ואם אתם חושבים שתמיד המוזיאונים הם או לילדים קטנים, או למבוגרים. אז מדאם טוסו? הוא מתאים לגילאים באמצע. כיאלו, משהו כמו שמונה וחצי עד חמש עשרה, לדעתי לפחות. יש שם מלא בובות שעווה, בקטגוריות, למשל: ספורט, מוזיקה, דוגמנים וכו'. גם נגיד של המלכה, ושחקנים שמשחקים בסרטים כמו הרמיוני, לדוגמה. אבל אותה האמיתית, לא הרמיוני מהסרט הארי פוטר. אני אישית הכי אהבתי את המחלקה של Star wars:) כי אני אוהבת את הסרטים של מלחמת הכוכבים, אתם מכירים? וגם מפסלים את הדמויות שעווה ממש דומה לאיך שהם באמיתי. וזה לא הכול: יש שם סוג של מכוניות כאלה שנכנסים לתוכן, ואז יש מסילה כזאת ורואים כל מיני בובות שעווה. למשל שייקספיר ובובות אחרות. כיאלו לא רק מהסוג הזה. ואולי תיארתי את זה קצת ילדותי, אבל זה לא. וגם בסוף יש שם סרט. לא סרט - סרט, סרט קצר, באורך של עשרים דקות אני חושבת, על גיבורי על, וזה סרט תלת - מימדי. התיאור הזה של הגיבורי על גם נשמע ילדותי, אולי, אבל זה לא. בקיצור, יש שם מלאא דברים, ואם אתם רוצים מוזיאון שמתאים לגילאים שלכם, כיאלו לא שאני יודעת בוודאות, כן? אבל הרוב פה... תשע עד ארבע עשרה? אני לא ממש יודעת. בקיצור, 'מדאם טוסו', זה חובה. אם אתם מבקרים בלונדון, תלכו לשם. זה יעניין גם את ההורים בגלל שנגיד, יש את הקטגוריה של המלוכה, כיאלו המלכים והמלכות, וגם סופרים וסופרות, וקטוגריית הקולנוע... בקיצור, זה ממש טוב. למה אני אומרת כל כך הרבה פעמים 'בקיצור'? אה ודרך אגב, אם תהיתם, 'מדאם טוסו' זה השם של מי שהציעה את הרעיון למוזיאון של בובות שעווה. ועוד משהו! ברגע שמסיימים את הכל, אז יש גם חנות, בעיקר של דברים של Star wars. אבל גם סתם של מזכרות מלונדון וזה. וואי כמה חפרתי על מדאם טוסו! עוברים לדבר הבא, אבל לסיכום: אני ממש ממליצה על זה.
הדבר הבא שכתוב לי זה רק שאכלנו ארוחת ערב במסעדה, וזהו.
אוקייי ליום הבא!

טוב אז בבוקר הלכנו לגשר של לונדון. זה שיש ביצירה למעלה. אבל לא בחלק של הגשר למעלה, בגלל שהיה תור ארוך ממש וזה עלה כסף. אבל בעיקר בגלל התור.
ואז היינו במצודת לונדון! שבה יש כל מיני דברים: תכשיטים של המלכה, נשקים מפעם. זה היה מאוד מעניין אבל מה שכן, אני חייבת להודות, שלא לכל אחד זה מתאים. כיאלו, זה עשוי לשעמם אנשים. אותי זה לא, בגלל ש... טוב, החלקים של הנשקים היו מעניינים, וגם התכשיטים של המלכה. אז הרוב אולי ישתעממו מזה. אבל באמת שאני לא יודעת. לי זה היה כיף.
גם נכנסו למרתף העינויים מפעם של לנדון.
היה שם רק מתקן אחדי-י
לא שאני מפקפקת בזה, כן? שלא תחשבו שאני רוצה לראות מכשירי עינויים. כיאלו פשוט רצינו לראות מה היה פעם. ואחרי זה היה הערב. אז אכלנו בzizi בפעם השנייה.
וזהו בעצם.

בבוקר אנחנו נשארנו בדירה לכמה זןמ ושיחקנו בטלפון כשההורים שלנו הלכו ל... אנשהו. ואז כשהם חזרו קצת אחרי זה הלכנו לאכול במסעדה, ואז מאחר הצהריים עד לערב טיילנו בשווקים. (שוק, רק ברבים) הלכנו לצ'יינה טאון, שזה שווקים סיניים, ובסוהו.
מממ כן זה הכל.

אוקיי היום הזה, היה וואו. פשוט וואו.
מוכנים???
תופים תופיםםםםםםםם
הלכו למוזיאון של הארי פוטר!!!!!!!!!!!!!!!!
*קונפטי קונפטי*
בהתחלה חיכינו בתחנת אוטובוס. ואז עלינו על האוטובוס. וואווווווו אוקיי אוקיי אני אפרט פחות.
ואז הגענו.... חיכינו קצת בתור... ואז בהתחלה יש סרטון באורך, רבע שעה? של נגיד הארי, רון והרמיוני האימתיים והסופרת של הארי פוטר ג'יי קיי רולינג., וכל הבמאים, והעוזרים, וכל צוות ההפקה של סרטי הארי פוטר. אחרי זה נכנסו לאולם הסעודות בהוגוורטס! כיאלו, באמת היינו בהוגוורטס! לא *כל* מה שראינו שם אלה פריטים ומקומות שצילמו בהם, אבל הרוב כן. למשל, כיתת השיקויים של סנייפ. גם היה ליד זה מסך שהראה קטע מהסרט שהם היו בשיעור שיקויים, וזה נראה בידיוק אותו דבר! וגם חדר הסודות. כיאלו, הדלת עם הנחשים. והיער האפל. ובקביק. (לא בטוחה שאתם יודעים מי זה) והמשרד של דמבלדור, וכו'. היו שם פאות, את הבית של הוויזלים, הבית של הדודים של הארי, החממה משיעור הצמחים בהוגוורטס, שרביטים. מועדון גריפינדור. מועדון סלית'רין. ובקיצור, מלא דברים.הדבר היחיד שמבאס במוזיאון ההוא זה שרואים שהכל מזוייף. למה אני מתכוונת? אני מתכוונת לנגיד, שרואים את הארי רוכב על מטאטא במסך ירוק. והנחש מחדר הסודות הוא גם לא אמיתי. וגם לא בקביק. כיאלו, זה לא שחשבתי שהדברים האלה אמיתיים, אבל זה די הורס את ה'קסם', אם אתם מבינים למה אני מתכוונת. נכון בססרטים רואים את וגוורטס מבחוץ? הענקית? אז זה יותר קטן ממה שחושבים. משהו בגודל... קשה לתאר את זה. אבל זה לא בגודל של בית. פחות. בסרטים זה רק נראה גדול. אבל לא נורא. זה מגניב בטירוף. מראים גם את כל השרטוטים והדגמים... כל הפאות... טוב אז לא רוצה לחפור על זה יותר מדי, אז אני כבר מסיימת. באמת. בסוף יש חנות עם מלא מוצרים של הארי פוטר. האמת שכל מה שהיה של הארי פוטר היה בובה שלו. הרוב היה בעיקר דברים מהסרט. למשל, מפת שולחן של המפה... יואו שכחתי איך קוראים לה. המפה ההיא מהספר השלישי? לא משנה. וגם נגיד, כרית של גריפינדור. בקבוק של גריפינדור. ספל של גריפינדור. כל הדברים האלה ואוד מלא דברים היו שם גם של הפלאף, רייבנקלו וסלית'רין. היו שם מטאטאים. שרביטים. בובה של הדוויג. ינשופים. בקיצור הבנתם.
אז, לי היה ממש ממש כיף כי אני מעריצה של ספרי הארי פוטר:) אני עוד צריכה לקרוא את השביעי אבל אין בספרייה:(
אז, לכל מעריצי הארי פוטר, אני ממש ממש ממליצה ללכת לשם. גם למי שלא מעריץ ספרי הארי פוטר. יונדאי, למשל, מקווה שמותר לי להגיד, היא לא כל כך אוהבת הארי פוטר אבל גם היא נהנתה. אז מאוד כדאי לכם. ואם אתם תלכו לזה, תזכרו שצריך להזמין כרטיס מראש. וגם אולי כדאי לכם לראות את הסרטים לפני שאתם נוסעים ללונדון. אנחנו הגענו לרביעי.
שזה הסתיים היה כבר הערב, אז אכלנו במסעדה. וזהו. למחורת כבר טסנו בחזרה, ויום אחרי זה חזרנו לבצפר, ויום אחרי זה הוא היום.

ואגב, אני רוצה להגיד משהו לגבי התחבורה. נסענו ברכבת התחתית מלא פעמים. וגם באוטובוס קומתיים! נסענו בו למוזיאון הארי פוטר. ואגב אם אתם מצליחים לראות שמתי אוטובוס קומתיים ביצירה, נוסע בגשר של לונדון. תודו שהפעם לא יצא לי גרוע.
אני לא אגיד שיצא לי מושלם וכל זה, אבל תודו, זה לא יצא גרוע.

טוב, תרגעו, סיימתי לחפור! בקיצור לונדון היא עיר מושלמת לחופשת וישש בא מלא אטרקציות, ממש כדאי לכם לבקר שם. השעה עכשיו 10:18 ולמרות שמחר יום שבת אני חייבת לסיים עכשיו ומייד. מה שאומר שאין לי זמן לבדוק את היצירה.
טוב בייייי
מקווה שעזרתי:)

מוקדש ל מסתיק287, ולכולםםםםם:)
5
4
49


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/11/2023   08:46 סתיו5654  4
וואי הגעתי לפה בטעות
אבל מלפני כמה שנים גם אני הייתי בלונדון
וזה מה שעשינו! (חוץ ממוזאון התחבורה)
הסרט תלת מימדי-וואי אחד הכיפיים
ומאדם טוסו- היה מגניב רצחח
מחזמר של מלך האריות- היה אחד הטוביםםם חבל שאין כאלה בארץ :(
והמוזאון של הארי פוטר היה נדירר
היינו שם עשרה ימים אז גם טיילנו הרבה בכפרים וממש יפה שם
וגם הייתי בסטונג' וראיתי את הארמון של המלכה
והייתי בהייד פארק ובעוד כמה מקומות..
23/10/2022   19:35 טרוליקו123  3
תודה!
ונכון, מסתיק, זה בעיקר בגלל הסנאים:)
ולמה את רוצה להיות בלונדון *בחורף?*
23/10/2022   17:11 מסתיק287  2
"כדאי לכם ללכת, וזה גם בגלל שיפה אבל בעיקר בגלל הסנאים!"
אוי מושלם חחחחח
אני מחכה לחורף האמת אז אני הייתי נהינת שם גם בחורף ואני תמידדד רציתי להיות במוזיאון שעווה... יש לי רשימת בקשות לסלבריטאים חדשים: אני
23/10/2022   13:57 XבייביX  1
וואו איזה תיאור ארוך
יצירה יפה
בא לי לבקר בלונדון:)