קהילה - היצירות של בראני899
בראני899
36
51

היומן של בראני יסמין - חלק 1 25/10/2022

-היומן-של-בראני-יסמין-חלק-1

קודם כל, שלום לכל הקוראים!
כאן בראני יסמין, מצוות בית היתומים מיקסקול
(דרך אגב: מוזמנים לכתוב לי עצות לשימור ושיפור)

אוקיי אוקיי, בעיקרון אני מתחילה מיזם חדש שנקרא "היומן של בראני יסמין".
הוא יחולק לפרקים (20 פרקים סה"כ)

היומן של בראני יסמין הוא היומן (לכאורה) הסודי של בראני. התחלתי את המיזם מכיוון שסבתא שלי (מיקמיקנית יסמין בכבודה ובעצמה!) כתבה יומן מהחוויות שלה במיקפולקו.

הכירו את משפחתי...

*מיקימיקונת פרחה יסמין – מיקימיקנות זאת סבתא שלי. היא גרה במיקפולקו הרחוקה ושם היא עובדת במועדון המשחקים "שח דמקה". כל בני המשפחה נוהגים לקרוא לה סבתא מיקי (קיצור לשמה המלא מיקימיקונת). בעברה שם המשפחה של סבתא מיקי היה פרחה, אבל היא החליטה להשאיר אותו בנוסף ליסמין.

*גונן יסמין - גונן זה סבא שלי. הוא גר במיקפולקו עם סבתא מיקי, אבל עבודתי היא לחקור את מוקמוק טאון. הוא תמיד מספר לנו חוויות וסיפורים מצחיקים משם, כמו 'אתמול, שהייתי במוקמוק טאון, דרכתי על בוץ שלא יורד לי מהנעליים!'.

*מיקשוקולד יסמין - מיקשוקולד זה אימא שלי. אני נוהגת לקרוא לה שוקולד או שוקו. אימא שלי חיה במיקפולקו והיא עובדת בתור מארחת בכל מיני מסעדות יוקרתיות במיקפולקו. בעבר שם המשפחה שלה היה 'קשת'.

*מיקרונן יסמין - מיקרונן זה אבא שלי. אני נוהגת לקרוא לו רונן או רון. אבא שלי חי במיקפולקו והוא עובד בתור ברמן במתחם הבאולינג היפה ביותר במיקפולקו.

*אומיק - אומיק זה המיק-מאגוס לשעבר שלי. כמה שנים אחרי שנולדתי הוא עבר למחלקת המיק-מאגוסים שלא יכולים לגור בבית עם משפחה גדולה.

בעיקרון אלה בני המשפחה העיקריים, כמו שאתם יודעים, אני גרה פה, במיקמק סיטי, בכל סופי שבוע אני באה לבקר את המשפחה ואז אני חוזרת למיקמק סיטי, לעוד ימי עבודה בבית היתומים מיקסקול.

עכשיו נעבור לפינה שאני הכי אוהבת! שאלות:

מי מבני המשפחה הוא האהוב עליך? אין לי אחד כזה 'אהוב', אבל אני יכולה לספר שאצל כל אחד יש תכונה שמקובלת עלי ואני אוהבת אותה. כמו סבא שלי, גונן, שמספר סיפורים מצחיקים מהעבודה שלו במוקמוק טאון.

את מתגעגעת למשפחתך? קודם כל, ברור שכן, אין יום שאני לא חושבת עליהם. דבר שני, אנחנו נפגשים כל שבוע ליומיים, ככה שזה מגבה על כל הגעגועים.

מה את עושה בלי המשפחה? בעיקרון, אני רוב הזמן עובדת בבית היתומים מיקסקול. ולפעמים אני יוצאת אל המיקפה או לפארק ומדברת עם חברים או לחלופין מכירה חברים חדשים למאגר שלי.

מה את עושה עם המשפחה? אנחנו מספרים חוויות אחד לשני, אנחנו כל שבוע משחקים במשחקי קופסה מגבשים, ולפעמים אנחנו יוצאים למגרש כדי לשחק :)

זה היה חלק השאלות, מוזמנים לכתוב כאן שאלות שתרצו שאפרסם ביומן שלי. את היומן שלי בחרתי לשתף מסיבה אחת - פיתוח הדמות שלי במיקמק סיטי.

-כל הזכויות שמורות לבראני יסמין
-אין להעתיק את היצירה בכל דרך שהיא!
4
42


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה