קהילה - היצירות של אוריקו925
אוריקו925
344
315

גם משפחת הגמדים נואמת לבחירות! - אהה מי זה??? 28/10/2022

היי לכולם, מתמודד לא מוכר הגיע לבחירות ואני לא יודע מי זה... יש לו 3 חלקים לנאימה
חלק 1:
גמד לא ידוע: שלום גמדים ומיקמקים יקרים, אני אתן לכם הרבה הרבה טוב אם אהיה ראש העיר, אני אעזור במיקרים רעים, אם אתם צריכים עזרה תפנו אליי. גנבו לכם את התיק? אתם צריכים עזרה? יש פושע בעיר? אני אהיה שם בעירייה בשבילכם! רק תצביעו לי. הצביעו הע!
חלק 2:
גמד לא ידוע: תודה תודה רבה לכם גמדים יקרים שאתם בוחרים בי כי כמובן שתיבחרו בי אחרי נאום כזה טוב! (אל תצביעו לצד ולכף! אני יותר טוב! אני אעשה רק כיף וצדק! וטוב! ומצויין! ואפילו מעולה!) אני אעשה לכם כיף!!! בנהר היער אני אעשה לכם טרמפולינה וליד עץ השירותים אני אעשה לכם מגרש בייסבול! ואני אקים את הדבר שכולכם שנים על גבי שנים רוצים אבל ראש העיר הזה, גמדולי, לא עושה לכם, לונפארק הגמדים! עם המתקן שכולכם ביקשתם עם הלונפארק... הרובודרקון האגדי!!! למי שלא יודע עומדים על עיגול בתוך רובוט בצורת דרקון עם רגליים וכנפיים וכל תנועה שאתם עושים הדרקון גם עושה! בנוסף לזה יש לכם שלט שאם לוחצים עליו הרובוט יכול לעוף! ואין גבול ללאן הוא יכול לעוף! ויש כפתור אש! אפשר לירוק אשששששש (אתם תוך כדי ללחוץ צריכים לפתוח את הפה)
אז תצביעו לי ויהיה לכם הכי כיף בעולם!
הצביעו הע!
חלק 3:
גמד לא ידוע: גמדים יקרים, אני אתן לכם רק טוב לעיר נטולת הגמדים, דלגד, נקים שם בניינים בהם תשבו, יער בו תטיילו ופארק מים עם כדור שממש כיף להיות שם! ועכשיו לשאלות (כי אני יודע מלא דברים):
שאלה מילד גמד ל-הע:
שאלה: פעם ראיתי מפה בזמן שהתחבאתי במחבואים, אתה יודע עליה משהו?
תשובה: מפה..? זאת מפה של היער? לא יודע עליה כלום

שאלה מגמדית שבט גל כתבת החדשות ל-הע
שאלה: רצות שמועות ביער שבט גל שמסתובבת מפלצת ברחבי היער הזה, המפלצת נראית קצת כמו תמנון ותמיד זה נראה שהיא מאחוריך, המפלצת אמיתית?
תשובה: המפלצת הזאת אמיתית לגמרי והיא באה מדי פעם וצופה בפרטים שלנו כשאנחנו מדברים, היא מוסרת את הפרטים לשבט דורה, משומה דורה עדיין חיה והיא באת 1007060 שנים... אז הוא מוסר לה מלא פרטים...

שאלה מחסוי ל-הע
שאלה: האם ביער מסתובבים עוד יצורים לא פראיים כמונו (כי ראיתי פראיים)?
תשובה: לא ממש, הגמדים זה היצור היחיד ביער שלא פראי

ועכשיו נגמרו השאלות אבל אני אענה על השאלה שכולכם לא מבינים כבר חודשים ואני יודע, מה זה האיש השחור שמסתובב ביער שלנו ומי הוא, התשובה פשוטה, דבר ראשון זאת בת והיא באה משבט עילי, מקום מגוריה לא ברור, אבל לא כמו שנראה, היא מאוד נחמדה, ופעם דיברתי איתה, תאמינו לי, פשוט תנסו לפנות אליה, היא פשוט לא רוצה שידברו איתה, אם מישהו יודע את מקום מגוריה של האישה השחורה שמתחזה לצל והיא לא באמת שחורה, אז שיגיד!
(מיד אחרי זה ילד גמד נזכר במפה וראה שם איש שחור על הר וחץ עליו ומיד הבין איפה האישה הזאת ואיך יוכל לדבר איתה, הוא צריך לעלות על ההר ולהגיע אליה! הכל בפרק השלישי יהיה!!!) (אני אמרתי את זה)
גמד לא ידוע: טוב זה היה הסוף, הצביעו הע!

הוא גנב לכולם את המשפטים חוץ מחלק 3 אבל לא משנה...

עד הפעם הבאה ביי

מוקדש ל אוריקו925, ביוטי555, לירקה925, 1לילידר, אגס1275, פנטזיה31
1
44


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה