קהילה - היצירות של ליליה551
ליליה551
119
228

קראו תיאור זה חשוב 04/11/2022

היי לכולם!
היום אני אשמח לדבר איתכם על נושא שחשוב לי ושמתי לב שקורה הרבה במיקמק.
אז לפני בערך שבועיים החלפתי עם מישהו (אני לא אכתוב את שמו בשביל שלא יווצר מצב לא נעים) שהוא הבטיח לי אלפיים מתנות תמורת פריט מאוד נדיר שאי אפשר להשיג יותר. אני לא יודעת למה האמנתי לו אבל הסכמתי וההבאתי לו את הפריט, ולאחר מכן הוא נתן לי מתנה אחת וברח...
הייתי מאוד עצובה ובכל פעם כשראיתי אותו במקרה במיקמק הזכרתי לו שהוא רימה אותי ואז הוא אמר שאני בחיים לא אקבל את המתנות שהוא הבטיח...
היום פגשתי אותו שוב ורציתי להחליף איתו אבל הוא כל הזמן ניסה לבטל ולאשר את ההחלפות בשביל לבלבל אותי ושאני אתן לו פריט נדיר תמורת פריט לא נדיר. היו הרבה שאמרו לי שהוא עשה את זה גם להם אז תזהרו ממיקמקים כאלה ותבדקו כל דבר לפני שאתם מחליפים!
אבל למעלה היה כתוב טוב ורע וסיפרתי לכם רק על הדבר הרע שקרה אז הנה הדבר הטוב:
אחרי שהוא ניסה לרמות אותי עוד פעם, אני פגשתי מישהו בשם 21איירונמן שאמר לי שגם אותו הילד הזה רימה. איירונמן נתן לי משקפי סאם רויאל בחינם בשביל לעודד אותי, ויש לי רק מילה אחת שאפשר לתאר את 21איירונמן: מלך!!!!!!!!!!! הוא נתן לי אולטרה שממש רציתי! אז מה שנותר לי לומר זה שהוא חבר ממש טוב ופשוט דואג לאחרים ובן אדם מדהים!
אז זה מוקדש לו!
---------------------------------------------------------
מי שקרא הכל עד לכאן זה אומר שבאמת אכפת לכם אז אם תכתבו בתגובות #איירונמןמלך ותכתבו לי במיקטוק שעשיתם את זה אתם תקבלו חמישה עוקבים!
-----------------------------------------------------
זה הכל ואל תשכחו להשתתף במשימה של שיר זה עם פרסים!

מוקדש ל 21איירונמן, אוריאלבן9, מלכותית50, באבל86950, נועהשבי, דונאטס1112
6
48


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה