קהילה - היצירות של דבורלה770
דבורלה770
36
82

הסיפור מי אוהב אותי עם כל הפרקים (אותו דבר) 06/11/2022

שלום דבורלולים!
הסיפור מי אוהב אותי הוא ממש יעזור לכם להבין מה קורה עם החברים שלכם אפילו שחשבתם שטוב להם. כיתה א':
ילדה שקוראים לה שירה ילדה מתוקה ממש בכיתה א' שבהתחלת בבית ספר לא ממש הבינה מה עושים. יום חדש הגיעה אמא של שירה מעירה אותה "שירהלה, קומי! היום את מתחילה להיות בבית ספר!" שירה ממש התרגשה וקמה במהירות, התארגנה והלכה. היום הראשון היה כיף במיוחד! כאבור שלוש ימים, אמא מעירה את שירה "שירוש בית ספר היום! קומי מהר כמו אתמול!" אבל שירה אומרת לה בקול עייף "בעוד חמש דקות אמא!" "מה חמש דקות? את תאחרי לבית ספר!" אימה אמרה לה. "דיי, אמא! אין לי כח ללימודים עכשיו! במיוחד לשיעור חשבון!" אמרה שירה. בסוף אמא שלה חייבה אותה ללכת והיא עצובה שהיא צריכה ללכת.
בכיתה ב' פחד מבלונים:
בכיתה ב' היא פחדה מבלונים וכולם לא התחשבו בה ופיצצו לה מול הפנים והיא תמיד בכתה וזה הציק לה ואז היא הרגישה שלא אוהבים אותה
הבלון שהתפוצץ:
באותו יום לילדה מהכיתה היה יום הולדת וגם לפני שבועיים עשתה ניתוח וחזרה באותו יום לבית הספר וכולם הכינו לה מסיבה ובלונים! שירה ממש פחדה (זה מצחיק קצת אבל לילדים כאלה זה קשה וכואב בלב, אם יש לכם ילד או ילדה כאלה לא לצחוק אליהם אלה להבין אותם!) ולא ידעה מה לעשות! היא טענה שהבלונים מתפוצצים לבד! וכבר בעמצה שהיא שקועה במחשבות ילדה מולה פיצצה בלון
כמעט נופלת:
והיא לרגע ממש נבהלה ויצאה מהכיתה במהירות ובכתה (מורה אחת הייתה בכיתה והיא לא שאלה אותה) ליד הכיתה שלה במזדרון יש חלון בלי סורגים והיא טיפסה עליו!! והסתכלה בו ופתאום פתחה המורה את הדלת של הכיתה והדלת הבהילה את שירה מרוב בהלה שירה כמעט נפלה שכל הגוף שלה בחוץ אבל היא החזיקה בחלון כמעט ללא הצלחה המורה נבהלה מאוד וישר ניסתה להעלות אותה למעלה ולשירה לא היה כח ועזבה את החלון! המורה החזיקה בידה חזק ממש ולא נתנה לה ליפול ואז המורה חשבה "מה הבעייה שאתן לה ליפול זה לא כל כך גבוה, רגע, איזה קומה זאת בכלל? אוי ואבוי!! קומה רביעית!! איך שחכתי!! איך אציל אותה?? היא כבדה כל כך!! איך ארים אותה??" היא לא ידעה מה לעשות! וניסתה לקרוא למורה שמלמדת כיתה לעד וצעקה לעד כיתתה את שמה: "חני מעטוף! חני מעטוף! בבקשה בואי דחוף!!" חני מעטוף המורה של הכיתה השניה יצאה בבהלה ולא הבינה מה קרה! פתאום, היא ראתה את שירה מחוץ לחלון והמורה מחזיקה בה חזק ועוד שניה מתייאשת! וישר אמרה לה: "אני אחזיק אותה, ואת תתקשרי למנהל של הבית ספר!!" והמורה חני מעטוף ישר החזיקה אותה חזק בלי לעזוב ומעודדת את שירה להחזיק בחלון שירה מנסה להחזיק ומצליחה! אבל המורה לא מפסיקה להחזיק אותה,
ההצלה:
והגיעו מכבי אש כדי להציל אותה! שתי אנשים מלמטה בחלון סמו מזרון עבה ולמעלה איש משליך אותה הישר למזרון מדויק, והיא נפלה למזרון בלי פגע כולם מחאו כפיים שהצליחו להציל את שירה ושירה קצת מבוהלת אבל שמחה. הכיתה שלה לא הבינה למה מוחאים כפיים הם יוצאות ומבינות ששירה ניצלה ולא התייאשה הם לא ידעו שיכולים להציל ילדה מארבע קומות! וישר מחאו כפיים עם כולם!
מי פיצץ את הבלון?:
ששירה חזרה לכיתתה קצת מבוהלת ילדה אחת ושמה ליאת אמרה לה: "סליחה שירה..... זה קרה בגללי.... סיכנתי את החיים שלך....." אמרה בקול חלש, והתחילה לבכות. ליאת היא ילדה רגישה לדברים כאלה, ועוד בגללה זה קרה! שירה אמרה לה: "למה? למה בגללך? אני בעצמי עליתי על החלון והפלתי את עצמי!" ליאת: "אני פיצצתי את הבלון.... וגרמתי לך לצאת ובטעות ליפול..." שירה: "אל תדאגי ליאת! בסוף חזרתי לכאן בריאה ושלמה! לא קרה לי כלום, ליאת הכל בסדר.. אין לך מה לדאוג.. אני לא כועסת עליך!"
אני סולחת:
ליאת: "באמת?! תודה!" והתחבקו. ופתאום כל הכיתה הבינה, ששירה היא ילדה חברותית ואוהבת כל כך! אפילו אם עשו לה משהו שסיכן את החיים שלה!

סיפור מרגש כל כך כמו זה יכול לקרות! ויש דברים שאני יודעת והם כן קרו, לא מחייב שזה קרה סתם למישהו, זה גם יכול להיות אני.... אבל אני בטוחה שזה קרה למישהו! אין סיכוי שלא! בסדר... לא להגזים.... לא חשוב! אז רציתי להגיד לכם, שתכתבו לי בתגובות עוד סיפורים שיכולים גם להיות דומים וגם לא, אבל אמיתיים! אפשר עליכם, וגם על מישהו אחר, רק אם הוא מרשה שתספרו! אם לא, אל תכתבו את זה, תכתבו משהו אחר, אשמח לשמוע עוד סיפורים יפים.

מוקדש לכולם!
7
4
81


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/11/2022   15:11 דבורלה770  4
אני כן חבדניקית, איזי.
06/11/2022   17:48 טיאן90  3
הלואי שהתקבל לכתב אורח את מוכשרת
06/11/2022   17:21 איזי7010  2
היי דבורהלה770 סתם רציתי לשאול את חבדניקית? אני כן (: סתם חשבתי בגלל ה770 וגם בגלל השם דבורה... בקיצור עם הבנת (:
06/11/2022   17:18 בילבי65610  1
יואו איזה כתיבה אדירה!
ועלילה ממש יפה את מושלמת!
אני עוקב שישים!\
תמשיכי להיות כזאת מהממת!