קהילה - היצירות של roei888
roei888
578
681

דיון #6 - איך להתייחס לפרישות 27/11/2022

אז ככה, זאת יצירת דיון. אני מזמין אתכם בתגובות להתייחס לנושאים שעליהם אני אדבר כדי שכולנו כקהילה נבין נושאים מסויימים.
והפעם: איך להתייחס לפרישות?

אני בטוח שהנושא לא זר לכם. מעל כל קהילה מרחפת המילה "פרישה" בגדול. השאלה היא לא אם היא תגיע, אלא מתי.
בקהילה זה קורה כל הזמן, אנשים שליוו אותה שנים, או חודשים עוזבים בלי התראה מוקדמת ברגע אחד. אני כל הזמן רואה בתגובות ילדים שמתאכזבים, יכול להיות שאותו הפורש היה חבר שלהם, או שהם מאוד אהבו את הקהילה שלו, או שזה אחד שהם בכלל לא מכירים אבל התיאור ביצירת הפרישה שלו ריגש אותם ובחרו להגיב.

זאת שאלה גדולה איך צריך להתייחס לפרישות, צריך לקבל את ההחלטה שלהם ולאחל להם בהצלחה?

או שלהפך, ולנסות לשכנע את אותם הפורשים לשנות את ההחלטה שלהם?

תשתפו אותי בתגובות מה דעתכם, וככה נוכל לנהל דיון מעניין :)

ביצירת הדיון הבאה נדבר על חלק נוסף בנושא הזה, "איך יודעים מתי לפרוש"

roei888

אני מזמין אתכם לצפות בקהילה של מחוגימלך בכל הפרקים החדשים של "שומרי הקסם"! רק מ10 תגובות לפרק נוכל להמשיך לפרק הבא, ולכן אם אתם נהנים ממנו אל תהססו להגיב ולהשפיע ;)

מוקדש ל כוכבית775, מחוגימלך, נורמן326, מיקמוק5781, אשרמיקמיק, כתכלת, זואי4הבובה, חתול2007, אברמסון1
19
23
111


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/12/2022   20:31 פיצונת6 23
אני חושבת שכן עדיף לנסות לשכנע אותו\אותה להשאר, אבל אם הם לא משתכנעים אחרי כמה נסיונות, אני מציעה פשוט לתמוך בהם ולאחל להם הצלחה בהמשך כי אם הם החליטו דבר כזה כנראה זה הדבר הכי נכון בשבילם.
05/12/2022   22:36 כוכבית775 22
אפשר לשאול לדעתך בנושא?... 0_0
חחח וכן ראיתי שיש עוד דיון שקשור ^^ מתה על היצירות האלהה זה כל כך נחמד
29/11/2022   08:52 סטלה1030 21
אני חושבת שאפשר לנסות לשכנע אותם להישאר ולהביע צער/חרטה שהבנאדם עוזב אחרי הרבה זמן שהשקיע מאמצים בקהילה. אבל צריך גם לדעת להיות רגישים ולהבין שכנראה גם להם ההחלטה הזאת הייתה קשה בשבילם ולכן חשוב לאחל להם בהצלחה בהמשך הדרך ושתמיד נזכור אותם וכו' . ככה שהם יעזבו עדיין ישאר להם זיכרון טוב מהקהילה..
28/11/2022   23:19 כוכבית775 20
תגובה רביעית -

מסכימה עם מה שחתול כתב, שצריך לכבד את הפרישות של כולם.
אבל עדיין בעיניי אם הסיבה לפרישה נאמרת וזה משהו שאפשר לעזור בו או לתמוך בדרך אחרת כדי שהקהילה או מיקמק לא ייזכרו אצל אותו אחד כמקום לא מי יודע מה, אז לנסות לשכנע להישאר זה לא העניין אלא יותר לפעול למען זה ולתקן את הרושם שנשאר ממיקמק ^^
28/11/2022   23:16 כוכבית775 19
תגובה שלישית -

אז לדעתי מהסיבות האלה שזה דברים שאפשר לתקן ואפשר לתמוך באותו אחד ולעודד אותו להמשיך עם מה שהוא אוהב כדאי כן להעלות את הנקודה שלפרוש ולעזוב הכל זה לא תמיד הפיתרון, זה אפילו לא פיתרון למען האמת :/
בסופו של דבר... דעתי היא שאם מישהו בוחר לפרוש, זאת באמת בחירה שלו וצריך באמת באמת לתמוך בה וכמובן לדאוג שהוא פורש עם חיוך. אבל אם הסיבה לפרישה עלולה לפגוע לדוגמא בביטחון שלו... עדיין לתמוך ועדיין לדאוג לחיוך, רק בדרכים אחרות ^^
28/11/2022   23:13 כוכבית775 18
תגובה שנייה -

אבל... למרות שלא זכור לי שנתקלתי בזה לאחרונה, אם מישהו מחליט לפרוש מסיבות כמו חוסר הערכה/לייקים/תגובות או מדברים דומים לזה - לדעתי כן כדאי לכתוב בהצלחה אבללל לאחר תגובה שלא לוחצת עליו להישאר, אלא יותר... בקטע של לעזור לו לא לוותר על מה שהוא אוהב לעשות. אם מישהו אוהב לצייר ואוהב להעלות את זה לקהילה ונהנה אמנם מתגובה מפרגנת אחת אבל מחליט לפרוש כי הוא רוצה יותר תגובות, לעזוב לגמרי זאת לא הדרך בעיניי. זה מרגיש כמו להרים ידיים מראש, וזה חבל.
28/11/2022   23:12 כוכבית775 17
תגובה ראשונה -

...אז בעיניי, הסיבה לפרישה (אם משתפים אותה) משפיעה על איך שאני מגיבה לגביה. אני אמנם לא פרשתי למרות חוסר הנוכחות המובהק שלי - אבל מלא חברים שלי ממיקמק פרשו וזה באמת שובר את הלב 3/>
העניין הוא כזה; אם מישהו פורש מסיבות אישיות לא מפורטות, או מעומס, או מדברים כאלה וההחלטה הסופית אני מאמינה שצריך לאחל בסגנון בהצלחה בהמשך, שנתגעגע ושנשמח שיבוא לבקר פה ושם ושלא ישכח אותנו חלילהה ^^
28/11/2022   22:59 כוכבית775 16
יאא מלא זמן נראלי לא הקדישו לי ראשונה, או שפשוט לא ראיתי ^^
אגב אתה מנסח פצצהה ^^ תמיד אני רואה את זה, פשוט עכשיו קלטתי שלא אמרתי לך את זה אי פעם, נראה לי לפחות 0_0 יאיי באמת נושא מענייןן עוד רגע תישלח דעתי
28/11/2022   14:35 חתול2007 15
צריך לכבד את כל הפרישות של כולם.
אותי שואלים כמעט כל הזמן "למה פרשתי מיוטיוב" וכמובן אין שום בעיה לשאול ולהגיד "אתה חייב לחזור וכו" אבל ברגע שמפצירים בך הרבה פעמים זה קצת לא נעים!
כי בסך הכל זאת בחירה של כל אחד.
28/11/2022   10:06 מיקמוק5781 14
אני מסכים עם מה שכתבו לירוןמלפפו, זואי4הבובה, stavmallka
תודה רבה על הקדשה!❤️
27/11/2022   21:52 מיוחדת71 13
המשך תגובה לתגובה:

"לייקים, ועוקבים, וצפיות , זה נחמד, זה באמת כיף לקבל תגובות מחמיאות, אבל אתה לא עושה את זה בשבילם, אתה עושה את זה בשבילך".

אז אני חושבת שכל מי שרוצה לפרוש ממיקמק כי "לא מעריכים אותו", שיחשוב שוב, ויזכר למה הוא באמת התחיל להעלות מתחלחילה

צריך להבין, שכל העוקבים והלייקים, זה נחמד,
תמיד כיף לקבל תגובה, אבל אתם לא פורשים כי יש לכם רק 5 תגובות, ולאחרים יש 100

אז זה היה מה שלי יש לדון בנושא.

וכמובן, שזאת רק דעתי בלבד*
27/11/2022   21:52 מיוחדת71 12
המשך תגובה:

אז אני חושבת שכל מי שרוצה לפרוש ממיקמק כי "לא מעריכים אותו", שיחשוב שוב, ויזכר למה הוא באמת התחיל להעלות מתחלחילה

לפני כמה ימים,

חבר טוב שלי בשם צארלי1822, רצה לפרוש ממיקמק קהילה.
הוא אמר לי שהוא מרגיש שלא מעריכים אותו מספיק, ושאין לו לייקים ותגובות...

אז לא אמרתי לו "לאאאאא, אל תפרוששש בבקשה, אני מתחחנת!"

אמרתי לו "אתה לא מעלה בשביל עוקבים, לייקים, ותגובות, אתה מעלה כי אתה אוהב".

המשך בתגובה הבאה:
27/11/2022   21:52 מיוחדת71 11
לפני כמה ימים,

חבר טוב שלי בשם צארלי1822, רצה לפרוש ממיקמק קהילה.
הוא אמר לי שהוא מרגיש שלא מעריכים אותו מספיק, ושאין לו לייקים ותגובות...

אז לא אמרתי לו "לאאאאא, אל תפרוששש בבקשה, אני מתחחנת!"

אמרתי לו "אתה לא מעלה בשביל עוקבים, לייקים, ותגובות, אתה מעלה כי אתה אוהב".

"לייקים, ועוקבים, וצפיות , זה נחמד, זה באמת כיף לקבל תגובות מחמיאות, אבל אתה לא עושה את זה בשבילם, אתה עושה את זה בשבילך".

המשך בתגובה הבאה:
27/11/2022   19:19 ליליה551 10
רועי תקשיב אני ראיתי את הלוגו שעשית לאשר מיקמיק והוא מטורף!!! אני ממש אשמח גם ללוגו כזה מלך
27/11/2022   17:35 ליזר4123  9
לדעתי אם מישהו פורש, יש סיבה מוצדקת לכך והוא לא יפרוש אם הוא לא חשב על כל האופציות הקיימות.
אין סיבה לשכנע ובטח לא להתחנן כדי לעשות לאותו אדם שפרש מצפון על זה שהוא עזב. אם מישהו פורש צריך לכבד את ההחלטה שלו, לאחל לו בהצלחה בעתיד, ואם אתה ממש אוהב את הקהילה שלו, תמיד תוכל לדפדף ולהיזכר במה שהוא עשה באתר הזה גם אם כרגע הוא לא נמצא :)
27/11/2022   17:24 מחוגימלך  8
לא צריך לשכנע לחזור לדעתי, אם מישהו פורש מסיבה כלשהי צריך לתת לו להחליט לעצמו, אבל אם אין סיבה אפשר לשכנע להישאר.

כמו שstavmallka אמר, חשוב לכבד את ההחלטה שלהם ולפרוש זאת החלטה שבאה ממקום מסויים של שיעמום, חוסר רעיונות, עומס וכל מיני דברים...

מחכה לפעם הבאה!
לדעתי חשוב קודם להכריז על הפסקה אם אתם לא בטוחים שתחזרו. אבל אל תעשו טעות כמוני של לפרוש ולחזור זמן קצר לאחר מכן, תמיד מותר לחשוב קדימה :)
27/11/2022   17:23 mili11  7
היצירה שלך נבחרה להיות בין היצירות הנבחרות של תושבי מיקמק סיטי ותופיע ביצירת הסנוז הקרובה (118).

יצירות הסנוז נשלחות לקהילה שלי פעם בסוף שבוע.
27/11/2022   17:16 זואי4הבובה  6
אני רוצה להוסיף!! עכשיו כשקראתי גם את מה שכתבה לירוןמלפפו חשוב לי להגיב על הפרישות שהן לתמיד מול אלה שעושים לקצת זמן - זה בסדר לדעתי גם לקחת הפסקה ולא פרישה נצחית וכמובן שאפשר לבקר מדי פעם גם אם לא מתכננים לחזור לתמיד. זה מקום נוסטלגי ותמיד נחמד שיש את מי לפגוש כשחוזרים לבקר :)
27/11/2022   17:15 מיקמוק14ט  5
אני חושב שמישהו פרש, האחר אמר "יאו, זה כזה נכון שהוא פרש, גם אני לא מצליח בקהילה שלי..." וגם הוא פורש. וכך עוד ועוד ועוד.
הייתה לי אפילו תקופה שחשבתי כל הזמן איך לפרוש!
אני חושב שצריך להפסיק את זה! אלו פרישות שמגרות אחרים, ורק מעוררות בניהן מחשבות כמו: "הקהילה שלי לא שווה, אף אחד לא רוצה אותי, לא יקרה כלום אם אפרוש..." אני חושב שצריך לשקול פעמיים את הפרישה ולהסביר עליה באופן מדויק למה ואיך. אני חושב שצריך לשכנע את כולם לא לפרוש! הקהילה לא תשרוד ככה!
זאת דעתי, ואני לא שופט אף אחד.
27/11/2022   17:14 זואי4הבובה  4
אני אוהבת את הנושא הזה!! אני חושבת שצריך לקבל את ההחלטה ולאחל בהצלחה ובנוסף לכתוב אם מתגעגעים או מרגישים עצובים לגבי זה או אם רוצים לכתוב שנקווה שיבקרו. זה מה שהייתי רוצה שיכתבו לי כשפרשתי במקום לנסות לשכנע אותי להישאר ( ותודה למי שכתבו ככה :)
27/11/2022   15:11 stavmallka  3
לדעתי צריך לתת לבן אדם לפרוש ולקבל את זה.
כנראה שיש למי שפורש סיבה טובה לפרוש (לימודים/סיבות אישיות/וכו).
בסופו של דבר כולנו לפרוש מתישהו ואין מה לעשות עם זה.

אשרמיקמיק, אי אפשר לשכנע אותם לחזור... מי שפרש קיבל החלטה קשה וצריך לכבד את זה...
27/11/2022   14:16 אשרמיקמיק  2
צריך לנסות דבר ראשון
להראות שאנחנו עצובים
וכמובן כן
צריך לשכנע אותם לחזור
27/11/2022   09:21 לירוןמלפפו  1
סוף סוף נושא שכל כך ציפתי לו
צריך להתייחס לפרישה בתור רגע להתעסק בדברים אחרים למשל לימודים ועוד אם פורשים אז זה ממש עד הסוף זאת אומרת שלא צריך להגיד אני פורשת לחזור לשחק אחרי יומים או שלוש אם פורשים זה עד הסוף!!! ולא אומרים תרוצים אני חושבת שאם פורשים ממשוהא זה אולי מראה שכבר לא רוצים להיות בו יותר אחרי הכל מיקמק זה עולם שצריך הרבה זמן פנוי והרבה חשיבה לדעתי מי שפורש מחוסר זמן או לימודים זה ממש טוב כי לפחות לו או לה יש זמן להתעסק בדברים החשובים יותר