קהילה - היצירות של אלדופדיה
אלדופדיה
5
26

אלדופדיה - ורד קושמיני(יקום 107) 28/11/2022

ורד נולדה למשפחת קושמיני בשנת 1997, אחות צעירה לטווי. הם התגוררו באחוזת קושמיני שבמיקמק-סיטי. בבגרותה היא ניסתה להתקבל עם אחיה לליגת טינטאון, הארגון החשאי שהכירו מקרוב משפחתם והסוכן המוכשר אלויס מיקמוק. לאחר שהשניים נדחו בשלב כלשהו של המיונים, הם עזבו את העיר כדי לנסות את מזלם בתעשיית הקולנוע.

בשנת 2017, הליגה חוותה משבר כאשר המכשפה הרעה מנדליסטי ועוזריה היפנטו מספר סוכני עילית. לשם כך, מנהל הליגה מייג'ור גייס את האחים קושמיני כדי לחלץ את ילדי הסוכנים וחברי כיתתם. ורד וטווי הגו תוכנית כדי להוציא את הסוכנים מהיפנוזה, אך למרות שהצליחו להביס את המכשפה היא השתחררה מהכלא והצליחה לממש את תוכניותיה להשתלט על יקום 107.

ורד לקחה חלק בקרב מול מנדליסטי, ואחרי ההפסד הצורם של הליגה היא וטווי נותרו להגן על בסיס הליגה במשך שנה שלמה, בזמן שהסוכנת מאיה מיקמוק חיפשה את בעלה אלויס ביקומים.

כעבור שנה, הליצן מוציקי מיקום 106 הגיע לבסיס הליגה עם חדשות על כך שמנדליסטי השתלטה גם על יקומו. ורד הצטרפה למחתרת של טינטאון במסע ליקום המקביל כדי להצטרף לאלויס, מאיה ואחרים בניסיון לנצח את מנדליסטי אחת ולתמיד. בהתחלה הם נכלאו על ידיה בבית הכלא המקומי, אבל אחרי סדרת פעולות חילוץ של הליגה יחד עם מונדו, חבורת הפרופסורים והמכשף של יקום 106, הם הצליחו להביס את המכשפה ולכלוא אותה בריק היקומים.

אחרי רצף ארוך של קרבות, ורד וטווי חזרו לגור באחוזת קושמיני. בעוד אחיה הפך לגיבור העל שהאזאם, ורד התמקדה בענייניה הפרטיים. היא נכחה במסיבת ההפתעה למייג'ור, בה שוטרי הזמן עצרו אותה ואת יתר חברי הליגה, אולם הם הצליחו להימלט מיקום 72 מאוחר יותר.

עם תחילת ציד אבני האינסוף של המכשפה דרקסלי, טווי עזב לחלל וורד מיהרה להזעיק את מייג'ור. היא פגשה את הסוכנים הפורשים אלויס ומאיה בשדה התעופה של טינטאון, ולקחה חלק בקרב מול הכלבים המעופפים במעבדה של מיקה, אותה היא הצילה מידי הגנרלית המרושעת פרוקסימה. דרקסלי שמה ידה על ששת האבנים וורד הייתה בין הקורבנות של הנקישה.

בקיץ 2019, כשחזרה בעזרת הכישוף של האחיות מאיה ומנדי, היא השתתפה בפיילוט לתוכנית אירוח בהנחייתה בשם "הכל עם ורד", אבל התוכנית בוטלה לאחר פרק בודד. על אף זאת, היא סוף סוף קיבלה את ההזדמנות שלה כשגילמה את עצמה בסרט "ליגת טינטאון: הסרט" בבימוי הרולד ספילמיק, המבוסס באופן רופף על אירועי הליגה בשנת 2017.

ב2022 היא גם הפיקה את סרט ההמשך, "ליגת טינטאון 2: לוחמי היקום", שהיה בדיוני יותר מקודמו, ובין היתר סופר שם שהיא ולא אחיה נבחרה על ידי המכשף שהאזאם, ואף הובילה את החילוץ של סוכני הליגה מיקום 72. למרות שפיתחה את קריירת המשחק שלה, היא המשיכה להשתתף במפגשים של הליגה, לדוגמת חניכת מרכז המעבר הבין יקומי ומפגש חנוכה בשנת 2019.

בשנת 2021 קיבלה כוכב בשדרת הכוכבים של מיקמק-סיטי (במיקסינמה), וביום הליגה של 2022 הנחתה פאנל בהשתתפות הסוכנים טווי, אלויס ומאיה. בשנים הבאות היא המשיכה לככב בסדרת הסרטים, ואף זכתה באוסקר עבור הסרטים החמישי והשישי. היא הסכימה לארח את גיבור העל מייק ברנט בשנת 2030 כשהנבל "הזאב" רדף אחריו מן העתיד, ובקרב הסופי מולו השניים הצטרפו לליגה בניסיון לשנות את העתיד, מהלך שהצליח כשאלויס מיקמוק יצר יקום חדש בעזרת כוחו של הזאב.
7
3
115


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/11/2022   17:30 הלגהפלפאף  3
כתוב בצורה מעניינת ונוחה ! יפה מאוד :)
28/11/2022   14:59 מחוגימלך  2
איזה כיף! דמות מעניינת ומצחיקה!
אשמח לראות עוד ערכי אלדופדיה בקרוב :)
28/11/2022   13:45 אשרמיקמיק  1
וואו!
כמה מידע!