קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 19 – אגודת שומרי הטבע 04/12/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: אגודת שומרי הטבע

קצת על המייסדת של מסלול זה:
טיפאני קריל נרשמה ללימודים של בית-היתומים מיקסקול בחודש אוקטובר (2020).

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
אגודת שומרי הטבע הוא מסלול שנועד למיקמקים שמבלים את רוב זמנם בטבע, בכך שהוא מלמד אותם כיצד לשמור על הטבע. שיעורים כמו שיעור הניווט ביערות מיקמק סיטי עוזרים למיקמקים להכיר את הטבע יותר טוב. לאגודת שומרי הטבע חשוב לשמור על הטבע ועל איכות הסביבה.

משימה מס' 1 של אגודת שומרי הטבע:
בחרו את אחד הצמחים שניתן למצוא באזורים השונים של מיקמק סיטי. צלמו את הצמח שבחרתם. הכינו יצירה שמסבירה על אותו הצמח. ספרו לאיזו עונה הצמח שייך, באיזו תדירות צריך להשקות אותו ועוד.

בונוס נקודת חיבה: שימוש במידע על צמח חוץ משחקי יוסיף לכם נקודת חיבה (בנוסף לנקודת המסלול), כל עוד תציינו איזה מידע שייך לאיזה צמח חוץ משחקי.

משימה מס' 2 של אגודת שומרי הטבע:
שאלו את תושבי מיקמק סיטי לגבי איכות הסביבה – מה שמים בפחים בצבע ____. במקום החלק הריק, בחרו את אחת האפשרויות שמופיעה ברשימה שאחרי משימת זכות זו. אם הם ענו נכון צלמו את השאלה שלכם ואת התשובה שלהם ביחד ותעלו לקהילה שלכם. זכרו להקדיש להם את היצירה, כדי להראות להם שהם צדקו. היצירה תעודד מיקמקים נוספים לשמור על איכות הסביבה ותעלה את המודעות למשמעות של הצבעים של הפחים השונים.

רשימת הצבעים של הפחים שנועדו למחזור:
הפחים הכחולים
הפחים החומים
הפחים הכתומים
הפחים הסגולים
הפחים האפורים

את המידע על מה שמים באיזה פח ניתן להשיג מהאינטרנט. מומלץ להשתמש באתר "ecosia" בחיפושים באינטרנט, מכיוון שכל חיפוש באתר זה עוזר לשתילת עצים נוספים בעולם.

משימה מס' 3 של אגודת שומרי הטבע:
בשלב הראשון במשימה זו, שלחו את תושבי מיקמק סיטי לשלוח תגובה באתגר התגובות של מיקמקי העיר הכוללת את המילים "שומרים על איכות הסביבה". בנוסף לכך, הזכירו להם לציין בתגובתם שהם הגיעו לכתוב את התגובה שם לבקשתכם. לאחר שהתגובה שלהם עלתה ביצירה של אתגר תגובות זה, כתבו בתגובה לדף מטלות הכתיבה שהתגובה שלהם עלתה, את מספר התגובה שלהם ושאתם שלחתם אותם בשביל להשלים את משימת מסלול 3 של אגודת שומרי הטבע. תקבלו את נקודת המסלול לאחר שתיבדק התגובה שכתבתם שהם כתבו, בשביל לוודא שאכן באו מכם. איסוף תגובות כאלה באתגר התגובות יעלו מודעות לאיכות הסביבה.

לחצו כאן בשביל להגיע לאתגר התגובות של מיקמקי העיר.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, קרמבו1215, להב24, רון744, ממוש851, מלטצ, 845ריג, 077סאני
6
1
135


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/12/2022   18:00 מיוחדת71  1
היי מילי, נראלי אני פחות מעוניינת להיות בבית היתומים שלך..

מתנצלת❤