קהילה - היצירות של ריקוק1
ריקוק1
111
183

סיכום קהילה! מאה עוקבים! שנתיים לקהילה! 14/12/2022

אזהרה! היצירה הזאת מיודעת לאנשים משועממים שיש להם זמן לחפירות! קריאה מהנה :)
______________________________________
היי ירוקיםםםם!!! (אוקיי עכשיו באמת!! תכתבו לי בתגובות איזה שם אתם ממליציםםם!!!)
מה קורה???
אעאעאעאעאעאעאע!!! אוקי רגע רגע רגע אני אסביר! יש לנו כמה אירועים! הקהילה שלי השיגה מאה ושנים עשר עוקבים! (שתיים מהם הם יוני ואלמוג!) בעוד שלושה חודשים בערך אני חוגג שנתיים לקהילה! (אבל מי סופר?! אגב, מוזמנים ללחוץ על החץ השמאלי מתחת וזה יוביל אתכם ליצירה הראשונה שלי!) ויש לנו סיכום קהילה!!!
אז בלי חפירות... (אולי קצת.. רגע אולי הרבה? בעצם.. לא אולי!) בואו נתחיל!
_______________________________
במהלך השנתיים האלה, השגתי שתי תגובות מנהלים!!!
איזה כיף!! אם תחזרו יצירה אחורה תראו את התגובה של אלמוג, ואם תחזרו.. רגע אני מחשב... טוב לא משנה אם תחזרו הרבה יצירות אחורה תראו את התגובה של יוני! איזה כיף! (בשני היצירות ציירתי אותם חיחי) יש לי מאה ושנים עשר עוקבים!!! אנלא מאמין!!!! וואי איזה כיף!! ו... זכיתי פעם אחת (איזה באסה אבל לפחות זכיתי) ב... תמונת היום! בתחרות שלי לאן נעלמה נועה! אם ראיתם את היצירה, בטח שמתם לב שהתמונה בכלל לא קשורה לתחרות של נועה! אז.. היה לי יום מאוד עמוס ובטעות שמתי תמונה אחרת מהתחרות של נועה! חחחח.. :) אגב מי שלא ראה, המקום הנכון הוא ברזיל! אבל אם כבר מדברים על נועה, אף אחד מהזוכים (חוץ מ-1מיקמלק) לא יצר איתי קשר ולא מימש את הפרס שלו :( ממש רציתי שתקבלו את הפרס כי ממש השקעתי! וואי רגע איפה היינו? שיואו אני חופר... טוב טוב, השתתפתי פעם אחת בתחרות המשפטים של בואנו (ממליץ להיכנס לקהילה היא מהממת!!) ולצערי לא זכיתי :( לא נורא! קיצר, השתתפתי... ב5 בלוגי הפרס ומיקשימות חודשיות, וזכיתי רק פעם אחת בבלוג הפרס ופעם אחת מרוב ההשקעה שלי זכיתי במיקשימה.. אבל פרסים שוויםםם! שיואו 66 יצירות בקהילה! רגע, 67 או שישים ושש? אני אבדוק אחר כך.. וקומיקסים 3! אז כתבתי את זה למעלה, אבל אני גם רוצה להזכיר את זה: יש לי את ההפקות הכי שוות במיקמק: "הפקות מיקדאש" שהפיקו את התוכנית מיק שף (אני עובד על הפרק השלישי! עדכונים בקרוב!) וגם הפיקה 3 קומיקסים כמובן, "סופה" שנגמר במתח תמידי (אני אכזר, לא? אבל אם אתם רוצים עוד פרק תכתבו לי בתגובות מספיק תגובה אחת ואני עושה, גם לגבי מיק שף ושאר הקומיקסים) "מיקמק סיטי" וכמובן הקומיקס הישן "ג'ונגל האימה" שהכנתי ממש לפני שנה! וגם... לפני חודשיים השקתי את "האתר של ירוק" האתר שלי! הוא מופיע בתיבת ההקדשות אבל תוכלו למצוא אותו גם ביצירה של עיצוב שיער תלתלים! חפרתי? מקווה :) איזה באסה שאי אפשר לכתוב את האימוג'י הזה בתוך סוגריים כי אז זה יהיה מוזר? טוב טוב אני מסיים.. ואני מתחיל עם מסורת חדשה! המוקדש היומי! (או יותר נכון המוקדש ביצירה הזאת אבל זה יוצא פחות חגיגי) אז המוקדש היומי הוא...
מעניין124! איזה קהילה מהממת!
איזה כיף שמלא בחרו בי בקהילה שלך להיות מיקמק הקהילה השנתי! (ככה זה נקרא? אני לא בטוח.. רגע בודק! אע.. מיקמק השנה חח) אז ממש ממש תודה לכל המיקמקים שהצביעו לי! מעריך :) אז... סיימנו? אני ממש ממליץ להיכנס לאתר כי אני עוד מעט פותח עמוד חדש! איזה כיף!
שלכם,
ריקוק1 (זה חדש! מה אתם אומרים? אגב.. מי שינחש את השם שלי יזכה בשישה נדירים ממש שווים! איזה כיף! מוזמנים לכתוב בתגובות!)

מוקדש ל מעניין124, עגבניה39, שלומהביבו2, אלמוגבלוג, מורנוש1001, דסוש8, XLדנה, הפיבוי, לואי, אוריקון9, אוריקו925
5
3
85


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/12/2022   16:17 דסוש8  3
וואי מהמםםםם

תודה על ההקדשה:)
15/12/2022   10:59 מעניין124  2
וואו איזה הישגים מזל טוב
אממ אני חושב שקוראים לך
איתי
רפי
רוי
14/12/2022   21:11 אוריקו925  1
חחח המוקדש היומי זה משהו שהתחלתי אני ממזמןןןןןןןןןןן, העתקת ממני? לא שמשנה לי כי אם באלך אתה יכול חחחחח, מזל טוב על שנתיים! סיכום מעניין :)