קהילה - היצירות של זואי10813
זואי10813
5
5

המלצול על ספרים+ שאלה 16/12/2022

היי בננות בננים / תולעי הספרים פה
אז אני ינסה לעשות את זה יחסית קצר הפעם
אז הספרים שאני ממליצה אליהם הם
שומרת הערים האבודות והנסיך האכזר
תקציר לשומורת הערים האבודות:
לסופי פוסטר יש סוד היא קוראת מחשבות( הלוואי עליי כוח כזה) הסוד הזה גורם לה להתבודד מילדים ואפילו ממשפחתה אבל אז היא פוגשת את פיץ נער מסתורי שצץ פתאום משום מקום וגם הוא קורא מחשבות סופי בת ה12 מגלה עולם חדש וקסום שבו היא מרגישה שייכת עולם שיש בו יצורים קסומים (אלפים שנודונים ועוד) בעלי כוחות ווץערים אבודות עולם שבו עורבת לה סכנה גדולה (מתה על הספר הזהההה לחלק הוא מרגיש ילדותי אבל עדיין הוא ממש נחמד ואני ממש אוהבת אותו)

התקציר של הנסיך האכזר:
ג'וד הייתה בת שבע כשהוריה נהרגו והיא ושתי אחיותיה נחטפו אל חצר המלכות הבוגדנית של הפֵיות. עשר שנים מאוחר יותר, היא משתוקקת להשתייך לאותו עולם שנוא ונורא, שלא ניתן לעמוד בקסמיו. אבל ג'וד היא בת תמותה, ורבים מבני הערפל בזים לבני אדם, במיוחד הנסיך קרדן, בנו הצעיר והאכזר של מלך הפיות.

ג'וד יודעת שכדי להתקבל לחצר המלכות יהיה עליה להתעמת עם יריבה הקטלני, והיא מוכנה לעשות זאת ולשאת בתוצאות, גם אם לשם כך תיאלץ להסתבך בתככי הארמון ושקריו ולגלות את האכזריות שבה. כל זה משתנה כשמלחמת אזרחים מאיימת להפיל את חצר המלוכה. בעוד עולמה בוער וסכנה מרחפת מעל ראשיהן של אחיותיה, על ג'וד לכרות ברית מסוכנת כדי להציל את היקרים לה ואת ממלכת הפיות כולה.

מי שלא יודע/ת הז'אנר האהוב עליי הוא פנטזיה אז רוב הספרים שאני ימליץ אליהם יהיו פנטזיה או פנטזיה מעורבב אם רומנטיקה
ויש לי שאלה למי שקרא את שומרת הערים האבודות סופיץ או סוקיף
עד כאן בננות ובננים / תולעי ספרים

מוקדש ל פורתי55
5
1
33


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/12/2022   14:47 פורתי55  1
תודה על ההקדשה