קהילה - היצירות של אגסקול
אגסקול
26
42

שיעור 01# - אגסקול 23/12/2022

שלום לכל התלמידים שמעוניינים לדעת על בית הספר ועל המנהלת אותו.

קישור לשיעור 01# המקורי שיעור שכיום לא ניתן לבצע בתור משימה

בבית הספר 'אגסקול', ניתן להיות תלמידים ו\או מאמצים חיות בפרויקט "אמץ חיה" ו\או להיות החיות עצמן בפרויקט "אמץ חיה ו\או להיות חברי צוות.

תלמידים = בתור תלמידים, עליכם להיות רצינים בעבודה ובמשימות שלכם. אם לא תשלימו משימות יותר מחצי שנה (*לפחות*) תוצאו מהלימודים באופן אוטומטי. כאשר אתם מבצעים משימות, תקבלו על כך נקודות בהתאם. הנקודות נספרות ובסוף הלימודים שלכם (בתעודות הסיום) הנקודות יוצגו. מנהלת בית הספר, (אגס, =אגסקול במיקטוק) תמיד מנסה לעורר השראה ולגרום לתלמידים שלה להנות מחוויית הלמדה במגוון דברים: עיתון בו משחקים משעשעים עליהם מקבלים נקודות, פסטיבלים, הופעות, שבוע למידה אחר, משימות יצירתיות ומשימות כתיבה מהנות בהתאם לצורך של התלמיד\ה ועוד.

מאמצים בפרויקט "אמץ חיה" = אתם תופיעו ברשימה בתור מאמצים, תוכלו לפנות אל כל מיני חיות שמופיעות ברשימת החיות שמחכות לאימוץ ואם הם יסכימו – אתם תעברו חודש ניסיוני. עוד מידע באתר של בית הספר (קישור לאתר נמצא ביצירת סיכום 1 בהקדשות).

חיות בפרויקט "אמץ חיה" = ניתן להיות גם החיות עצמן. בשביל להיות החיות עצמן ניתן לפתוח משתמש חדש, שאין בו מספרים, כמו אגסקול. בחרו צבע מתאים לחיה (מומלץ בצבעים ירוק, חום, צהוב), שחקו בטריוויה על הסדרה "מיקמק" שנמצא במעבדה לפחות פרק 1 (תשובות לכל הטריוויה נמצא ביוטיוב, חפשו: "מיקמק תשובות לטריוויה במעבדה"). לאחר מכן, כנסו בסרגל הכלים למטה על סל הקניות, על הקטלוג "המסע לכוכב המינימיקים" וקנו 'מסכה' לחיה שלכם. על הלוח (הקובץ המצורף של השיעור) ניתן לראות את 'המסכות' שניתנות לקנייה בקטלוג זה. בחרו שם דמות לחיה שלכם (=שם מקביל למשתמש), בחרו שלב תוחלת חיים (כל השלבים מופיעים בקובץ המצורף לשיעור) ובחרו העדפות (=מה החיות מעדיפות שיהיה בבעלים שלהם)

חברי צוות = אם עליכם להיות רציניים בלמידה, פה תצטרכו להיות רציניים יותר. צוות בית הספר הוא צוות רציני, שעובד, ומרצה לתלמידים את מה שצריך ומה שהם רוצים. כאן תוכלו להביע רעיונות וכולי.

בשביל להיות בבית הספר בכל אחד מהחלקים המצוינים למעלה עליכם לפנות אל מנהלת בית הספר אגס (=במיקטוק אגסקול)

שאלות? לחצו פה ושאלו את השאלה שלכם (בתגובות)
עדכונים? לחצו פה ותכתבו ו\או תקראו עדכונים הקשורים לבית הספר
קישור ליצירת סיכום 1 בו הקישור לאתר של בית הספר נמצא בהקדשות, העתיקו את הקישור והדביקו אותו בדף נפרד בשביל להיכנס

מוקדש לילי0688, אולמייט7, רונלדו79ה, לונה1290, רחלהה41, איתן314
3
3
59


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/12/2022   12:03 איתן314  3
שלום אדוני הנכבד. אנחנו מכירים?
26/12/2022   09:38 לונה1290  2
תודה שהקדשת לי
25/12/2022   15:51 חדקרן929  1
מזכיר לי קצת את בית-היתומים מיקסקול.
מהמם!!