קהילה - היצירות של אגסיס400
אגסיס400
108
216

חורף | המיקמקית שלי מוכנה | 2 משימות עם פרסים 27/12/2022

היי כולם!
עונת החורף כבר בעיצומה ומזג האוויר חורפי וקריר (במיוחד)!
אני בינתיים נהנית להתכרבל בשמיכה ולצפות ב-וונסדי בפעם המיליון (מישהו רואה?)
אה גם לשתות שוקו חם כמובן :-)
ואי אפשר לשכוח לבלות את רוב היום בבית, במיקמק 2 ולהשיג המוןן מיקביט ופריטים שווים :)
חורף זו העונה האהובה עליי! יודעים מה, אני אתן לכם לנחש למה.. מי שינחש נכון יזכה ב.. כובע מצנפת :) כך ששווה לכם להשקיע מאמץ! ורמז קטנטן - זה משהו שקורה קבוע בכל שנה, בהצלחה!
האמת שיש עוד משימה קטנה: כמו שאתם רואים בתמונה המצורפת שמתי את המיקמקית שלי שהיא מוכנה כבר לחורף :) (מטרייה) ובתמונה יש 3 קווים\פסים כחולים. אחד ברמה קלה, השני ברמה בינונית והשלישי.. ברמה קשה + (פלוס). מי שיצליח למצוא את כולם ויכתוב כאן בתגובות, יזכה ב... כובע מצנפת?! חחח בהצלחה לכולם :)

חייבת לספר משהו, ביום חמישי הייתי בפסטיגל 2022 (כן. אני בת 14 ואני הולכת לפסטיגל). ממש נהניתי והאמת שבאתי בגלל שחר סאול חחח :) החלק הכיף היה בסוף הפסטיגל, שכל הזמרים מבין השחקנים שרו את השירים שלהם. אח שלי ממש אוהב את השיר "קופידון" של אגם בוחבוט, כן, יש לי אח והוא בן 6 וחצי XD ככה שהוא ממש נהנה מהשיר. אני דווקא נהניתי מעדן חסוןן ושחר סאול כמובןןןן! וגם אח שלי ממש צחק מהדרקונים שהיו (וגם הסתתר מהם XD) הייתם בפסטיגל? איך היה לכם?

ועוד משהו שלא יצא לי להעביר בקהילה שלי, גמר המונדיאל 22 היה ביום ראשון (כבר עבר שבוע!?) ומשם יצאו אלופי העולם - ארגנטינה ועם גאווה גדולה למסי (כי זה המונדיאל האחרון שלו) וגם חסרי תקווה יצאו הצרפתים ובמיוחד אמבפה.. נכון אמבפה היה השחקן היחיד שהיה טוב?! תסתכלו בפנדלים רק הוא הצליח (טוב, זה כי לארגנטינה יש שוער טוב). איך היה לכם לצפות במונדיאל?? לי היה נייס :)

חשוב לי להגיד תודה רבה למנהלת ליאת (לואי) על הזכייה בבלוג הפרס (קיבלתי מנוי למיקמק 1 + 2 ליומיים ופריט למיקמק 2) תודה רבה לך :)

מוקדש לואי, yaniv, יונימיק, כפירמיק, AceEX, מאיהמיק, דניאלמיק, ענבלית, מתכנת, צוות_מיקמק_ולכל_מי_שרואה
5
3
99


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/12/2022   19:01 קיטי2254  3
ואיי מושלם אני לא הולכת לפסטיגל
אבל ראיתי את המונדיאל ושמחתי עם מסי
והתבאסתי עם אמבפה
וגם גריזמן טוב ממש מנבחרת צרפת
נקווה שבעוד ארבע שנים הם יזכו
28/12/2022   16:46 אופק2782  2
היוש ממש אהבתי את היצירה שלך!!

למה את אוהבת את החורף? או שזה הפסטיבל שקורה בחנוכה (חורף) או שזה יומהולדת שלך, לקח לי הרבה זמן לחשובב

גמאני הייתי בפסטיגל והיה ממש מגניב! ואת המונדיאל ראיתי גם :) בקשר לתמונה, הקו הראשון נמצא ברקע כזה בצד השמאלי, בלחי שלך ובחולצה שלך בשרוול שנמצא ביד
28/12/2022   16:22 מהממתXDX  1
יווו מצאתייי (אחד בצד שמאל ברקע, אחד על הלחי שמאל ואחד על השרוול השמאלייי)

ראיתי תמונדיאללל וואי אחשלי צרח את נשמתווווXD