קהילה - היצירות של שיאלה24
שיאלה24
87
171

פורש!? קראו הכל בדגש על הכל 15/01/2023

כתבתי עכשיו שעות וזה כתב לי קרתה שגיאה נשמע לכם הגיוני? אני באמת כתבתי מלא אבל נתעלם מזה ונכתוב שוב!

טוב אז שלוםםם בפעם האחרונה?
תקשיבו אני מרגיש שמיציתי תמשחק עברתי פה כ"כ הרבה דברים מה שנשאר לי זה רק להודות לכם! להודות לקב"ה שהביאי אותי לאיפה שאני נמצא היום! למדתי פה מלא דברים
לערוך, לכתוב, להתחבר, להדחף, לאהוב אפילו למדו אותי לבשל חביתה! LOL
אני רוצה להגיד תודה לכל הילדים הנחמדים שהכרתי פה! לחברים של היום וכמובן לחברים של פעם שעוד הייתי ילד תמים....
אני לא רוצה להתחיל לכתוב לחברים מפעם סיכוים אפסיים שהם יראו את זה אז חבל אבל אני באמת אוהבת אותכם אחד אחד! אל תשכחו אותי לעולם

אוקי מהחברים שלי להיום *סדר אקראי לחלוטין*
נתחיל בבנות:
אליהMמלכה-קורל שליי הבן אדם כמעט הכי חשוב לי באתר הזה אני כ"כ אוהב אותך ומעריך אותך ואת מי שאת ומה שאת בשבילי תשארי כמו שאת! ילדה שכולה לב! ואני אוהב אותך הכי שיש!

מעייןvכפיר- מעיין שליי ילדה מעלפת ונחמדה אני אוהב אותך ברמות ילדה חמודה בטרוף ומצחיקה הרגע התנתקתי מהמיק והייתי איתך בידיוק התחתנת עם מישהו חחח אני אוהב אותך בטרוף אבל יש לי אהבה לא מוסברת אלייך לא זוכר איך הכרנו אבל על השניה הראשונה נדלקתי אני מעריך אותך בטרוף,תודה על הכל

מוששששש4-אפרת שליי הבן אדם הכי חמוד שקיים אחותי הקטנה הלב שליי הרבנית שליי הילדה התמימה והחמודה שמגלים אותה לא יודעים איזה משעשעת היא אני אוהב אותך ברמות יגאון פרמידה אחד!

ltsGalma-קים שלי קימקום הילדה אהובה עליי אני כ"כ מעריך אותך את באמת חצי ממני כבר ילדה שהיא כמו משפחה אני מתגעגע לקשר שלנו בטרוף סליחה ותודה על הכל אני באמת מצטר!

מקסמה7- ואוו אני בקושי מכיר אותך ונכנסתי לי ללב ילדה מהממת וחמודה תאשרי כמו שאת אני אוהב אותך ככה את באמת אחת המצחיקות שהכרתי ימכורה למיקמק ועליי!

עדיאלי10-ענברוש יהורסת אחת אני מכיר אותך באמת הכי קצת מכולם ועדיין אוהב אותך ברמות יחופרת (בקטע טוב כן? הכי טוב שיש!) יחצי ממני ישתופה שלי ילדה שהכי כיף בעולם לכשף אותה בקסם אפרודיטה אני אוהב אותך ברמות ואת ילדה הכי מיוחדת שיש! באמת אבל מיוחדת!

YXC5-אור! ואוו שנתחיל?! הכרתי אותך... אתהבנו בשנייה הפכנו לזוג ומשם הפכנו את כל העולם (אבי ומור חצי שלי) את באמת ילדה ואווו כן חברה לשעבר אבל בליבי תמיד תשארי את באמת אחת החמודות אני שמח ממני שעברת האלה אבל תמיד תזכרי אותי כן?! נברך את אבי מחר יחד?!

ולבנים להלן:
לבור5- אתה ישן אבל בתוכי אני תמיד זוכר אותך זה מטורף שאתה ביצירה הראשונה והאחרונה שליי אתה מבין? זה באמת אומר כמה נכנסת לי ללב חדרת עמוק עמוק עמוק כ"כ שמח להכיר מישהו כמוך באתר הזה! בין החברים הראשונים והיחדים שנשארו איתי לכל המסע המטורף הזה אני אוהב אותך!

מיכל1910-לוטן! ילד מדהים מלא רגש אני אוהב אותך ברמות! תשאר כמו שאתה יגבר אתה חלק ממני! פשוט מטורף אני באמת עוד שנייה מעריץ שלך! אתה ילד מדהים ומקסים ואני אוהב אותך!

קרנבל800-וואוו רועי! איזה ילד! אני כ"כ אוהב אותך איך ילד יכול להיות כזה חמוד אתה פשןט נכנסת לי ללב בשניייה סליחה שבהתחלה שיקרתי עלייך אני כ"כ שמח לספר לך תאמת אני אוהב אותך הכי שיש תשאר כמו שאתה ינסיך כובש לבבות

אני מקווה שעברתי על כולם אם שחכתי מישהו אני כ"כ מצטער אני מעריך ומעריץ את כולכם אחד אחד תודה על הכל

עכשיו לרגע הגדול! הכול תלוי בכם! מזה אומר? פשוט תנו ליי סיבות למה להשאר באתר? אני ממש גדול ויש לי ציונים לא משהו בכלל!

תודה על הכל! שלכם,שיאל

מוקדש לבור5, מעייןvכפיר, מוששששש4, מיכל1910, קבנל800, ltsGalma, אליהMמלכה, מקסמה7, עדיאלי10, כולכם_תודה_על_הכל!
13
6
83


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/01/2023   20:45 מוששששש4  6
שיאלללללללל אני חולה עליךךך
תמיד אני יהיה כן שתצטרך!!!!
אל תעזובב איך אני אשרודדדד
מאז שאני מכירה אותך ואני ידועת שזכיתיי יש לך לב הכי גדול שראיתי מכולםם באמת אתה אוהב לעזורר ולתת ואין כמוך בעולםם
אתה תיהיה חסר ליי שתעעזובב בבקשהההה תבואא:(
15/01/2023   20:12 שיאלה24  5
קורל! אני אוהב אותך ברמות את חלק ממניי אני קורא תתתגובות שלך שוב ושוב זה הדבר היחיד שנותן לי כוח!
אני כ"כ רוצה לחזור לקשר הזה של פעם שלא נפרדם לעולם עם אור ואופיר
אבל זה לא יקרה ככל הנראה
אני אוהב אותך הכי שיש תודה על הכל ילדה מדהימה שאת!(:
15/01/2023   19:43 מיכל1910  4
אח שלי יקר אתה אני מאוד שמח שהכרנו והכנסת מין הילה כזאת ואני בטוח שתהנה בדרך חדשה בהצלחה בחיים חדשים ותזכור מי שלא אוהב אותך הפסד שלו אני בטוח מי שאוהב אותך יודע שאתה טהור ובן אדם מדהים!
אוהב אותך גבר❤
לוטן❤
נ.ב אני לא אשכח אותך בחיים❤
15/01/2023   18:31 אליהMמלכה  3
ורציתי להוסיף!
אם אתה קורא את זה, חשוב לי שתפנים טוב טוב כמה שאני אוהבת אותך ושאני כאן בשבילך.
15/01/2023   18:20 אליהMמלכה  2
שיאלי, עבר מלא זמן מאז שראיתי אותך (כבר חצי שנה). הקשר שלנו קצת התרחק, אבל רציתי להגיד לך שאתה חשוב לי ממש ואני אוהבת אותך כל-כך, אני יכולה אפילו להגיד שמאז שראיתי אותך אני ידעתי שאתה עם בן אדם פשוט עם לב ענק, מלא הומור וכזה חמוד. רציתי להגיד ולהדגיש שזכיתי להכיר מישהו כמוך, הלוואי ונחזור לקשר שלנו, אבל זה תלוי הרבה בך.. ואם אתה רוצה להשאר. בקיצור שיאל אני אוהבת אותך כל כך ואני אהיה כל כך עצובה אם לא תישאר, כי אני התחלתי להתחבר פעם בה.
ממני: קורלה הקואלה :)
15/01/2023   18:11 ליאן4977  1
עדיף להשקיע בלימודים אבל אתה יכול לנסות לשלב גם אתה הקהילה .
#עוקבת 100