קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 10 – הרשמה לאקדמיית המיקצוינים 22/01/2023

"שלום לכל התלמידים המעוניינים ללמוד באקדמיית המיקצוינים. בשיעור זה נלמד את דרכי ההרשמה האפשריות אל אקדמיית המיקצוינים" (כולל דרך הרשמה שבה תשחקו את הדמות שלכם לומדת שם).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

אקדמיית המיקצוינים נמצאת במיקפולקו, אשר אינה מקום הנמצא במפה של מיקמק סיטי. לפני שאתם קוראים את שיעור זה, מומלץ לקרוא את השיעור המסביר על מיקפולקו (שיעור מס' 23).

ישנן שלוש סיבות להרשמה לאקדמיית המיקצוינים במיקפולקו:

1. כשחקנים, אתם מעוניינים לעזוב את מיקמק (לווא דווקא לפרישה לנצח) עם אפשרות של הדמות שלכם לחזור, או לחילופין להשיג הסבר הגיוני למה הדמות שלכם לא יכולה לפגוש את חבריה במיקמק סיטי בימים מסוימים בשבוע.

במקרה זה, אתם מחליטים שאתם רשומים לשם, בלי שום צורך בשום דבר. תוכלו להמציא שעברתם שם איזה חוויות שאתם רוצים כשתחזרו, אם לא תחליטו לעזוב את מיקמק סיטי לגמרי.

2. אתם מעוניינים להקים עסק פרטי במיקמק סיטי, עם הסתמכות על ידע שצברתם במציאות. ההסבר כיצד הדמות שלכם רוכשת את אותו הידע, מתבטא בכך שהיא למדה (או עדיין לומדת) באקדמיית המיקצוינים במיקפולקו. תוכלו להמציא איזה סוגים של מגמות שתרצו, מכיוון שבכל שנת לימודים נוספות עוד ועוד מגמות חדשות לאקדמיה זו. תוכלו להמציא גם את סגנון הלמידה שהיה לכם - בצוות עם חברים, אחד על אחד עם מורה פרטי או שילוב של הדברים יחד. אקדמיית המיקצוינים גדולה במיוחד, כך שאין קבוצה אחת יחידה לכל מגמה, מה שמאפשר לכם להמציא בחופשיות את הדמויות שליוו אתכם בלימודים שם.

3. אתם מעוניינים להצטרף להרפתקה ללא תשלום (מעין משחק תפקידים) במיקפולקו, המתקיימת במסמך דוקס אנונימי לחלוטין למצטרפים, שבה תזכו לשחק את הדמות שלכם ממיקמק סיטי ולפתח אותה עוד יותר לעומק ממה שיוצא לתלמידי בית-היתומים מיקסקול.

ההרפתקה תאפשר לכם לבנות יחד סיפורים מעניינים, לעבור הרפתקאות, חוויות, ללמוד דברים חדשים ועוד. התלמידים בהרפתקה יכולים להיות פעילים במקביל במיקמק סיטי, לאחר שמוצאים לכך טיעון עלילתי.

*האנונימיות של המשתמשים עברה מספר בדיקות, כדי לוודא שהמסמך של ההרפתקה בטוח. הקישור למסמך של ההרפתקה מוענק רק לתלמידים מסוימים המראים רצינות. כל אחד מהמשתתפים עובר הכנה לקראת ההשתתפות בהרפתקה, בשביל לוודא שהוא אכן מוכן לקראתה.

להלן כמה שאלות שחובה לענות עליהן "כן" בשביל להשתתף בהרפתקאות מיקמקי העיר במיקפולקו:

האם את/ה מאשר/ת שמידע על הדמות שלך וההרפתקאות שהיא עוברת כאן יופיעו בקהילה?
האם את/ה מאשר/ת שההורים שלך מרשים לך להשתתף בהרפתקה זו באנונימיות? (דרך הקישור)
האם את/ה מאשר/ת להודיע מראש במידה ויהיה לך רצון לצאת מההרפתקה? (כולל לקבוע שיחת סיכום)
האם את/ה מאשר/ת לשמור על פרטיותך ופרטיות שותפיך למסע? (לא לשתף במידע חוץ משחקי)

*שיחת הסיכום הינה שיחה המתקיימת במיקטוק, במפגש במיקמק סיטי או במסמך דוקס, על פי בחירת התלמיד/ה המעוניינ/ת לעזוב את ההרפתקה.

כיום אין חלוקה של מכתבי המלצה לאקדמיית המיקצוינים בקהילה, אך עדיין ניתן לשלם על הלימודים בדרך עלילתית אחרת, אחת שאינה דורשת שהדמות שלכם תהיה עשירה. לפני ההרשמה להרפתקה, חובה להשיג מספר נקודות גבוה מספיק בלימודים של בית-היתומים מיקסקול. כך תקבלו ממנהלת בית-היתומים מיקסקול המלצה מול הנהלת אקדמיית המיקצוינים, אשר מעריכה את משפחת פציק על התרומה הרבה שלהם ותיתן לכם מלגה של שנה באקדמיה שלהם.

מכתבי המלצה שהושגו מהמשתמש "המיקצוינים" לכבוד הרפתקה זו:
מכתב המלצה לניקולאס מוש
מכתב המלצה לפלסיטי רוטון
מכתב המלצה לשיר תיקונט
מכתב המלצה לנועה ודרברי מילאני

♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧

משימת זכות רב-פעמית:
לכל מסלול לימוד יש משימות ייחודיות לו. בחרו לפחות מסלול לימוד אחד והציעו משימה שאתם חושבים שמתאימה למסלול. ייתכן שחלק מהרעיונות שלכם יופיעו כמשימות חדשות של מסלולי לימוד. את הרעיונות שלחו בתגובה לדף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול.

חלוקת נקודות:
5 נקודות אישיות - ציון שם המסלול שאתם מציעים לו משימת מסלול חדשה.
5 נקודות אישיות - כל רעיון למשימה לאותו מסלול הלימוד שבחרתם.

מזכירה שזה הקישור (לדף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול) שאליו שולחים מטלות כתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש להרשמה_ללימודים_ואו_מערכת_האימוץ, של_בית-היתומים_מיקסקול, נא_לפנות_אל_מילי_מילאני, mili11
10
3
112


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/03/2023   09:02 הטבע78  3
בתמונה האותיות שמופיעות בצבע סגול יוצרות את המילה "מיקסקול"
13/02/2023   17:32 ניקה953  2
אפשר להיות שם?
13/02/2023   16:28 ניקה953  1
אפשר להיות שם?