קהילה - היצירות של אלויספאן
אלויספאן
4
15

הכל על שומרי הקסם! 06/02/2023

היי מה קורה?
כן, אני יודע... קצת מוקדם לעלות יצירה שניה אבל אני כל כך מתרגש! וגם אני צריך לדאוג שכשאתם תקראו את שומרי הקסם 2 (אצל ROEI888) או שומרי הקסם 1 (אצל מחוגימלך)- אתם תבינו ותדעו כל מה שאפשר! אז ארגנתי לכם את זה ל-3 נושאים! אני לא בונה שתקראו הכל אבל אשמח אם תקראו לפחות נושא אחד
נושא 1: רקע העלילה
נושא 2: הדמויות
נושא 3: מה שקרה עד עכשיו

קריאה מהנה!!!!

---

-רקע העלילה-
ביקומים של "אלויס הפקות" קיים כוח קסם נדיר שעובר בשושלת אחת בלבד- שם הכוח הוא- הכוח הליסטי- זהו כוח שנותן לך אפשרות לירות אש מהידיים ומהרגליים, לפתוח שערים ועוד.... הקסם עובר במשפחת נימפטון וכל פעם רק אחד יכול להחזיק בו.
במשפחת נימפטון היו שלוש אחיות ואח. שלושת האחיות היו מכשפות ששלטו בכוח הליסטי. אחת הייתה מאיה- היא מהמפורסמים שבליגה! השנייה היא דרקסלי- הכשפית החזקה מבין השלושה ולצערנו... גם הרעה ביותר. האחות השלישית היא מנדליסטי וגם היא היתה נבלית. לאבא של שלושת האחיות קראו שמעון נימפטון!
ולסבא קראו זוק. לפני שנים רבות זוק נלחם נגד פוד במלחמה שנקראת "מלחמת הקסם". לצערנו במלחמה ניצח זוק ומאז הכוח הליסטי שלט. עד ש... הגיעו שני התאומים שקיבלו מפוד את כוח הקסם...
רוצים לדעת איך זה המשיך? חכו לחלק 3
---

-דמויות-
אדוארד- אדוארד הוא אח של ג'יין ובמובן מסויים הוא מי שהיה אחראי עליה ודאג לה. אדוארד קיבל מפוד את כוח הקסם והצטרף יחד עם ג'יין לאיזבלה.

ג'יין- אחותו של אדוארד. גם היא מקבלת מפוד את כוח הקסם ומצטרפת לאיזבלה

איזבלה- שותפה לשעבר של פוד. כשפוד נפטר היא הצילה את אדוארד וג'יין מהצבא הליסטי ועזרה להם והם הפכו לצוות.

פוד- נפטר. לוחם מיומן בעל יכולת שליטה בכוח הקסם. ברגעיו האחרונים העביר מכוחותיו אל האחים הצעירים

זוק- שליט הכוח הליסטי שזומם להרוג את האחים בעזרת הגלמים שלו. נבל מסוכן אך בסוף הוא נלכד על ידי גולם שהוא עצמו יצר.

קרילה- גלמית עוצמתית שקיבלה את הכוח הליסטי והיא גם השליטה החדשה. והיא רוצה לחבר מחדש את שני החצאים של הקמע כדי לקבל גם את כוח הקסם ולהשתלט על העולם

המפקדת- דמות לא ידועה (מחר תקבלו את התאוריה שלי של מי זאת) שקיבלה איכשהוא שליטה גם בכוח הליסטי וגם בכוח הקסם.

תרצו המשך של כל הדמויות החדשות ברגע שהן יצאו?

---

-מה קרה עד עכשיו-

ההורים של אדוארד וג'יין נעדרים שש שנים. יום אחד כשהם מטיילים הם שומעים קול ממחסן. הם נכנסים ומוצאים שם את פוד. הוא נותן להם מהכוח שלו ומת.
הם יוצאים ונתקלים בשומרים של הכוח הליסטי שרוצים לעצור אותם. אך אז איזבלה מגיעה ומצילה אותם. היא לוקחת אותם למעורה שלה ומסבירה להם שזוק רוצה להשתלט על כדור הארץ. בינתיים זוק שולח נגדם גולם שילחם בהם אך הם מצליחים בכוחות משותפים לנצח אותו. זוק רואה שזה לא עבד ומשתמש בכל כוחותיו כדי להקים לתחייה גלמית. אך במקום לעזור לו הגלמית חושבת שהוא חלש ופועל מתוך חולשה- היא כולאת אותו ומשתלטת על הצבא הליסטי בעזרת כוחה החדש- הכוח הליסטי. בינתיים איזבלה והאחים מתאמנים בהשתגרות בעזרת כוח הקסם אך אז- במקום שג'יין תשתגר למקום אחר היא מתשגרת לחיזיון מהעבר שם היא רואה את פוד ואיזבלה נלחמים ב... הורים שלה. היא חוזרת למציאות ומנסה להלחם באיזבלה- אך אז... קרילה יוצאת מהשיחים ומגלה להם ש... היא יודעת איפה ההורים שלהם.
אנחנו מדלגים כמה זמן שבמהלכו ג'יין נעדרת. אדוארד ואיזבלה יוצאים למצוא את הקמע של הכוח הליסטי במטרה להשיג אותו לפני קרילה אך אז הם פוגשים במפקדת... מישהי ששולטת בשני הכוחות

מה יקרה עכשיו? ישארו איתנו מחר בחשיפת כל התיאוריות וכל הדמויות הלא ידועות!

מוקדש ל ROEI888, אשרמיקמיק, מחוגימלך
8
4
65


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/02/2023   17:40 אשרמיקמיק  4
קראתי הכול!
אני מעריץ גדול של אלויס הפקות!
אתם יודעים אבל מה משמח ומצחיק אותי?
והשמח שישיאר ככה? :)
שמבין כול המעריצים!
למי מקדישים?
לי :)
תודה!!!!!!
06/02/2023   17:22 מחוגימלך  3
וואווו איך המפקדת שולטת ב2 הכוחות???
סתם חחחחח אני כבר יודע :)
אגב כותבים את השם של רועי ככה: roei888 בלי קאפסלוק
מחכה לפוסטים ולתאוריות הבאות שלכם!
06/02/2023   17:17 FETZY  2
סיכום טוב! מחכה לעוד יצירות ותיאוריות
06/02/2023   17:15 roei888  1
סיכום מצויין :) למרות שבליגת טינטאון 4 הוסבר שיכולים להיות כמה משתמשי כוח הליסטי בו זמנית, אבל פחות חזקים כי הכוח יתחלק ביניהם.