קהילה - היצירות של TזהבT
TזהבT
9
8

חג פורים שמח!! | יום המשפחה :) 20/02/2023

היי.
אני הילי הדר שני יסמין (או בקיצור; הילי / הילי הדר)

קצת עליי:
אני האחות הקטנה ביותר של משפחת יסמין נכון לעכשיו, כותבת ספרים בקהילה, מחבבת ספרי קריאה (בעיקר קצרים), תלמידה בבית-היתומים מיקסקול (+בעלת תעודת סיום) ואוהבת לבלות עם מיקמקים.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

השבוע זהו יום המשפחה. כל כך חיכיתי ליום הזה! לכבוד יום המשפחה וחג הפורים שקרב, ביקשתי מכל משפחת יסמין ( שזוהי המשפחה שלי :) לצלם תמונות שלהם עם התחפושת כדי שאעלה בתור קולאז' תמונות לקהילה. יש לכם תחפושת מה זה יפות ומדליקות! אני מתחפשת לרקדנית בלט :)

אמא בראני (בראני899) שלחה יצירה לקהילה שהיא מדדה את התחפושת שלה ( מלכת הלבבות :) יחד עם בארט סימפסון. התחפושות באמת נראות מגניבות כמו בתמונות :)

ביצירה שצירפתי לכאן, עבדתי ( מאוד קשה!! ) על התמונות של כל המשפחה מחופשת. חחח זה כל כך מצחיק ונחמד לראות את זה!! כל אחד מבני הבית כתב ניסוח עצמי שהוא שלו לגבי התחפושות:

בראני יסמין:
בחרתי במלכת הלבבות כי אני מי שאני. אני אומנם לא 'מלכה', אבל כן יש לי את התכונות של מלכה טובה, שנקראת 'מלכת הלבבות'. אחת התכונות היא אכפתיות ואהבה לסביבה, שזה בעיקר מייצג אותי.

טליה יסמין:
השנה החלטתי להתחפש לנסיכה. א' אני ממש אוהבת נסיכות (בעיקר דיסני XD) ו-ב' אמא בראני מלכת הלבבות, אני הבת של המלכה - הנסיכה :) בחרתי יחד עם הילי את התחפושת, וממש אהבתי את הבחירה. כשמדדתי אותה, ממש התלהבתי ממנה וידעתי שהיא התחפושת המתאימה לי. חג פורים שמח לכולם!!

עילאי יסמין:
התחפשתי לקעקועים בכללי. הדבקתי עליי קעקועים בזרועות ושמתי חולצה עם סמל מתאים (לפי דעתי). בגלל שאני חושב שלבנים לא כל כך מתאים להתחפש (כן, בנים, זאת האמת, אולי אתם לא תסכימו איתי אבל כל אחד והדעה שלו) לא השקעתי יותר מדיי בתחפושת שלי. אני גם בדרך כלל בכלל לא מתחפש אבל רציתי לעשות את המסורת הזאת עם אמא בראני בפעם הראשונה.. לאצ' גו קעקועים!

הילי הדר שני יסמין (אני!):
אני ממש אוהבת לרקוד, ובגלל זה אני השנה בוחרת להתחפש לרקדנית בלט. לפני כמה חודשים, השתתפתי בחוג הריקוד שבמיקפולקו, וממש 'התאהבתי' בריקודי הבלט. מאז אני מקפידה לרקוד מדי פעם ואפילו אני מלמדת את טליה ריקודים שלמדתי (גם היא אוהבת לרקוד אבל רק כתחביב).

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

פינת הדיונים הקהילתית:

1. למה את מתחפשים השנה במיקמק סיטי?
2. מה אתם אומרים על התחפושות שמצורפות בתמונה?
3. מה אתם מעדיפים: לתת משלוח מנות או לקבל משלוח מנות?
4. אוזני המן או רעשנים?

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

פינת ההמלצה בהפתעה:

והפעם..
ממליצה על הקהילה של "הדסס3"✨!
ממליצה מאוד לעקוב, יש לה כ-55 עוקבים נכון לתאריך 20.02.2023 (היום שבו נוסחה יצירה זו) וכ-5 יצירות מגוונות. אם אתם לא מכירים אותה, אשמח שתכתבו לה בתגובות שהגעתם ממני "TזהבT"!

מוקדש ל בראני899, אופק2782, עילאילאי6, בארט8787, הדסס3, מציירתבנות, מוגלי9988, אוצר9477
8
4
55


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/02/2023   09:56 עילאילאי6  4
היי תודה שקדשת אותי.
התחפושת שלי הכי יפה!
21/02/2023   23:44 הדסס3  3
וואי תודה ממשש❤️
21/02/2023   14:11 אופק2782  2
התחפושת לי אעאעאעע <<<<ׂׂׂׂ
אָת מֵהָמֵמֵת
21/02/2023   14:07 בראני899  1
וואו איזה זכרונות!
התחפושות שלכם ממש יפות :)