קהילה - היצירות של בראני899
בראני899
36
51

תמונה למזכרת מתוך מפגש גיבוש 2 18/03/2023

שלום לכולם.
כאן בראני יסמין מצוות בית-היתומים מיקסקול.

ביום חמישי בתאריך 16.3.23 בשעה 16:30 אני (בראני יסמין), דקל לוני רוטון (שוקולדיטור) ומילי מילאני (mili11) נפגשנו לקראת יום גיבוש בעיר החדשה.

מפגשי הגיבוש זה בין החלקים האהובים עליי בעבודה בצוות בית-היתומים מיקסקול, ומטרת מפגשי הגיבוש הוא לגבש את הצוות עוד יותר ממה שהיה בחודש שעבר. לפי דעתי, מפגשי הגיבוש מתקיימים בעיר החדשה כדי לשנות את ההרגלים שלנו. אם אנחנו רגילות להיפגש במיקמק סיטי, הפעם ניפגש בעיר החדשה, כדי לגלות יותר עניין במפגשים וחיבה. אני לא תמיד נמצאת בעיר החדשה, אם זאת לכן שמיקמק סיטי היא המועדפת עליי, אבל כיף לי לא פחות ממיקמק סיטי. אני אוהבת לשחק עם מיקמקים במיקמק גיימס, לקבל מתנות ולהיפגש עם המנהלים. וכמובן שאין יותר כיף מלרכוש במיקביט פריטים חדשים שאוהבים, מסכימים איתי? זה פשוט תענוג מתמשך.

בתאריך הנ"ל (16.3) שלושתינו נפגשנו בגג בעיר, כדי לקבל מתנה תמורת שכר בעבודה שלנו. אבל לפני זה, אני ומילי (בעיקר מילי) הסברנו לדקל לוני מה זה "מתנה" בעיר החדשה ומה המטרה שלה. אני חושבת שהיא הבינה את זה יותר טוב גם אחרי שמספר מיקמקים ביקשו ממילי מתנה כי היא החזיקה בבלייזר המתנות.

מכיוון שדקל לוני לא מרבה לבקר בעיר החדשה, ביקרנו בגבעה (המכונית; קרחת היער של מיקמק סיטי) וראינו את הקטלוגים שנמצאים בה (מלבד דקל לוני שרכשה מספר פריטים, גם אני רכשתי פריט על הדרך ואני אפילו לא זוכרת מהו..)

לאחר מכן, רצינו לשחק "מומיה גול" במיקמק גיימס. שלושתינו נכנסנו למיקמק גיימס, אבל כנראה דקל לוני פספסה את ההתראה של "מומיה גול", ואני ומילי שיחקנו. לאחר שסיימנו, נפגשנו שוב בגבעה וקבענו להיכנס למשחק הראשון שייפתח בנושא "מומיה גול". לאחר שנכנסנו שוב למיקמק גיימס, שלושתינו נכנסנו למשחק אך לא היינו יחד בקבוצה. אני ומילי היינו בקבוצה הכחולה, ודקל לוני הייתה בקבוצה האדומה. קצת התאכזבתי שלא היינו יחד, אבל נזכרתי שבסה"כ זה משחק שאמורים להנות ממנו. לסוף המשחק, הקבוצה הכחולה (שבה אני ומילי שיחקנו) ניצחה 6-2 לקבוצה האדומה (שבה דקל לוני שיחקה). אומנם היא הבקיעה כמה גולים עצמיים, אבל היא הייתה אלופה! בזכותה הקבוצה האדומה הבקיעו לנו (הקבוצה הכחולה) 2 גולים מכובדים בהחלט. דקל לוני נתנה לי השראה לא לוותר אף פעם גם שאנחנו לבד, והיא ממש הוכיחה את עצמה. בתור אחת שלא מבקרת הרבה בעיר החדשה, ושיחקה עם מיקמקים שהיא לא מכירה, סחטיין! ואני גם גאה בעצמי שהצלחתי להבקיע גולים, בתור אחת שלא משחקת הרבה ב-"מומיה גול" או בכללי ב-"כדורגל". מילי עמדה ליד השער שלנו, למקרה שהקבוצה האדומה תגיע כדי להבקיע, ואני הייתי ליד השער האדום, באין ספור נסיונות להבקיע גול (אבל בסופו של דבר הצלחתי).

אחרי זה, נפגשנו שוב בגבעה והתרשמנו מתנועות שמילי רכשה בכסף (לפי דעתי), ומפה לשם החלטנו כל אחת לבחור תנועה שמייצגת אותנו כדמויות ולצלם תמונה, ממש כמו שאתם רואים ביצירה זו. אני הצלחתי לתפוס אותנו רוקדות, בניסיון השלישי, אבל לאחר המון ניסיונות של דקל לוני, החלטנו לשנות תמונה וללכת לאזור הבריכה. דקל לוני נכלאה לתוך בועה, בזמן שאני ומילי עלינו לקורה, ממש כמו ביצירה של דקל לוני.

היצירה של דקל לוני רוטון

טופס שאלות ותשובות של בית-היתומים מיקסקול - אם יש לכם שאלות כלשהן שאתם רוצים לקבל עליהן תשובה, שלחו את השאלות בתגובה ליצירה שבקישור הנ"ל. את התשובות לשאלות שלכם תקבלו בתגובות לאותה היצירה שבקישור הנ"ל, אז חשוב שתזכרו לבדוק אם קיבלתם תשובה בתגובות שם.

קישור לרשימת ההמתנה של בית-היתומים מיקסקול - במידה ואתם מעוניינים להירשם לבית-היתומים מיקסקול, בין אם זה בתור אחד התלמידים, היתומים או המאמצים, כנסו לקישור הנ"ל ורשמו את עצמכם בתגובות ליצירה עם הקישור הנ"ל (יש לקרוא את תוכן רשימת ההמתנה).

קישור ליצירה הרשמית שלי בתור חברת צוות - כל עוד אני בצוות, מוזמנים לכתוב לי בתגובה ליצירה הרשמית שלי בצוות איך אני יכולה להשתפר בעבודה שלי ומה אני עושה טוב.

מוקדש ל mili11, שוקולדיטור
7
4
55


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/03/2023   15:05 פרסיפוסטר  4
נתתי לייק ועוקב אשמח לעוקב חזרה
19/03/2023   18:53 בלייד0  3
וואווווווווו כתבת מלאאאאאאאאאאאא אני אקרא אחרי שאני אכתוב את התגובה הזאת.
19/03/2023   18:42 בראני899  2
תיקון מפסקה מס' 7:
אחרי זה, נפגשנו שוב בגבעה והתרשמנו מתנועות שמילי השיגה מהמשחק "תפוס ת'צבע", ומפה לשם החלטנו כל אחת לבחור תנועה שמייצגת אותנו כדמויות ולצלם תמונה, ממש כמו שאתם רואים ביצירה זו.
19/03/2023   18:06 הנסיךךך  1
מהמםם