קהילה - היצירות של קיקי051
קיקי051
281
351

ממליצה על ספרים! 02/04/2023

היוששש
מה נשמע?
מה המצב צב?
מה הולך?
אתם
חח
אזזז היום אני הולכת להמליץ על כמה ספרים שאולי אתם פחות מכירים
מקווה שתנסו ותאהבו אותם!

--------------------------------------------------------------

1. נעלי בלט/נואל סטריטפילד
ספר מושלםםם
קצת ישן (בערך לפני מלחמת העולם השנייה) אבל עדיין מעניין וכיפי לקריאה!
תקציר:
פאולין, פטרובה ופוזי פוסיל הן אחיות מאומצות הגדלות בלונדון. כשמשפחתן נקלעת למצוקה כלכלית צץ במוחן של הבנות רעיון גאוני: הן יירשמו לבית ספר למשחק וריקוד, וכך יוכלו להתפרסם ולהרוויח כסף! פאולין אוהבת את בית הספר, וחולמת להיות שחקנית. פטרובה שונאת אותו – הדבר היחיד שהיא רוצה לעשות הוא ללמוד על מכוניות, מטוסים ומנועים. ופוזי מאושרת – היא נולדה להיות רקדנית גדולה, ובית הספר הוא המקום המושלם בשבילה.
אז אני מקווה שתנסו!
נ.ב
בעיקרון הספר הוא חלק מ"סדרת הנעליים" ויש גם את הספרים נעלי החלקה, נעלי קולנוע, נעלי תיאטרון...
ממליצה בחום על כולם!

2. האסופית/לוסי מוד מונטגומרי
ספר עוד יותר ישן (מתרחש בערך בסוף המאה ה19 ויצא לאור בתחילת המאה ה20) אבל עדיין מעניין ואני מאוד אהבתי אותו!
תקציר:
מתיו ומרילה קתברט, אח ואחות כבר לא כל כך צעירים, צריכים נער שיעזור להם בחווה. בניגוד לבקשתם, בית היתומים שולח נערה. קוראים לה אן, ולמרות שמדובר בהפתעה, במהלך החודשים הבאים הם – יחד עם כל תושבי הכפר אבונלי- יגלו שזו ההפתעה המדהימה ביותר שהחיים זימנו להם. אמנם היא מסתבכת בצרות, אומרת את כל מה שהיא חושבת, ונוטה לחלום בהקיץ, אבל אן האמיצה, החכמה, הישרה והמצחיקה תכניס אל החווה ואל הכפר חיים חדשים. בדרך גם תפגוש את גילברט, סיפור שיתחיל בעלבון צורב אבל יסתיים לגמרי אחרת...

3. פרסי ג'קסון/ריק ריידן
אחרי הרבה הרבה הרבה זמן שהמליצו לי על הספר הזה סוף סוף קראתי אותו! (האמת היא שקודם קראתי את גורלו של אפולו והבנתי שאני צריכה לקרוא גם את זה)
ספר מצחיק, מותח וסוחף (עובדה שסיימתי את שלושת הספרים הראשונים בשבוע :)
תקציר:
פרסי ג'קסון הוא ילד שתמיד מסתבך בצרות, אבל כל הצרות שבעולם לא הכינו אותו למה שחיכה לו בטיול השנתי של כתה ו' שבמהלכו הוא אייד את המורה השנואה לחשבון, גברת דודס, רגע לאחר שזו הצמיחה כנפיים ומלתעות וניסתה לקרוע אותו לגזרים. וזה לא הכול: מרגע זה מתחילים לרדוף אחריו שלל יצורים מהמיתולוגיה היוונית, כולם להוטים לחסל אותו והכול בגלל סוד מעברו: פרסי הוא בנו של אל יווני! והוא אינו בן האלים היחיד: ישנם עוד ילדים כמוהו, בניהם של אלים מהמיתולוגיה היוונית, שגדלים וחיים בארצות הברית המודרנית. והאלים עצמם מסוכסכים זה עם זה, וכשהאלים מסוכסכים, העולם כולו מצוי בסכנה, ורק פרסי לבדו יכול להציל את המצב ולמנוע את מלחמת האלים הממשמשת ובאה...
זה כמובן היה רק חלק קטן מהתקציר

4. מטילדה/רואלד דאל
ספר מדהיםםם
פשוט מושלם
הוא מצחיק ומרגש
נהניתי מכל רגע בקריאה של הספר הזה!
תקציר:
מטילדה היא לא סתם ילדה: כבר מגיל צעיר היא קוראת ספרים של מבוגרים ומחשבת תרגילים מסובכים בראש. אתם בטח חושבים שההורים שלה גאים בה מאוד. ובכן... אתם טועים! הם כל כך עסוקים במכירת מכוניות מקולקלות, בהשתתפות בערבי בינגו ובצפייה בטלוויזיה, עד שהם בכלל לא שמים לב אליה. אבל כשמטילדה הולכת לבית הספר אחוזת רָסֶקוֹתָם, היא פוגשת מבוגרים נוראים אפילו יותר מהוריה, כמו המנהלת טְרוֹפְדְרוֹס האיומה. האם המבוגרים יצליחו סוף־סוף "לקלקל" את מטילדה או שהיא זו שתקלקל להם את התוכניות?
מקווה שתנסו!

5. 39 רמזים/הספר הראשון: ריק ריידן
הסדרה נכתבה על ידי 9 סופרים שונים אבל לצורך העניין נגיד שהמייסד שלה הוא ריק ריידן (שדרך אגב הוא גם כתב את פרסי ג'קסון...)
סדרה מותחת, מעניינת ומהנה לקריאה
תקציר:
תארו לעצמכם שיום אחד אתם מגלים שהמשפחה שלכם היא אחת המשפחות החזקות ביותר בהיסטוריה. תארו לעצמכם שאומרים לכם שמקור העוצמה של המשפחה חבוי מסביב לעולם, וכדי לגלות אותו, עליכם למצוא 39 רמזים. כעת תארו לעצמכם שמעניקים לכם את זכות הבחירה - לקחת מיליון דולר או לקבל את הרמז הראשון ולהתחיל במסע החיפושים.

6. פלא/ר"ג פלאסיו
אין לי איך לתאר אותו
פשוט ספר **מדהיםםם**
תקציר:
עד כיתה ה' אוגוסט לא למד בבית ספר. להסתגל לבית ספר חדש זה בטוח לא קל, אבל אם אתה סובל כמו אוגוסט מעיוות נדיר בַּפָּנים, ההסתגלות ממש קשה ואפילו בלתי אפשרית. עכשיו הגיע הזמן שלו לנסות להשתלב בחברה של ילדים רגילים, כי עמוק בפנים, אוגוסט מרגיש שהוא ילד לגמרי רגיל. האם גם אחרים מסוגלים לראות אותו ככה: חכם, שנון וחבר נאמן, ולא רק יצור מעוות ומפחיד? ואיך תרגישו כשתפגשו את אוגוסט?

7. קווידיץ' בראי הדורות/קלינוורת וויספ (ג'יי קיי רולינג)
כן כן כן
אני יודעת
ידעתם שאני אגיע להארי פוטר בסוף, נכון?
אז אני ממליצה על הספר הזה מאודדד (אבל רצוי שקודם תקראו הארי פוטר)
תקציר:
קווידיץ' בראי הדורות - גלו מה מקורם של הסניץ' המוזהב, כיצד הומצאו המרביצנים ועוד. העתק של העותק השמור בספריית ביה"ס הוגוורטס.
ספר מעניין ממש ממליצה בחום

אזזז
זהו להיום
אני הייתי אני אתם הייתם אתם
ביוששש
קיקי051

מוקדש לכל_מי_שאוהב_לקרוא
11
5
89


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/04/2023   13:04 סטיק13579  5
איזה ארוךךךךךךךךךך
03/04/2023   07:27 קיקי051  4
מתוקתה תגובה 1
בארוררררר שאני מכירההה
כאילו אני עכשיו קוראת את השמיני
פשוט רציתי להמליץ על ספרים שפחות מכיריםם..
03/04/2023   01:57 אדית13  3
ואי איך אני שונאת ספרים
אבל בכל זאת יצירה מושלמת ומאוד אהבתי את הציור❤️❤️
02/04/2023   23:13 קשתלב2  2
אני מכירה נעלי בלט ונעלי החלקה באמת ספרים טובים
02/04/2023   21:10 מתוקתה  1
קראתי פה את כל הספרים חוץ מפרסי ג'קסון...:) אותו אני פחות אוהבת האמת... אחלה ספרים! מכירה שומרת הערים האבודות?