קהילה - היצירות של אלדופדיה
אלדופדיה
5
26

אלדופדיה - זוק ליסטי(יקום 107) 13/04/2023

זוק ליסטי חי במושבה טינטאון במאה ה-19. בצעירותו הוא וחברו פוד הגיעו לסלע הנצח המכושף דרך מערה שמצאו. הם מוצאים שם קמעות מכושפים שמעניקים להם כוחות שונים, אותם הם מכנים כוח הליסטי וכוח הקסם. הם לומדים להשתמש בהם, ואף מעבירים את הידע הלאה לתלמידה שלהם איזבלה. זוק מציע לפוד לשלב את שני הקמעות כדי להשיג כוח אינסופי, אך פוד מסרב בטענה שהדבר מסוכן. כוח הליסטי משחית את זוק והוא נלחם בחברו, מה שמתחיל את מלחמת הקסם הראשונה.

זוק מקים צבא שעוזר לו לבסס את שלטונו באזור תחת אימפרית הליסטי. כעבור שנים רבות, פוד מחליט להעביר את כוחותיו לשני שומרים חדשים, האחים ג'יין ואדוארד. הוא מעניק להם את קמע כוח הקסם רגעים לפני שנעלם. זוק מגלה על כך, ושולח את חייליו לתפוס אותם, אך איזבלה מצילה אותם ולוקחת אותם למערה של פוד. זוק שולח את הגולם גרילק שנוצר על ידי פוד כשעוד היו חברים, אבל האחים משתמשים לראשונה בכוח הקסם ומביסים אותו. בניסיון להתעלות על עצמו, זוק משחרר את הגולם העוצמתית קרילה, אך זו בוגדת בו וכולאת אותו בארמון כדי להפוך לשליטת האימפריה בעצמה.

כמה חודשים לאחר מכן, אדוארד מגיע לארמון כדי לחלץ את איזבלה, שנכלאה על ידי מפקדת צבא הליסטי החדשה, שהיא למעשה אחותו ג'יין שהצטרפה לקרילה. בחילוץ זה זוק משתחרר גם כן ומצטרף אליהם. הוא כורת ברית עם אדוארד, ומוביל אותם למדבר הנשכח שם מוחבא מקדש הליסטי ובו הקמע. כדי להשיג אותו, הם צריכים לענות על חידת האנגמטור, אך ג'יין מגיעה, עונה על החידה ולוקחת את הקמע אל קרילה. קרילה בוגדת בה וכולאת אותה בקרחון הצפוני, מה שגורם לאדוארד לוותר על קמע כוח הקסם תמורת החופש של אחותו והוריו. זוק מסייע לשומרים האחרים לזמן את המכשף העליון שהאזאם, ובשיתוף פעולה של כוח הליסטי וכוח הקסם הם מביסים את הגולם.

לאחר מכן, זוק עובר לגור בעיר טינטאון הצעירה, תחת שם משפחה בדוי בשם נימפטון. הוא מתחתן ונולד לו בן בשם שמעון, אליו כוח הליסטי עובר בירושה.

ערכים קשורים -
המכשף שהאזאם
----------
תוכלו למצוא את הערך הזה, יחד עם שאר הערכים שיצטרפו בהמשך באתר אלויס הפקות בעמוד "אלדופדיה".
7
2
68


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/04/2023   12:43 FETZY  2
מעניין! מחכה לעוד ערכים באלדופדיה
וליצירות של השבוע הבא
13/04/2023   10:11 מחוגימלך  1
וואו!! איזה כיף!
אם הבן שלו זה שמעון, זאת אומרת ש.. זוק הוא סבא של מנדי?! מגניבבב