קהילה - היצירות של אופק2782
אופק2782
15
25

למה כדאי לכם אותי בסוגי העבודות במיקמק סיטי? 15/04/2023

היי. אני טליה יסמין.
החלטתי לעלות יצירה שמסבירה על כל התפקידים שאני מתמחה בהם ולמה כדאי שאעבוד שם.

בימאית/יוצרת/סופרת/כותבת/משוררת:
אני מעולה! בכתיבת תסריטים (שכוללים מחזות/הצגות/סדרות/סרטים/הופעות), כמו המחזה שכתבתי בעצמי "אוגוסט קלייר" (אם תרצו שאעלה את התסריט לקהילה בתור תסריט שניתן לשימוש, תכתבו לי בתגובות ואעלה אותו בשמחה – לכל הבימאים מבינכם). אני גם כותבת המון ספרים ושירים – בדרך כלל אני מקבלת המון השראת מהואטפאד ומתחילה לכתוב הכל בעצמי. אני לא מעלה בואטפאד, אבל כן משאירה את זה ביני לבין עצמי והייתי שמחה לחלוק איתכם. בנוסף לכתיבה, אני יוצרת – בעיקר אומנות. אומנות ידנית ודיגיטלית – הנושאים שאני מתמחה בהם כיוצרת. יש לי את תוכנת פוטושופ (פרומי), צייר ועוד מספר תוכנות (מי שרוצה לדעת בשמחה אכתוב לו במיקטוק XD).

שחקנית:
זה נובע בעיקר מאני כבימאית. שהייתי מתרגלת תסריטים לא שלי – הייתי מגלמת את השחקנים עצמם. אני זוכרת שבדיוק שגילמתי את התסריט "רומאו ויוליה" גיליתי שאני שחקנית לא רעה בכלל. מאז התאמנתי, והלכתי לחוגי משחק (כיום אני בחוג תיאטרון ופיתוח בימי שני פעם בשבוע בזמן שעות בית-הספר). אם אתם מחפשים שחקנים לסדרות וכאלה, אני אשמח לשחק בהם.

הרצאות וסדנאות בספרייה:
המקום שאני הכי מבלה בו הוא הספרייה וקריאת הספרים. בדיוק שקראתי את הספר "סאני והעץ הקסום" דמיינתי לעצמי איך אני עומדת מול המון מיקמקים ומרצה על הסיפור הזה (לאו דווקא אליו). מפה התחלתי לחקור המון! נושאים שאני מתכננת עליהם הרצאות – ממש כמו המפורסמים שמספרים על עצמם. גם סדנאות אני ממש! אוהבת. חשבתי על כמה נושאים לסדנאות כמו חרוזים וכתיבת שירים או עולם הדמיון (תכתבו לי בתגובות אם הייתם רוצים שארצה ואערוך סדנאות במיקמק סיטי).

מורה בבית-ספר במיקמק סיטי:
החלום החוץ-משחקי שלי הוא להיות מורה. איך שהכרתי את מיקמק החלטתי שזה מקום מעולה לגלות את הקישורים שלי בתור מעבירת שיעורים. אני מחפשת בתי-ספר שאוכל להיות מורה בהם ולהעביר שיעורים בקהילה (לא מהקהילה הנוכחית שלי). אם אתם מכירים/מוצאים בית-ספר כזה, אשמח שתספרו לי עליו!

שיט והים במיקמק סיטי:
מלבד הספרייה, אני אוהבת להגיע לאזור האי ולשוט בסירה. אם אתם מכירים (או שאלו אתם) מיקמקים שאוהבים את הים ואת השיט, אשמח שתכתבו לי בתגובות ואוכל ליצור איתו קשר. אולי מדי פעם ניפגש ואסביר לו את כל מה שאני יודעת על האי (ואני יודעת מידע לא מועט).

מצאתם את עצמכם באחד הנושאים שהזכרתי? מעוניינים להגיב ולהשפיע בתגובות? מחכה לשמוע את התשובות שלכם לגבי כל העבודות שהצעתי ואולי נמצא עבודה משותפת יחד! :)
4
1
42


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/04/2023   21:45 שוקולדיטור  1
יואווו לגמרי מזדהה עם כמעט של מה שכתבת! (הייתי מפרטת עוד אבל זו יצירה שלך ואני לא רוצה לדבר על עצמי במקום לפרגן לך)
כפי שאני מכירה אותך את בטח מוכשרת ברמותתת ותצליחי בהכללל! בהצלחה! כדאי לך לפרסם את צמך גם בלוח המודעות של מיקמקי העיר בקהילה של מאיומיק