קהילה - היצירות של סקמסקול
סקמסקול
9
25

שיעור 3 - משדכים בשלב מתחיל במיקמק סיטי 08/05/2023

"שלום לכל המיקמקים שמעוניינים לדעת על המשדכים בשלב מתחיל. בשיעור זה נלמד על השלבים המדויקים של משדכים בשלב מתחיל והמטרות שלהם (כולל מה עושים אחרי)".

לפני שנתחיל בשיעור – מוזמנים לקרוא את השיעורים האחרים. קישורים באתר של בית הספר קסמסקול.

תפקיד המשדך הוא תפקיד הדורש מאמץ רב, סבלנות ואכפתיות. בלי התכונות האלו – יהיה לכם קשה לשדך בין מיקמקים במיקמק סיטי. את התכונות ניתן לאמץ לאחר שתתרגלו אותו לעצמכם.

סבלנות – לא תמיד המיקמקים שאתם בשלב שידוך איתם זמינים 24/7, לכן יש לגלות סבלנות כלפי המפגשים ולכבד כשלא יכולים להגיע למפגשים שקבעתם.

מאמץ – התאמצו במפגשים ותכננו מפגשים רומנטיים מקריים בשביל שהזוגיות של המיקמקים באמת תעבוד. בלי השקעה ומאמץ השידוך יהיה גס וענייני וישדר לזוג שאין צורך להשקיע אחד בשנייה.

אכפתיות – תראו לזוג שאתם משדכים ביניהם שאכפת לכם מהם, ושהזוגיות שלהם חשובה לכם. בלי זה לא תהיה תקווה לאף אחד מהצדדים והשידוך עלול להשתבש.

כל משדכ/ת צריכים את שלבי השידוך החשובים, כללי השידוך, שיחות השידוך ועוד כל מיני דברים עליהם נרחיב בהמשך. בשיעור זה נתרכז בשלב המתחיל של המשדכים בו תלמדו את כללי השידוך ושלבי השידוך.

כללי השידוך שכל משדכ/ת מתחיל/ה ידעו –
* לברר עם 2 המיקמקים אם הם מעוניינים להכיר בן\בת זוג חדש\ה.
* לאחר מכן מחליפים ביניהם מיקטוק והם יכולים לנהל שיחה קצרה כשהמשדכים מלווים אותם.
* לאחר שבוע של התנסות, שואלים את שניהם אם הם מעוניינים להמשיך עד לסוף החודש.
* לאחר סוף החודש, שואלים אותם אם הם מעוניינים להיות זוג רשמי ו\או בדף הזוגיות ו\או בדף משפחות במידה ויש להם ילדים כחלק מהזוגיות המשותפת שלהם.

החלק הבא הוא שלבי השידוך שמתקיים בזמן כללי השידוך הכלליים (שמטרתו לשדך זוגות במיקמק סיטי):

* ציפיות והעדפות לגבי בת/בן הזוג האחר – תתחילו בלמיין לכם את ההעדפות אשר מתבקשים ע"י המיקמקים שמחפשים זוגיות. שימו לב ליישם את בקשותיהם.

* מציאת העדפות משותפות – לאחר שמצאתם זוג שלדעתכם מתאימים תכתבו להם במיקטוק שמצאתם להם שידוך (יש לעדכן גם את המנהלת האחראית על השידוך – שיר).

* דייט ראשון – עכשיו כאשר הזוג מעודכנים שנמצא להם שידוך הם יוצאים לדייט ראשון. לאחר הדייט הראשון המיקמקים יחליטו אם להיות זוג בחודש ניסיון או לוותר.

* פגישות קבועות – בכל שבוע במהלך חודש הניסיון של הזוג בררו איתם במיקטוק אם הכל בסדר והזוגיות תקינה. אם יש מריבות הציעו להם לעזור לפתוח את הבעיה ולמצוא פתרון משותף. על השיחות האלו תלמדו בשלבים מאוחרים יותר – תלוי בקצב התקדמות הלמידה שלכם.

* סיכום חודש – בסוף החודש בפגישה הזו הזוג יבחר אם להמשיך להיות ביחד או לא. במידה וכן, הציעו להם לשתף במקרי בעיות והמשיכו לשידוכים הבאים. על השיחה הזו תלמדו בשלב בינוני ואחריו.

משימת כתיבה:
כתבו בדף המשימות הצעות לנושאים לפגישות. ציינו למי מיועדים הפגישות – בין אם זה זוג ותיק או חדש, חברים במיקמק סיטי, משפחה או בוסים מהעבודה. כתבו את משימת כתיבה זו לפי הכללים בחלוקת הנקודות כדי שתקבלו את כל הנקודות המגיעות לכם. ניתן לקבל במשימה זו עד 17 נקודות אישיות + נקודת הערכה 1.

חלוקת נקודות:
5 נקודות אישיות – על כל אזור שציינתם כחלק מהפגישות.
5 נקודות אישיות – על כל נושא לפגישה.
5 נקודות אישיות – על כל פירוט מורחב מה ניתן לעשות בפגישה.
1 נקודות הערכה – העלאת יצירה שממליצה על מקומות לאירועים מיוחדים (מקום בתגובות לדף הכתיבה).
2 נקודות אישיות (בונוס) – הצעת משחק שניתן לשחק במהלך המפגשים (בתור יצירה ו/או לדף הכתיבה).

מזכירות שאת כל משימות הכתיבה כותבים ביצירת הכתיבה ו/או ביצירות

מוקדש ל הזמנות, להירשם, כתלמידים, ואו, בפרויקט, קסם, האהבה, נפולאון5, אופק6356, אווהמקס28, רומוש206, כתכלת
3
1
61


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/05/2023   09:44 מיקחייזרית  1
אני יודעת שזה לא קשור ואני לא רשומה אבל ☆ היי אני נועה שיח ☆ ראיתי בקהילה של נילי (לאב) שיש אצלכן משהו שנקרא "יצירת זהב" או משהו אחר דומה ☆ איך נבחרים לזה?