קהילה - היצירות של ריקוק1
ריקוק1
111
183

לאן נעלמה נועה? והפעם: ג'וקר מיוחד! 11/05/2023

מה קורה חברים???
ל"ג בעומר שמח! (אה כבר החג עבר? אופסי... לא נורא)
אז רציתי קודם כל לאחל לכל תושבי הדרום שישמרו על עצמם, ושלא ילחצו כי יש לנו צבא מאוד חזק ששומר עלינו!
למזלי אני גר בירושלים, אז לא יורים כאן רקטות, אבל אני מבין את התחושה של אזעקה, כי גם אני חוויתי אותה. כל מי שגר בירושלים ואפילו בשאר ישראל זוכר את זה... לפני שנתיים ביום ירושלים, ירו על ירושלים רקטות. אני חושב שלא ירו על ירושלים כבר עשרים שנה חוץ מהפעם הזאת. אף אחד לא נפגע, הטיל לא נפל למזלנו, אבל החוויה הזאת, של הקול הצורם של האזעקה, של הלחץ, של השיגורים של הכיפות ברזל, החוויה הזאתי מעמידה אותך במבחן גדול מאוד. הזעתי, היה לי חם, הדופק לב שלי עלה. ואחרי זה חשבתי. ילדים יותר קטנים ממני (!) חווים את החוויה הזאת ביום יום שלהם. זה זיעזע אותי. אבל הנה דווקא משהו חיובי: בשנים האחרונות צה"ל פיתח מערכת שנקראת "קלע דוד". זאת מערכת שהיא כמו כיפת ברזל רק לטילים מדויקים ולטווח רחוק יותר. בכל הניסוים שלה היא לא ממש הצליחה, אבל ממש אתמול בתל אביב, הרקטה ששוגרה לשם, יורטה בידי המערכת הזאת, וזאת הצלחתה הראשונה. טוב מה יהיה?! קמתי במצב רוח רע?? בואו נתחיל לדבר על דברים שמחים.
_____________________________________
אז בגלל כל המבצע הזה, החלטתי לחדש את תחרות "לאן נעלמה נועה?" והפעם הוספתי ג'וקר מיוחד! בעיקרון, החוקים בתחרות הם אותו דבר. הכרזתי על התחרות, ובמהלך היצירות הקרובות אפרסם בתיאור או בתמונה רמזים למקומות. אחרי זה אפרסם עוד יצירה שבה אגלה את המדינות שבהם נועה יכולה להסתתר, אפרסם רמזים למקום, אתם תנחשו ולאחר מכן אפרסם את יצירת הזוכים! אבל הפעם... יש לכם ג'וקר מיוחד! ולכן, אזמין לבמה את יוצרת הקהילה... מ3יוצא1!
__________________________________
היי לכולם! אז כן כן, אני לא סתם ריקוק1 שכותב, אני באמת יוצרת קהילה! חפשו ותמצאו :) אז כן, אולי יש לי רק יצירה אחת אבל ריקוק1 הציע לי להשתתף בתחרות, ואני הגו'קר הסודי! אז קודם כל, אני חייבת להגיד שבאמת יש מישהי כזאת בשם נועה, למיקמקית שלה קוראים טליה1866 (תוכלו להסתכל בתמונה) והיא יזמה את הרעיון! אוקיי אז אני חברה טובה של נועה, ואני יודעת בדיוק איפה היא מסתתרת! אבל אני לא אגלה... אז מה התפקיד שלי? התפקיד שלי הוא דווקא לעזור לכם. אתם תשאלו אותי שאלות כאן בתגובות ואני יענה לכם מריקוק1! וגם, ביצירת הרמזים גם אני אכתוב רמזים שיעזרו לכם! אבל תזכרו: על שאלות כמו "איפה נועה נמצאת?" או דברים בסגנון הזה, אני לא אענה! תודה רבה לכולם ובהצלחה!
_____________________________________
תודה רבה לך!
אז למי שלא יודע, יש פרסים ממש שווים, אז שווה להשתתף!
בהצלחה לכולם,
ממני ריקוק

מוקדש ל מ3יוצא1, טליה1866
2
5
128


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/05/2023   14:50 סטאר950  5
משתתפת כתבתי מצרים לפי תגובה 3
14/05/2023   16:02 סטאר950  4
מצרים!!!
13/05/2023   14:31 מ3יוצא1  3
איזה מגניב!
רק רציתי להגיד שתוכלו לשאול אותי גם בקהילה שלי!
ובגלל שאני נדיבה, החלטתי לתת לכם רמז כבר עכשיו! הנה רמז קטן מנועה:
"אין מישהו בישראל שלא אוכל ארוחת שישי. ומהו המאכל הנפוץ ביותר (כנראה) בארוחה? עשוי מבשר (וטעים עם קטשופ), שם הוא הומצא!"
מקווה שתצליחו,
מ3יוצא1
12/05/2023   17:42 קיקי051  2
היוש ריקוק
בקשר לעזרה ליוצרים
רציתי לומר לך שאי אפשר לעקוב אחרי עזרהיוצרים כי אין לו קהילה
ואשמח לדעת אם רשמת אותי :)
11/05/2023   19:08 אנימיק2463  1
יאייי
יאלהה ננסה להשתתף?