קהילה - היצירות של אדריאן160
אדריאן160
127
227

מיקמק-המשחק 14/05/2023

בס"ד
מיקמק הוא משחק וירטואלי שעבר שדרוג לאחרונה, והשיפורים הפכו אותו לאחד המשחקים הפופולריים ביותר באינטרנט. מנהלי המשחק עשו עבודה נפלאה עם השדרוגים, והעבודה הקשה והמסירות שלהם לא נעלמו מעיניהם. במאמר זה, נדון בשדרוגים האחרונים של מיקמק ונעניק שבחים ותודות למנהלי המשחק.
הדבר הראשון שעולה על הדעת כשמשחקים בגרסה החדשה של מיקמק הלא היא מיקמק שתיים הוא עד כמה היא חלקה וידידותית למשתמש. למשחק יש כעת גרפיקה טובה יותר ומשחק משופר, מה שהופך אותו אפילו יותר מרגש לשחק. המנהלים עשו עבודה מצוינת כדי לוודא שהמשחק מגיב ופועל בצורה חלקה, אפילו במחשבים איטיים יותר.
תוספת נהדרת נוספת ל-מיקמק היא תוספת המשחק אקדמיק גוניור החדש. מצב המשחק החדש הזה מושלם לשחקנים צעירים שרוצים ללמוד ולהחכים ולהנות בו זמנית. המשחק מציג לילדים מקצועות אקדמיים שונים כמו מתמטיקה, אנגלית ועוד בצורה מהנה ואינטראקטיבית. זוהי דרך מצוינת לגרום לילדים להתעניין בלמידה ועשויה לעזור להם להשתפר בבית הספר.
אנו רוצים להודות למנהלי מיקמק על כל העבודה הקשה והמסירות שלהם בהפיכת המשחק לאחד מהמשחקים הווירטואליים הטובים ביותר באינטרנט. המחויבות שלהם לשיפור המשחק לא נעלמה מעיניהם, ואנחנו מעריכים את כל המאמץ שהם השקיעו כדי להפוך את המשחק למהנה לכולם.
לסיכום, השדרוגים שהוסיפו המנהלים למיקמק הפכו את המשחק למהנה עוד יותר תוספת המשחק אקדמיק גוניור החדש הוא תוספת נהדרת, והתכונות והמשחקים החדשים הופכים את המשחק למרגש עוד יותר. אנחנו רוצים להודות למנהלי המשחק על העבודה הקשה והמסירות שלהם, ואנו מצפים לשחק יותר במיקמק בעתיד.

מוקדש לואי, yaniv, מיהלי, כפירמיק, ענבל, דניאל, AceEx, כלמנהלימיקמק!
9
1
74


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
31/01/2024   21:45 מנוחי77  1
יווו חזרתתתת ??