קהילה - היצירות של שוקולדיטור
שוקולדיטור
101
133

מפגש עם מילי ושמו! 18/06/2023

היי לכל המיקמקים שקוראים את זה! אני לא אקרא לכם בשמות שלכם, כי אין לי מושג מי עומד לקרוא את זה, אבל אני שמחה שאתם קוראים את זה ואני מאחלת לכם יום נהדר!
ביצירה הזאת אני אספר לכם על המפגש המאוד כיף שהיה לי עם שמו פציק, שוטר שמוצא מיקמקים שאבדו ביערות מיקמק ואח של מילי מילאני ועם מילי מילאני, המיקמקית שמתכוונת לאמץ אותי ומנהלת פרויקט מיקמקי העיר. והוו!

נפגשנו במיקמק סיטי, ושמו הראה לי את הבית שלו. הוא סיפר לי שהוא רוצה להקים שם תחנת משטרה, אבל אז המקום שינה היחיד שלו יהיה בתא כלא, וזה לא נוח. היה לו בית ממש מגניב, עם המון דברים של מיחזור וכאלה, ופרחים, ואת העוגיות מזל שאני כל כך אוהבת! הוא הסכים לי לקחת אחת, וקיבלתי 500 מטבעות מיקמק.

לאחר מכן, הלכנו לשחק בסולמות ונחשים. מילי ניצחה ממש מהר, ואני הייתי במקום האחרון, ממש בהתחלה. לפחות זכיתי להתגלץ' בהרבה מגלשות! (חשיבה חיובית מנצחת! גוו אופטימיים!)
אחרי זה החלטנו לשחק את המשחק "סרדינים" ביערות מיקמק. ב"סרדינים", בוחרים מיקמק אחד שיהיה הסרדין, והוא מתחבא. שאר המיקמקים מתפזרים ומחפשים אותו. מי שמוצאים אותו מצטרפים למחבוא שלו, ושהאחרון שנשאר יהיה הסרדין בסבב הבא.
בכל מקרה, שמו היה הסרדין ראשון, ואני ומילי יצאנו לחפש אותו. אני מצאתי אותו ראשונה באחד האזורים ביער, ובמפתיע לא הלכתי לאיבוד, והצטרפתי אליו. בגלל שמילי מצאה אותו אחרונה, היא הפכה לסרדין ואני ושמו חיפשנו. אני מצאתי אותה ראשונה, ואז הלכתי לאיבוד אז גם לשמו היה סיכוי לנצח, אבל אז שוב מצאתי אותה, להפתעתי הרבה. בפעם הבאה אני הייתי הסרדין, כי שניהם היו ואני עוד לא. שמו מצא אותי ראשון, ומאז מילי עברה לידינו פעמיים ולא מצאה אותנו! זה היה ממש מצחיק! בסוף אמרנו לה שהיא עברה לידנו והיא הייתה צריכה לפתוח את השיעור על היער כדי להזכר בכל האזורים. אחרי שהיא מצאה אותנו היא הייתה צריכה ללכת, אז אני ושמו עברנו לבית שלי.

הוא לא היה מסודר בכלל, אז בזמן ששמו החליף את בגדי הסרדינים שלו אני קצת סידרתי שיהיה יותר נעים להיות בו. אחרי זה יצאנו לחצר שלי ושמו אמר שהיא ממש יפה. שם הצטלמנו, על הנדנדות עם הרקע הקשת בענן שלי. זה מפתיע מישהו שהנוף מהחצר שלי הוא קשת בענן?!

אחרי זה הייתי צריכה ללכת, אז נפרדתי יפה משמו והחלטנו שנעשה את זה יותר, כי זה היה לנו ממש כיף!

זהו, אני מאחלת לכם יום קסום! ואתם מוזמנים להגיב לי בתגובות כל דבר שמתחשק לכם כי איזה כיף זה לקרוא תגובות!
- דקל לוני רוטון

מוקדש ל שמופציק, mili11
3
1
64


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/06/2023   14:36 mili11  1
כל הכבוד על החשיבה החיובית.
כל הכבוד על ההתמצאות ביערות מיקמק סיטי.