קהילה - היצירות של שוקולדיטור
שוקולדיטור
101
133

נפגשתי עם גלי זואי ודילן! 18/06/2023

טוב, עוד יצירה שלקח לי יותר מידי זמן להעלות! אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם!
אני מתהלכת לי לתומי באי, שפתאום אני רואה את דילן, המכונה יותר מדל, אבל בסוף המפגש היום החלטנו לקרוא אחד לשניה ואחת לשני (זה ממש מוזר לכתוב את זה ככה) בשמות השניים שלנו, דילן ולוני.
כשזואי הצטרפה עלינו לספינה, אבל כשהגענו ליעד הם פשוט נעלמו. בעצם, אולי אני נעלמתי. לא סגורה על זה. אבל העקרון הוא שלא ראיתי אותם יותר, רק שמעתי אותם.
בכל מקרה, אחרי זה קבענו ללכת לבית של דילן והיה ממש מגניב שם!
נכנסנו למיקפה שיש בבית שלו, ואז זואי והוא עלו לבמה, זואי לתופים ודילן לפסנתר. אני התיישבתי על הכיסא במאי שיש בצד, כי אני לא יודעת לנגן על כלים מגניבים, ואני לגמרי מזייפת.
הנה עובדה מעניינת עלי (ניראלי) - אני מאוד אוהבת עוגיות! ובכל בית שיש בו עוגיות מזל אני שואלת האם אני יכולה לאכול בבקשה, אז כמובן שגם שאלתי את דילן האם אני יכולה עוגייה. הוא נחמד אז הוא הסכים, והפתק שיצא לי היה משהו בסגנון "דבר על הדברים שמפריעים לך, זה יעזור לך להתגבר עליהם" או משהו כזה. בכנות, שאני לא זוכרת מה כל אחד אחר או את הניסוח המדויק של הפתק בעוגייה, כי נפגשנו מזמן ואם לא הייתה התמונה הזאת כנראה הייתי לגמרי שוכחת מה הלך שם. זואי ודילן, אם אתם זוכרים מה אמרתם ומתחשק לכם לכתוב בתגובות זה יהיה כיף!
אני ממש רציתי להעלות את היצירה הזאת כדי שאני אזכור שהמפגש הזה התקיים, אבל אני באמת לא זוכרת מה הלך שם, ואם במקרה קראתם יצירות קודמות שלי אתם יודעים שאני מאוד מפרטת על כל מה שעשינו.
בערך בשלב הזה גלי אחותי הצטרפה, ואז אני והיא רקדנו בזמן שזואי ודילן ניגנו. זה היה כיף! אני אוהבת לרקוד!
אחרי זה עברנו למיקאה, שהייתה ממש מגניבה! משם אני רק זוכרת שדילן ריחף לחלון כדי לראות מה קורה שם, ושזה היה ממש מצחיק (צילמתי את זה אבל אני לא מוצאת את התמונה!)
בהתחלה, הכותרת הייתה "נפגשתי עם זואי גלי ודילן", אבל כל פעם שניסיתי להקריא את זה בקול יצא לי "נפגשתי עם זואי דלי וגילן" וזה חירפן אותי, אז העברתי את גלי להתחלה ועכשיו אני לא מתבלבלת!
טוב, אולי רק קצת

גלי, זואי, ודילן, אתם זוכרים עוד משהו ששככתי לציין?
אני לא זוכרת את כל הפרטים, אבל אני כן זוכרת שמאוד נהנתי! תודה!

מאחלת לכם יום קסום,
-דקל לוני רוטון

מוקדש ל אלכסיס34900, זואי4הבובה, מדל1ק1מס
3
2
64


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/06/2023   16:27 מדל1ק1מס  2
את מוזמנת לבוא לקחת עוגיות מתי שאת רוצה.
19/06/2023   14:38 זואי4הבובה  1
גמאני אוהבת עוגיות!! אני זוכרת שמדל השתמש הרבה בלעוף כי הוא עדיין לא מצליח ללכת עם הרגליים.. מזל שהוא אשף אוויר :)