קהילה - היצירות של יומןחופש
יומןחופש
64
32

יומנה של חופשששש1 עונה 8 פרק 4- עסקה עם גימבו 21/06/2023

היי לכולם!
כאן חופשששש1 :)
אתם נמצאים בספריה הרשמית של "יומנה של חופשששש1"!
חשבתי שיהיה נחמד בשבילכם אם הצטרפתם לקהילה שלי אחרי שכבר הסדרה נגמרה או באמצע, שתוכלו לקרוא את כל הפרקים ברצף בלי שיהיו יצירות אחרות שלי באמצע.
תוכלו למצוא את הפרקים גם בקהילה שלי (חופשששש1) אבל פה תוכלו לקרוא אותם ברצף.
**חשוב לציין- זאת גרסת מיקמק של יומני החנונית
אז בואו נתחיל בפרק!

יומני היקר,
עוד שבוע בדיוק אנחנו יוצאים לסיבוב ההופעות!
היום הלכתי למיקניון לקנות בגדים חדשים לקיץ ולסיבוב ההופעות.
נכנסתי לחנות Mik Fashion, ושמחתי לגלות שהכל היה היום בחצי מחיר!
הסתכלתי על הבגדים, ולפתע שמעתי שני קולות מוכרים.
"הדס, את לא מבינה איזו מושפלת אני הרגשתי! כבר סיפרתי לכל הרקדנים שלי ול10000 העוקבים שלי בקהילה ש"גימבו והרקדנים" נבחרה להיות להקת החימום של הבאד מיקמקס, ואז יניב פשוט ביטל הכל! הוא בחר בלהקה של חופש במקומנו! הם סתם חבורה של חנונים חסרי כישרון! טוב, חוץ מסאני. הוא מושלם לתפקיד החבר הצמוד, אבל מה הוא כבר יכול למצוא בחופש?"
"צודקת לגמרי!" אמרה הדס. "גם החבר שלו מקס ממש חמוד, אני אשמח להסתובב איתו קצת! ושניהם מתנדבים בכלביה, אז מה את אומרת שנקנה את שתי השמלות האלה, נלבש אותן ונלך גם אנחנו להתנדב שם?"
קודם כל- ממתי הדס וגימבו חברות?! דבר שני, גימבו ממש לכלכה עליי עכשיו מאחורי הגב שלי, וזה ממש עיצבן אותי! הן גם מנסות לגנוב לי את סאני!
"הדס תקשיבי, אנחנו חייבות להתנדב כבר בשבוע הבא! כי סאני יוצא לסיבוב ההופעות ועד שהוא יחזור הכלביה תיסגר ותהפוך למגרש חניה! אבא שלי אומר שהוא ישכנע את בעל הבית למכור לו את הבניין של הכלביה כדי למכור אותו לבית החולים הסמוך בתור מגרש חניה. ואז סאני יפסיק לבזבז את הזמן שלו עם הכלבים המטופשים האלה וסוף סוף יקדיש לי את כל תשומת הלב שלו!"
הייתי המומה ממה ששמעתי הרגע. טוב, יש מצב שגימבו משקרת, אבל אבא שלה הוא אחד מאנשי העסקים הכי עשירים במיקמק סיטי.
אבל מה יקרה אם זה אמיתי?! סאני יהיה שבור לגמרי, והחיים של עשרות כלבים יהיו בסכנה! אין מצב שאני יוצאת לסיבוב ההופעות בידיעה שזה מה שיקרה כשנחזור. אני חייבת לעצור את זה!
התחלתי לעקוב אחריהן כדי לשמוע עוד פרטים על התוכנית הזאת, אבל גימבו ראתה אותי.
"חופש? מה את עושה כאן? את עוקבת אחריי? את יודעת שזה מלחיץ!" היא אמרה לי.
"ממש לא עוקבת אחרייך! רק באתי לקנות ג׳ינס." אמרתי, ולקחתי זוג מכנסי ג׳ינס שהיה לידי.
באותו רגע הדס וגימבו הבינו ששמעתי את השיחה שלהן, אז זה מה שגימבו אמרה לי:
"תקשיבי, חופש, אני מוכנה להציע לך עסקה. אני רוצה ללכת למבחן קבלה ללהקת "הבאד מיקמקס" ואת רוצה שהכלביה תישאר פתוחה. אז אם תתני לי להופיע איתך בהופעה האחרונה שלכם בסיבוב ההופעות ותכירי לי את כל הבנים בלהקת "הבאד מיקמקס" אני אדבר עם אבא שלי על הכלביה. אז יש לנו עסקה?"
ממש התלבטתי אם להסכים או לא. אבל אני ממש לא רוצה שיקרה משהו לכל הכלבים בכלביה. לכן בסוף עשיתי איתה עסקה! אני רק מקווה שאף אחד לא יגלה שיש לי קשר לתוכנית של גימבו.
2
13


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה