קהילה - היצירות של יומןחופש
יומןחופש
64
32

יומנה של חופשששש1 עונה 8 פרק 5- כלב השמירה 21/06/2023

היי לכולם!
כאן חופשששש1 :)
אתם נמצאים בספריה הרשמית של "יומנה של חופשששש1"!
חשבתי שיהיה נחמד בשבילכם אם הצטרפתם לקהילה שלי אחרי שכבר הסדרה נגמרה או באמצע, שתוכלו לקרוא את כל הפרקים ברצף בלי שיהיו יצירות אחרות שלי באמצע.
תוכלו למצוא את הפרקים גם בקהילה שלי (חופשששש1) אבל פה תוכלו לקרוא אותם ברצף.
**חשוב לציין- זאת גרסת מיקמק של יומני החנונית
אז בואו נתחיל בפרק!

יומני היקר,
היום יניב חזר מהחופשה שלו, והיו לי וללהקה שלי מלא פגישות.
קודם כל הייתה לנו פגישה איתו.
הפגישה הייתה מאוד כיפית. הוא אמר לנו שכל אחד מאיתנו יקבל תשלום על ארבעת השבועות של סיבוב ההופעות, והוא הרבה יותר גדול ממה שדמיינו.
המלון שנשהה בו יספק לנו ארוחות בוקר, צהריים וערב. וגם נכתב לסיבוב ההופעות מדריך תקנות התנהגות, ואם מישהו יפר את אחת מהתקנות שבמדריך הוא יקבל נקודה רעה. מי שיקבל 10 נקודות רעות ישלח מיד הביתה. ואלו היו פחות או יותר כל הפרטים.
הפגישה הבאה שלנו הייתה עם המנהלת האומנותית, ומאוד התרגשנו לפגוש אותה. היא גם המלווה האישית שלנו, והחדר שלה הולך להיות צמוד לשלנו.
"אני שמח להכיר לכם את המנהלת האומנותית שלכם!" אמר יניב. "היא קיבלה מדליית זהב מיק אולימפית בהחלקה על הקרח. תגידו שלום למנהלת האומנותית של סיבוב ההופעות.. חן!"
ברגע שראיתי את חן פשוט התחרפנתי! חן הייתה הבמאית של מופע "חופשה על הקרח" בבית הספר, שהשתתפתי בו עם רייני וזואי. בחזרה הראשונה שלנו איתה לא היה לי חשק להחליק, אז זייפתי רגל שבורה עם נייר דבק. חן זיהתה מיד שזה נייר דבק ואיימה להעיף אותנו מהמופע!
"היי! אני ממש מתרגשת לעבוד איתכם!" אמרה חן. יניב הציג לה אותנו, ואז היא אמרה: "רייני, זואי וחופש, אתן נראות לי ממש מוכרות! נפגשנו פעם?" לא רצינו להודות בפניה שאנחנו הליצניות שהחליקו במופע חופשה על הקרח.
"כן, ראית אותן בעבר! כששלחתי לך סרטון של הלהקה כדי שתוכלי לחשוב על רעיונות איך להעמיד אותם על הבמה!" מזל שיניב אמר הרגע את זה.
"טוב, אז ככה, רשמתי את הרעיונות באייפד שלי..." חן אמרה, אבל היא לא מצאה את האייפד שלה בתיק.
"איפה האייפד שלי?!?!" היא צרחה בהיסטריה. "אני חייבת אותו עכשיו!"
אנשי הצוות שלה התחילו לחפש בתוך תיקים את האייפד שלה. כל אחד מהם מצא אייפד והביא לה, אבל אף אחד מהם לא היה האייפד שלה והיא התעצבנה. אחר כך היא גם צרחה עליהם שיביאו לה בקבוק מים.
בזמן שהם הביאו לה מים, חן שאלה אם יש לנו שאלות בנוגע לסיבוב ההופעות. אבל מרוב פחד לא יכולנו לשאול שום דבר. אז אמרנו שאין לנו שאלות, וככה נגמרה הפגישה.
אחר כך הייתה הפגישה האחרונה שלנו, עם יניב ביחד עם ההורים. הוא דיבר על דברים משעממים וענה על שאלות ששאלו ההורים. בסוף כולם התיישבו ליד שולחן ענק וחתמו על מלא מסמכים.
בדרך הביתה, ההורים שלי אמרו לי שהם מודאגים מעט מהיציאה שלי לסיבוב ההופעות. אבל אני בכלל לא מודאגת, לבאד מיקמקס יש אבטחה יוצאת דופן בהופעות שלהם. ואנחנו בכלל לא נזדקק לאבטחה, כי חן מפחידה יותר מכלב שמירה!!
4
20


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה