קהילה - היצירות של ליאמי5
ליאמי5
85
115

סיפור שכתבתי 04/07/2023

היי חברים, אז לפני כמה ימים ביקרתי בספריית מיקמק. (הספרייה שנמצאת מעל המיקפה) וראיתי שיש שם סיפורים שמיקמקים מהקהילה כתבו. לכן חשבתי לכתוב סיפור משלי שאולי גם אותו יכניסו לספריית מיקמק. השקעתי המון זמן בסיפור ואני גאה בו מאוד. יצא לי לכתוב בינתיים רק חלק קטן מהסיפור. רק שלושה פרקים, אז הנה הסיפור מקווה מאוד שיוהבו אותו.

תיכון אבר אפטר
פרק ראשון: "ברוכים הבאים לתיכון אבר אפטר"
זהו סיפורו של תיכון "אבר אפטר" התיכון לילדים ולילדות של הדמויות המוכרות ביותר מהאגדות. זוהי תחילת השנה האחרונה בתיכון, והתלמידים נרגשים מאוד לקראת יום המורשת, היום בו התלמידים נשבעים לקיים את היעוד שלהם ולהיות כמו הוריהם, ולחתום בספר האגדות הספר בו רשומים כל הדמויות מהאגדות, התלמידים חותמים בו כדי שהסיפור שלהם יתחיל והם יוכלו לראות כמה קטעים ממה שיקרה להם בהמשך החיים בסיפור שלהם. רייבן קווין בתה של המלכה הרעה משלגיה, צעדה לבית הספר עם חברתה הטובה מאדי, בתו של הכובען המטורף. נמאס לי שכולם חושבים שאני רעה רק בגלל שאמא שלי הייתה כזו!!!!! אמרה רייבן למאדי. הם לא חושבים שאת רעה, הם אוהבים אותך! אמרה מאדי. נו באמת מאדי. אמרה רייבן לפתע שנכנסו שתיהן לבית הספר.... זאת רייבן קווין!!! צעקה בפחד אשלין ביתה של סינדרלה. אוי לא!! צעק טיילר בנו של נסיך הצפרדע. כולם רצו בבית הספר.
רייבן לא הייתה מישהי.... איך לומר? מוערצת בבית הספר לא פחדו ממנה כל כך, אבל שנאו אותה. אוהבים אותי הא? אמרה רייבן. טוב אולי לא מעריצים אותך אבל הם לגמרי אוהבים אותך ונראה אותך מוכיחה אחרת ! אמרה מאדי.
בינתיים אפל ווייט בתה של שלגיה, צעדה גם היא לבית הספר עם חברתה הטובה בראייר האלי בתה של היפהפייה הנרדמת. אפל הייתה מוערצת בבית הספר וכולם אהבו אותה. אם נחזור לרייבן ומאדי..... נראה את מאדי רייבן אפל ובלונדי לוקס בתה של זהבה מזהבה ושלושת הדובים, בשיעור יום המורשת. שיעור בו התלמידים מתאמנים על היום בו יחתמו בספר האגדות. ברגע שתסיימו לומר שאתם נשבעים לקיים את היעוד שלכם, יופיע מפתח אתם פותחים בעזרתו את ספר האגדות, לאחר מכן אתם תוכלו להציץ לכמה דברים שיקרו לכם כשתהיו בתוך הסיפור שלכם, תחתמו והסיפור שלכם יוכל להתחיל בהקדם האפשרי. אמר המנהל גרים אחד מהאחים גרים.
יש שאלות? שאל המנהל גרים. כן, אמרה רייבן, אני פשוט מתעניינת מה יקרה אם אני..... אין שאלות? מצוין! עכשיו, מי רוצה להיות ראשון? לאחר כמה דקות.... אני סידר ווד, ואני נשבעת לקיים את היעוד שלי ולהיות כמו אבא שלי, רגע.... אולי זה צריך להיות: אני נשבעת לקיים את היעוד שלי ולהיות הפינוקיו הבא? לא רגע אבל אני בת... אז אולי? הבא!!!!!!!!! צעק המנהל גרים. אני בראייר האלי, ואני נשבעת לקיים את היעוד שלי ולהיות היפהפייה הנרדמת הבאה. דרך אגב.. אני עושה את מסיבת תחילת הלימודים הכי מדהימה בעולם ביום שני אז תבואו ויהיה מדהים כן!!!!!!!!!!!! הבא!!!!!!!!!!
לאחר כמה שעות הסתיימו הלימודים ורייבן קווין הלכה לחדרה. (בית הספר הוא אקדמייה) רייבן הייתה משוכנעת שתחלוק חדר עם מאדי השנה. מאדי? אמרה רייבן, את פה? לפתע ראתה שחצי החדר השני היה מקושט ברהיטים בצבעי לבן, זהב, ואדום, הכל היה תפוחים וכאלה שלפתע ראתה רייבן את אפל ווייט מסתכלת דרך החלון ושרה את שירת אחר הצהריים שלה. לפתע הסתובבה אפל ואמרה: היי שותפה חדשה, ניסיון יפה אפל, אמרה רייבן, אני חולקת חדר עם מאדי השנה. כבר לא טיפשונת, אמרה אפל. מבט מבוהל עלה על פניה של רייבן. אוי לא מה עשית עכשיו? שאלה רייבן את אפל. אני ביקשתי מהמנהל גרים שנהיה באותו חדר השנה, בכל זאת.. הסיפורים שלנו כל כך קרובים יש לך תפקיד חשוב מאוד בסיפור שלי, צחקקה אפל. אההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!! את ממררת לי את החיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! צעקה רייבן. אוקיי אוקיי.... היא לא צעקה את זה באמת היא רק חשבה על זה. אבל הייתי צריכה לומר את זה! אל תתערבי רייבן אני המספרת! אם נחזור לסיפור... אה.. נחמד.. אמרה רייבן בחיוך מזויף. עיצבתי את הצד שלך בחדר! אמרה אפל. מבט מדוכא עלה על פניה של רייבן העיניים שלה התרחבו ונפתחו והחיוך המזויף שלה ירד בשיא המהירות. כל חצי החדר היה מלא בנוצות שחורות והמיטה הייתה סגולה כהה היה לה ראי גדול ושולחן כתיבה, ארון וכורסה שמכוונת לחלון המשקיף על החלק הנטוש עם העצים ללא העלים של בית הספר. אה אםם וואו תודה רבה רייבן מתחשב מאוד מצידך אבל..... זה לא ממש הטעם ש... לא לא לא! אני לא מוכנה לקבל לא! אני יודעת שלא נעים לך מאיך שהשקעתי אבל את לא צריכה לחשוב על זה! אנחנו הרי חברות. אם לא נעשה את זה זו לזו אז מי יעשה? אני חברה שלך! חוץ מזה את לא צריכה לחשוב על זה בעיקר בגלל שאת רעה! אפל! את יודעת שאני לא רוצה להיות כמו אמא ש... בכל אופן! בראייר ביקשה מימני שאעזור לה לארגן את מסיבת תחילת הלימודים שהיא עושה באולם הנשפים של בית הספר היום בערב, יש הרבה עבודה לעשות אז חייבת לרוץ!
טוב זה ללא ספק תהיה שנה ארוכה מאוד.. חשבה לעצמה רייבן. לאחר המון המון שעות.......... וואו בראייר! יש לך מסיבה ממש טובה! אמרה אפל לבראייר. אם לומר את האמת... את עשית את רוב העבודה אפל. הכבוד מגיע לך! אמרה בראייר לאפל. אויש אל תדברי שטויות! אמרה אפל, היי בנות הופיעה פתאום רייבן, מה קורה? אה.. היי רייבן, אמרה בראייר, בראייר לא ממש אהבה את רייבן מפני שבראייר הייתה בת מלוכה אך רייבן הייתה מורדת. (דמות שהיא לא בת מלוכה) אחריי כמה שעות של מסיבה הגיע היום למחרת......
פרק שני: "סיפורה של מורדת"
רייבן ידעה שאם תחתום בספר האגדות היא תקבל את כוחות הרשע שלה וכדי שהסיפור שלה יתממש הספר יהפוך אותה לרעה. אז האם כדי לרייבן לחתום כדי שלא תצטרך להתמודד עם זה שהיא לא רוצה להיות רעה כמו אמא שלה? כי הספר פשוט יהפוך אותה לרעה? או שאולי עליה לא לחתום? מפני שאינה רוצה להיות רעה היא רוצה לשלוט על ההחלטות שלה? או שעליה לחתום כי היא לא רוצה להרוס לחבריה את הסיפורים? הרי אם סיפור אחד לא מתקיים... טוב זה לא אומר שהסיפורים האחרים לא התקיימו אבל זה כן אומר שהיא תהרוס לאפל חברתה הטובה ביותר.. היי! היא לא חברה שלי! אולי תפסיקי להתערב רייבן! טוב טוב תמשיכי... בכל אופן היא תהרוס לאפל את הסיפור וגם להאנטר בילר בנו של הצייד משלגיה, רייבן ידעה כמה חשוב לאפל הסיפור שלה. אך היא לא ידעה מה לעשות, זה היה חסר חשיבות להרוס לחברים שלי את הסיפור? חשבה לעצמה רייבן, או שאולי זה מה שאני אמורה להיות? חסרת חשיבות? אני לא יודעת! אני לא רוצה להיות רעה אבל זה מה שכולם רוצים שאני אהיה! אולי אני פשוט צריכה לרצות אותם ולהיות רעה. לא רגע! אני לא אמורה לשנות את עצמי בגלל שאנשים אומרים לי! אבל הם חברים שלי.. אוף... ברגע זה המחשבה של רייבן פשוט התנערה לה. אני לא צריכה לחשוב על זה! אמרה רייבן.
לאחר לילות רבים של חוסר שינה בגלל דיכאון, הגיע סוף סוף יום המורשת, היום המאושר ביותר בחייהם של התלמידים! חוץ אולי משל רייבן..... רייבן הייתה נורא מדוכאת. וסוף סוף היא החליטה לספר לאפל! היי אפל? אמרה רייבן בלחש שנכנסה לחדר שלה ושל אפל, אפל אספה את שיערה הבלונדיני לקוקו אלגנטי ולבשה שמלה מפוערת ומסובכת ללבישה בעיני רייבן. לשמלה היה חלק עליון אדום מכוסה ורדים ונצנצים לבנים, ושובל של גלימת נצנצים כזו שמכסה את החלק התחתון, ונעלי עקב בגובה רגל של כיסא. כן שותפה? אמרה אפל. את מתרגשת לקראת יום המורשת? סוף סוף תהפכי לרעה והסיפור שלנו באמת יתחיל! כן אפל ברור אםם זה רק ש..... אני לא... אני רק טועה מה יקרה אם אני לא רוצה לחתום בספר האגדות? מבט מבוהל ומבועט כיסה את פניה של אפל. היא הייתה מבוהלת נורא ודאגה לסיפור שלה מאוד! מ... מה... מה זאת אומרת את לא רוצה לחתום? שאלה אפל בקול מפוחד ודואג. אני רק.... את יודעת שאני לא רעה כמו אמא שלי וגם לא רוצה להיות רעה כמוה... אז אני יודעת שהספר יהפוך אותי לרעה, ואני רוצה לדעת מה יקרה אם אני לא רוצה לחתום ולהפוך לרעה? אני בטוחה שאת מבינה אותי... נכ.. נכו... נכון? שאלה רייבן. אוי ואבוי אוי ואבוי !!!!!!! לא לא לא !!!!! בבקשה לא! זה לא קורה לי!!!! אמרה לעצמה אפל בראש. אה אםם... למה.. למה שלא תירצי להפוך להיות רעה? הרי את לא מצליחה להפוך להיות רעה בעצמך, אז הספר יעזור לך! את לא מבינה? זה היעוד שלך!!!! צעקה אפל בכעס. ממ... לא... לא משנה, ידעתי שלא תביני. אמרה רייבן בביאוס. אני.. אני אלך... אמרה רייבן בבכי. רייבן חכי! צעקה אפל, אני לא התכוונתי!... אני רק.. אוף טיפשה טיפשה טיפשה שכמותי! חשבה לעצמה אפל.
פרק שלישי: יום המורשת
היה זה ערב יום המורשת, התלמידים התרגשו מאוד, מלבד אפל ווייט ורייבן קווין. לאפל היו רק כמה שעות לשכנע את רייבן לחתום בספר האגדות, רק שאפל לא ידעה שלא היה בכוונתה של רייבן לחתום בספר בזמן הקרוב. בינתיים...... במרתף בית הספר, נמצאות להם מאדי ורייבן. תזכירי לי למה באנו הנה? שאלה רייבן את מאדי, הכל התבהר בקרוב חברתי! אמרה בעליזות ומטורפות מאדי, אחרי הכל.. היא בתו של הכובען המטורף שכחתם? אני צריכה להתחיל לדאוג מאדי? שאלה רייבן, טוב... אני לא בטוחה.. אמרה מאדי. מה....? מה זאת אומרת את לא בטוחה מאדי?! למעשה... אני אפילו לא זוכרת למה באנו הנה!! חיחי, צחקקה מאדי. מה?! מאדי! למה הבאת אותי הנה! אוף!!!! עכשיו אני לא יודעת מה לעשות! צעקה רייבן. תירגעי!... אמרה מאדי. רק רגע... נזכרתי למה באנו הנה! אמרה בעליזות מאדי, למה?! למה?! שאלה בסקרנות רייבן, אז ככה... אמרה מאדי, למה למען השם!? שאלה בעצבנות רייבן. למה למה למה! את כל הזמן שואלת למה! תני לי לדבר למען השם! אמרה מאדי בכעס. הראש של רייבן עוד רגע התפוצץ מרוב סקרנות וכעס!!!!!!! לקחה רייבן נשימה ארוכה ו.... אה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! צרחה רייבן מרוב כעס. תירגעי.. אמרה מאדי, תקשיבי טוב.. אם יש מישהו שיכול לעזור לך לדעת מה יקרה אם לא תחתמי בספר האגדות... אמרה מאדי, נו? אמרה בסקרנות רייבן. הוא לא אחר מאשר ג'יילס גרים! אמרה בעליזות מאדי. ג'יילס גרים? את מתכוונת לאחיו של המנהל גרים?! שאלה בסקרנות רבה רייבן, אכן, אמרה מאדי. אבל איך נמצא אותו? הוא יכול להיות בכל מקום! אמרה רייבן. ובכן חברתי, הוא גר ממש כאן במרתף! אמרה ברצינות רבה מאדי. מה?! זה מטורף, למה לו לגור כאן? שאלה רייבן. ככה שמעתי... אמרה מאדי, לפתע שמעו מאדי ורייבן צעדים במסדרון מרתף בית הספר. ומתוך החושך שבמסדרון צץ לו..... ג'יילס גרים בכבודו ובעצמו!! שכה היה לי טוב! אורחים! אמר ג'יילס בצהלה רבה. חיכיתי שיבואו אורחים כבר המון המון זמן! אמר בהתרגשות ג'יילס. שמענו שאתה גר כאן ואנחנו צריכות את עזרתך. אמרה מאדי, למה אתה גר כאן? שאלה מאדי. ובכן... לפני המון שנים אחי ג'אט, התיל עלי קללה שלא אוכל לעזוב את בית הספר ואז הוא כלא אותי כאן. אוי ואבוי! זה נורא! אמרה בעצבות מאדי. אני מאדי, בתו של הכובען המטורף, וזו היא רייבן קווין, בתה של המלכה הרעה. אנחנו צריכות את עזרתך. אמרה מאדי. רייבן לא רוצה לחתום בספר האגדות, והיא מעוניינת לדעת מה יקרה אם היא לא תחתום. ובכן זה מסובך.... מעולם לא שמעתי על מישהו שלא רוצה לחתום בספר האגדות. אמר ג'יילס, אתה יכול בבקשה פשוט לעזור לנו לדעת מה יקרה אם לא אחתום? אמרה רייבן. מובן שאוכל לומר לכן! אם לא תחתמי בספר האגדות, הסיפור שלך ימשך, פשוט לא תהפכי לרעה. זה לא אומר שלא תוכלי להיות המלכה הרעה. אמר ג'יילס. אבל..... אני לא רוצה להפוך למלכה הרעה אמרה רייבן

מוקדש ל בונדי090לירוןמלפפוחתול2007ליאל5695נויה777
2
2
52


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/07/2023   19:58 10מאין  2
מושלם באמות מלא השקעה באמת מושלם רצח
את האלופה באמת
(מיקמק בבקשה שהתגובה תתפרסם)
04/07/2023   11:17 בונדי090  1
וואו!!!!!רואים שהשקעת הרבה מאוד מחשבה וזמן בסיפור הזה את פשוט אלופה! רעיון מקורי מחכה כבר לפרקים הבאים.