קהילה - היצירות של חדקרן929
חדקרן929
159
357

בואו נסכם שנה בית ספרית בקהילה! 09/07/2023

היי חדי קרן! כאן נועה/חדי.
ובתוכניתתתת – החופש הגדוללל
אז סופסופפפפ החופש הגדול הגיעעע (לי ב20.6) והגיע הזמן ליצירה לתחילת החופשששש
קיי עכשיו נתחיל ברצינות……

אז לכבוד החופש החלטתי לעשות יצירה כדי לסכם את השנה הבית ספרית ולהגיב על כל היצירות שלי. המטרה שלי פה היא לחזור ליצירות הקודמות ולראות את ההתקדמות האישית שלי, בתור יוצרת תוכן שמנסה להעביר בקהילה ידע ומידע על מיקמק של פעם ומיקמק של היום, כמו היצירה של "שלושת מסיבות הקצף של מיקמק". כמובן שאני גם מנסה להעביר תוכן שיעזור לנו להתפתח ולדעת יותר על העולם, מזכיר לי את היצירה של "שבוע השפה העברית". בנוסף גם נסיתי להעביר דעות שלי ולהראות הסכמה עם דעות של אחרים / להתנגד (כמובן שבצורה מכבדת), זה מזכיר לי את היצירה של "מיקטוק 2022".

אז – איך כל זה קשור לבית ספר?
בכל שנה בבית ספר, לא משנה באיזה כיתה אתם, אנחנו מתקדמים בידע שלנו ובהתקדמות שלנו מתחילת שנה עד סופה! בין אם זה במתמטיקה ובמקצועות יסוד ובין תחביב ביתי. היום, כדי לצפות בהתקדמות האישית שלי מתחילת שנה, החלטתי בעצמי לדבר על כל יצירה ולהרגיש את ההתקדמות שלי כאן.

♫ הפסקת פרסומות קטנטנה ♫
אני רוצה להודות לנויה על ההציור:) לא מובן מאליו בכלל:) ומזלט על 500 עוקבים בקהילה!!
♫ חזרנו ♫

יצירת הסכמה:יומן - אוקיייי בואו נדבר קודם כל על התמונה הזאת X _ X קודם כל, היא יכולה להיות הרבה יותר טובה לדעתי ואני בטוח אעשה ליצירה הזאת שחזור.. אבל אני די מרוצה יחסית כי זה בין היצירות הראשונות שלי בתוכנה הזאת.. נמשיך עם התוכן – לא רציתי לחדד את היצירה… פשוט היה לי מלא מה להגיד ולהוסיף X _ X אז… גם זה היצירה הראשונה שלי עם קישור אז הביטחון שלי עם זה-- פחות… גם זה בתקופה שנכנסתי להיות מורה בגלידה סקול! שכמובן לא הצלחתי לעשות שם יצירות לדעתי טובות, אני פעם הייתי פשוט.. לא….. האמת היצירה עצמה יש מה לשפר בה! והרבה.. אבל אני די מרוצה תאמת מהתוצאה יחסית להתחלה!

בחירות במיקמק 2022 – על אמת? ניסיתי פה לספק מידע רק על המתמודדים עצמם ולכן לא הרחבתי שם. אחד מהניסיונות שלי ביצירה היה לקדם את הפרויקט שפתחתי באותו זמן, שלפני כמה זמן עלה עליו סוף סוף יצירה. התמונה לקחה לי קצת זמן, חבל שהאיכות של פעם לא הייתה כמו של היום.

ום ההליכה הבינלאומי! – נתחיל בזה שהתמונה באמת נחמדה, חבל שהאיכות הורסת. אני חושבת שכללית יש מה לשפר בתמונה. אני אעשה ליצירה הזו שחזור, יותר נכון יצירת המשך ליצירה הזאת, אשר תתבסס על מידע חדש שנאסף על היום הזה. בסופו של דבר, אהבתי את מה שכתבתי שם.

קולנוע גרסת מיקמק (יום הקולנוע הישראלי) – אהבתי מאוד את הקונספט שעשיתי ביצירה. אני חושבת שהשנה ביום הקולנוע אעשה משהו יותר ישראלי, אולי אפילו מיקמקי..? התמונה באמת שיפה, חסר איכות..

שידור חי מעת מיק-חדש! (1) – היה האמת שקצת מאתגר לכתוב את זה מהר! אבל בסופו של דבר זה הצליח לי (כמובן שלא בניסוח שהייתי הכי שלמה איתו). התמונה מנסה לכלול בתוכה כמה שיותר פרטים על אותו זמן ולכן היא קצת הרבה פחות איכותית מהאיכות של פעם. אני לא אבצע לזה שחזור כי זה די "תמונת מצב" אבל אולי אעלה מידע חדש על אותו זמן.

יום הזיכרון ליצחק רבין – בין היצירות הכי מאכזבות שלי… כאן האיכות גדלה, התמונה יצאה ממש יפה ומיקמק פשוט *הסירו את כל הטקסט* וישבתי על זה שעות.. וזה למה אני לא מעלה יותר כאן דברים שהם בגדר "עצובים" או בגדר של דברים שמיקמק כנראה ימחקו לי כי אני נוהגת להרחיב. אני חושבת שלחדש את זה יהיה ממש "להתגבר על אכזבה" וזה אולי יקרה!

מיקטוק 2022 – היצירה הזאת אמורה להעביר את הדעות שלי על הרעיונות של מיקמקים אחרים. אני מאוד אהבתי את זה שנתתי קצת מהדעות שלי במשך השנה וזה מראה לי הרבה על עצמי. התמונה גם מאוד יפה ואיכותית! אני עדיין חושבת לעצמי מה ההפתעה שלהם.. אם בכלל?...

מידע על מיקיאוולי! – כאן באמת ניסיתי להעביר כמה שיותר מידע על מיקיאוולי, כדי שבעתיד אם ימחקו את המידע האפשרי עדיין למציאה עכשיו, אאסוף אותו עכשיו ומיקמקים בעתיד ישתמשו בזה. התמונה באמת שיפה! עדיין מוצאת רעיונות לאיך לחדש אותה לאפילו יפה יותר.. צפו לחידוש במהלך שנת הלימודים הבאה…?

איכות הסביבה | מיחזור – קודם כל היצירה מדהימה. באמת שבמהלך הכתיבה שלה ניסיתי לתת מידע שיעזור אבל בכל זאת יעלה שחזור עם מידע יותר מורחב. אהבתי מאוד את התמונה, במיוחד שזאת התמונה שהבנתי בה בערך את סיגנון העריכה שלי בקהילה.

הבעות פנים | התנהלות כדמויות במיקמק (1) – קודם כל חייבת לפרגן לעצמי על התמונה ;) חוץ מהתמונה, התוכן עצמו של היצירה משלב בין המחשבות שלי והדעות שלי על ההבעות פנים לדעות והמחשבות שלכם על הבעות פנים. שזה ממש מדהים לדעתי החיבור הזה שיצא לי מכל המיקמקים ביחד, במיוחד שיצא משהו שבאמת יפה. אני לא חושבת שיש מה לחדש, אולי אעשה כזה גם על מיקמק 2?

מדריכים ציור! – היצירה אמורה להביא איתה כמה שיותר מדריכי ציור, למקרה ומשעמם לכם. האמת היא, שהתמונה ממש יפה! רואים השתפרות מיצירה ליצירה. התוכן חלקי כי הרוב הכמעט שלם זה הציורים.. בכל זאת, אהבתי את התוכן הכללי שכתבתי עם המדריכים. אם אמצא עוד מדריכים, אשלח עוד יצירה שבא יהיה תוכן כללי על ציור.

מיק-סינימה של פעם! – האמת, שזאת היצירה האהובה עלי גם מבחינת תוכן וגם מבחינת התמונה. בין היצירות שהכי היה לי כיף לחקור עליהן ולגלות עוד מידע, למרות מה שאני יודעת. היצירה לדעתי מאוד חשובה.. צריך להחזיר את המיקסינימה בדחוף.

למה את זה ביום הולדת 13?! – הנה עוד יצירת מצב כמו "שידור חי מעת מיק חדש! (1)". לגבי התוכן, אני כן חושבת שמקומות לשיפור יש, שכמובן אקח אותם ברצינות כ"הערת שוליים". התמונה יצא מדהים!

משפטים חשובים! – משפט שעלה לי למוח… כללית, יש הרבה מה לשפר! התמונה יצא מדהים:) אבל עדיין לוקחת משם קצת הערות לתמונה הבאה עם דלת.

שבוע השפה העברית! | כולל אתגר! – קודם כל, אני חייבת להודות שבין היצירות הכי טובות שלי בשנה הבית ספרית הזאת.. התמונה באמת שיצאה מדהים! השתפרות ענקית ענקית. נחכה ליצירה של שנה הבאה? ;)

משפטים שלדעתי חשובים | 2 – גם משפט יפה שעלה לי לראש. אהבתי את התוכן יחסית ליצירת משפטים הקודמת. התמונה יצאה מדהים!

תפוס תצבע הישן | מידע חדש – היצירה אוספת מידע שמצאתי דרך חקירה של המשחק "תפוס תצבע" הישן. כמובן שיש עוד מידע שבקרוב אגלה גם! התמונה קצת נהרסה בגלל הבאג שהיה באותו זמן באתר.. אני עדיין חושבת שזה נחמד. אהבתי מאוד את זה שכתבתי את זה עם השגיאות שבאמת מיקמק כתבו ולא תיקנתי. לקח לי זמן להשלים עם זה.

בטיחות ברשת | אני שומר על עצמי – נתחיל בתוכן, הקצת מאכזב אם אפשר להודות. מצפה מעצמי הרבה יותר פה.. התמונה אבל ממש יפה יצאה:) זה נקודת האור ביצירה הזאת ממש.

תושבי הדרום - אנחנו איתכם! | פחד:( – העובדה שהייתי צריכה להעלות טויוטה ממש מאכזבת.. טיוטה שלא חשבתי שתעלה בכלל לקהילה. המצב הבטחוני הוא בעיה ענקית עבורנו.. מקווה שהמצב כללית ירד וזה יפסק לתמיד.

שלושת מסיבות הקצף של מיקמק! – פה בעצם ניסיתי להעביר מידע של פעם למיקמקים וללמד אותם קצת על היסטוריית מיקמק. האמת שיש מצב שאם אמצא מידע חדש ומעניין על הנושא יהיה שחזור! ממש אהבתי את התמונה גם. מחכה למקור מידע חדש בנושא ;)

בת מצווה | טיפים וההמלצות – ביצירה הזאת ניסיתי לתת טיפים והמלצות לבנות שחוגגות בת מצווה. התמונה ממש יפה האמת:) מקווה שעזרתי לפחות בת אחת!

בואו נתחיל לתעד לדור הבא של מיקמק! – היצירה ממש חשובה. אנחנו צריכים לתעד את הדברים היוצאים, כדי שלמיקמקים בעתיד יהיה חומר על היום. אהבתי את התמונה:) השתפרות משמעותית מפעם!

אז חדי קרן! מהי היצירה שאתם הכי אוהבים?
אני ללא ספק מתלבטת בין "מיק-סינימה של פעם" לבין "שבוע השפה העברית! | כולל אתגר!".
אני מקווה שאהבתם ושסיכמנו כמו שצריך כמובן:)
נועה/חדי.

♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀

לשיתוף פעולה / מידע / כל דבר אחר – פנו אלי במיקטוק [חדקרן929] ואענה לכם תוך כמה ימים / שעות!

לחצו_ כאן
בואו נתחיל לתעד לדור הבא של מיקמק! ליצירה האחרונה שהעלתי בנושא מבצע התיעודים לדור הבא.

Ⓒ חדקרן929 | מותר להעתיק את הרעיון. מוזמנים להשתמש בתוכן היצירה:)

מוקדש ל חללית333, בובו63255, אלוףה546, קיטי99878, סלייז, נויה5850, נויה_מתוייגת_לעד!
6
4
103


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/07/2023   10:14 סוד66קהילה  4
אימלהה שלמותת❤(:
10/07/2023   16:09 ישלךאותך22  3
מאיפה השגת את זה??-
10/07/2023   16:08 ישלךאותך22  2
וואו!! איזה השקעה...
סליחה שלא קראתי את הכל..
יצירה מהממת ממששששש
נ.ב. אשמח אם תעקבי אחריי:)
אני שמתי לך עוקב
09/07/2023   13:53 בובו63255  1
ואווו
תודה על ההקדשה