קהילה - היצירות של starlord78
starlord78
161
231

טיפים לקיץ (גם) 11/07/2023

היי סתרלורדים!!
היום עומד להיות ארוך (מראש) כי גם אני כמו הרבה מיקמקים עשיתי טיפים לחופש!
השקעתי הרבה אשמח שתקראו את הכול
תהנו!!!
--------------------------------------------------------------- 1. תנסו לנצל את הימים, תכינו לוח חופש או לוח יום שהוא מחיק, וכל פעם תכתבו מחדש בערב שלפני. ותנסו לא להיות על המסך כל היום!! אתם תרגישו יותר טוב עם עצמכם...
2. לשמור על עצמכם! איך? לשים קרם הגנה וכובע שאתם יוצאים מהבית, ולשתות כל הזמן!!! אפילו תקנו בקבוק מים ששומר קור זה יותר עוזר, ולכל מקום תיקחו אותו, קיץ נעים!
3. תזונה נכונה מה זאת אומרת? תארגנו לכם סדר כזה: למשל, אני כל יום אוכלת ממתק אחד וסלט, או לעשות טבלה, מה אוכלים בכול יום בכול ארוחה.
4. לעשות ספורט⚽ אני למשל לא כזה אוהבת לעשות ספורט, ברור שיש ילדים שכן אוהבים אבל אני ל, ואני חושבת שכל יום, יומיים צריך להתאמן! לעשות ריצה, תרגילים, (יש ביוטיוב) ואני ממש בטוחה שלכל אחד יש 10 דקות פנויות ביום שהוא יכול לעשות את זה.
5. ללמוד,אני בטוחה שלכל אחד מכם יש מקצוע אחד שהוא פחות טוב בו, וצריך לשפר לשנה הבאה! החופש זה סתם מלא ימים שאפשר לנצל אותם!!! גם לבלות, אבל גם ללמוד, איך עושים את זה? קונים חוברת, מדפיסים דפים, או סתם מבקשים עזרה מההורים!
6. תעשו מכירה!!סתם אתם יכולים לעשות מכירה ברחוב שלכם, אתם יכולים למכור בערך הכול! אולי בגדים שאתם לא צריכים, משחקים ישנים, או סתם להכין לימונדה ולמכור בהצלחה!
7. תאפו תציירו תנגנו תשירו, או כל תחביב שלכם!!! תחביבים זה משהו שאתה נהנה מהם, תשפרו אותם! זה תמיד טוב, אם יש לכם תחביב ואתם טובים בו, הרבה יותר כיף וקל לעשות אותו):
8. לבלות נכון שלפעמים אומרים שצריך בחופש לעשות דברים מועילים, אבל אני חושבת שצריך לעשות גם דברים מועילים וגם לבלות! לטייל, לצאת לקניות, ללכת לבריכה, ומה שבאלכם!
---------------------------------------------------------------
אז סיימנו מקווה שתשתמשו בטיפים האלה!!
אם קראתם הכול תכתבו בתגובות אחלה טיפים!
אל תשכחו לעקוב לתת לייק ולכתוב תגובה!!!
עד כאן
-הדס-

מוקדש למי_שקרא_את_הכול!!
7
3
96


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/07/2023   14:35 starlord78  3
סתרלורדים!!
אני ממש השקעתי ביצירה הזאת!
תודה לקשהדר ולמרשמלו על התגובה תתנו לי את הכוח להעלות עוד יצירות
12/07/2023   18:13 קשהדר135  2
תודה על כל הרעיונות
11/07/2023   21:51 מרשמלו2748  1
רעיונות מעולייייים
תודהה