קהילה - היצירות של שוקולדיטור
שוקולדיטור
101
133

מפגש גיבוש של צוות מיקסקול! 14/08/2023

היי! אני דקל לוני רוטון מילאני! היום, יום ראשון ראשון ה13 לשמיני, סוף סוף התקיים מפגש הגיבוש של צוות מיקסקול! (וגלי, אבל את זה תגלו בהמשך היצירה אז אני לא עושה ספויילרים!)

נפגשנו בשלוש וארבעים במיקפה. אני ומילי חיפשנו שולחן ברחוב תות בננה, אבל הכל היה מלא, לא היה סיכוי למצוא שולחן לשלוש. עברנו לרחוב קאפקייק, הרחוב האהוב עלי בעיר החדשה, וחיכינו לנילי. כשהיא הגיעה, מילי התחילה לשאול אותנו שאלות שנועדו לעזור לדמויות להכיר אחת את השניה יותר טוב. אני חושבת שריפי משפיע עלי מידי, כי הדבר הראשון שחשבתי היה ״ואני פשוט עומדת להגיד להן את התשובה?״ אבל מהר מהר הרחקתי את המחשבה כי זה זה כיף!
אני אכתוב כאן את השאלות כדי שגם אתם תוכלו לענות עליהן! מוזמנים לענות בתגובות, אני ממש אוהבת לקרוא תגובות!
מה שכן, אני לא אכתוב את התשובות שלנו כדי לשמור על פרטיות. אתם מוזמנים לשאול באופן אישי אם מעניין אתכן.
-האם אתן אוהבות טיול ומחנאות?
-מה היד החזקה שלכן?
-האם נוח לכן להתחבר לפורעי חוק? מה מידת הדבקות שלכן בחוקים?
-האם אתן צמחוניות/טבעוניות?
-האם אתן נוטות לבזבז מטבעות או שאתן חוסכות אותם?
-האם אתן מנומסות?
-האם אתן חברותיות או יותר אוהבות להתבודד?

את כל השיחה הזאת ניהלנו במיקפה. אני הזמנתי ברד בטעם פטל, כי אין להם שם פטל רגיל. בפעם הראשונה שקיבלתי אותו הוא פשוט נעלם, ושניסיתי לשתות פשוט שתיתי אוויר. נו טוב, גם אוויר בטעם פטל זה טעים!
המשכנו לדבר ולענות על שאלות, ואז הן רצו להצטלם אז הזמנתי עוד ברד בטעם פטל בשביל התמונה. וגם כי הוא טעים. לא הייתי מזמינה אותו אם הוא לא היה טעים.
ואז מילי הציעה לעשות סיבוב, אז ניסיתי לסיים לשתות כמה שיותר מהר. אני תמיד אכלתי לאט, אבל ניקי אמרה לי שזה בריא אז לא ניסיתי לשנות את זה. שתיתי את זה כל כך מהר שזה הקפיא לי את המוח.

כשבאנו לצאת לסיבוב, נילי התעכבה קצת מאחורה. מפה לשם, הלכנו לבמת הופעות. ההופעות היו אמורות להתחיל רק בחמש, אבל נילי התחילה לנגן על הגיטרה ולשיר, ומילי על התופים. אני לא יודעת לנגן בשום דבר מגניב, אז רקדתי, כהרגלי (אני בטוחה שרובכם אפילו לא יודעים מה זה מפוחית) אחרי זה הלכנו לגבעה. אני לא יודעת אם כי יש שמש או כי יש שם צל, אבל היה כיף אז מה זה משנה.
ראינו בגבעה את גלי תמר, אחותי למשפחת רוטון. היא הצטרפה אלינו, ועשינו מין תופסת בלוני מים כזאת. אחת בורחת, כל השאר זורקות עליה בלוני מים. אני ונילי רבנו על מי תברח ראשונה, אז גלי הייתה הראשונה. אני לא הצלחתי לפגוע בה, או בכל אחת אחריה, אבל בסוך הגיע תורי. ו..פגעו בי מאוד מהר. לא נורא, לפחות נהנתי. כשהבנתי שאני לא מצליחה לפגוע בהן מרחוק, פשוט התחלתי לרדוף אחרי נילי לכל מקום שהיא הלכה, בתקווה שמשם אצליח לפגוע טוב יותר. זה לא הצליח, אבל זה מה שגם עשיתי כשהיה תורה של גלי. אני הצלחתי לפגוע בגלי, אבל אחרי כמה זמן נילי גם פגעה בה והתחלנו לריב על מי פגעה בה קודם. ממש מגובשות בלריב. (ליב אמרה שאני והחברות שלי מקבוצת מיקמק סיטי באקדמיית המיקצוינים היינו מגובשות בלריב, אבל פה זה היה נראה לי ממש מתאים)

אחרי התופסת מים, הלכנו לשחק בתפוס תצבע. נפלנו בשלב די מוקדם. אחרי זה הן נכנסו לעוד אחד ואני לא הספקתי, אז באתי לצפות בהן. הפעם הן הגיעו לשלב הרבה יותר מתקדם, ניראלי סיבוב 11 או משהו. נילי אמרה (בצחוק אני מניחה) שאין לה אוויר, אז שלחתי לה אוויר במיקאקספרס. היא החזירה לי אותו, אז נשמתי לרווחה (זאת הייתה בדיחה. בבקשה שמישהו הבין אותה ואין לי חוש הומור מוזר!)

אחרי זה עברנו לעיר. עלינו לגג ומילי הביאה לנו מתנות, אז תודה רבה מילי.
ואז מילי החליטה שעושים אימון. אני רצתי כל כך הרבה בתופסת בלוני מים שהייתי עייפה, אבל זרמתי.
זרמתי, עד שמילי אמרה לנו לעמוד בקצה של הגג בלי ליפול. לא תודה. אני נופלת מהגג בלי להתכוון, שאני בצד השני שלו. לעמוד בקצה שלו? פחות.. מזל שיש לי מצנח שמציל אותי כל פעם.
ניסיתי, ובפעם הראשונה נפלתי. ניסיתי שוב, אבל מילי אמרה שזה לא מספיק קרוב. זה באמת היה ממש קרוב! הלכתי ליד נילי, ממש ממש בזהירות, עד שהגעתי למקום שמילי אמרה שהוא בסדר. מהר חזרתי אחורה, כי הנה הצלחתי, אבל אני עדיין לא רוצה ליפול.
מילי שאלה אותי אם יש לי פחד גבהים. עניתי לה שלא, אני פשוט לא רוצה ליפול, ושזה דחף הישרדותי! גם ריפי שאל אותי פעם אם יש לי פחד גבהים, אז לא, אני אענה להבא שרוצה לשאול את זה - אין לי פחד גבהים. (אבל אני כן קלאסטרופובית) (מילים הן קלאסטרופוביות? אני מקווה שלא, אני כל הזמן שמה אותן בסוגריים) (סליחה, מילים)

אחרי זה הלכנו למיקפה, מילות סיכום וכו, ואז התחילה ההופעה אז רקדנו! זה היה ממש כיף! בסוך השיר מילי ונילי התכוננו לטוס למיקפולקו, אז נשארתי רק עם גלי. המשכנו לדבר גם אחרי שהן הלכו, השלמנו פערים והיה כיף. מישהו הציע לי שיער ירוק, ועניתי לו שאני ג’ינג’ית ולא מתכוונת לשנות את זה. הוא אמר שיתאים לי דשא.
המשכתי לדבר עם גלי, ואז הייתי צריכה ללכת, אז נפרדנו ואמרנו שנדבר יותר.

אז זהו, תודה לשלושתיכן כי היה לי ממש ממש כיף איתכן, ואיזה כיף היה לנו, אז שיהיה לכן ולכל מי שקוראים את היצירה הזאת יום קסום! -דקל לוני רוטון מילאני

מוקדש ל חדקרן6000, אלכסיס3490, mili11
7
8
87


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/10/2023   09:15 אגסיס400  8
היי דקל לוני,
מה נשמע?
אם את עדיין פעילה אשמח שתכתבי לי בקהילה שלי שכן.
16/08/2023   08:43 ליבליב59  7
יצירה מאה!!!!
מזל טוב!!!
נשמע שנהניתן (:
15/08/2023   20:40 אייס8776  6
מאה יצירות!
14/08/2023   17:11 shira656  5
יצירה מאה!
לענות על השאלות שלה?
XD
14/08/2023   16:16 אלכסיס3490  4
עכשיו בא לי גם לענות על השאלות
אז אני יענה פה:
לא ממש יצא לי לנסות פעם
ימין
לא
לבזבז
כן מאוד מנומסת
להתבודד
14/08/2023   16:13 אלכסיס3490  3
יאללה מחכה לפגוש אותך שובבב
14/08/2023   16:11 אלכסיס3490  2
היה ממש כיףףף:)
14/08/2023   14:38 פם888  1
מזלטוב ליצירה המאה!