קהילה - היצירות של לין3371
לין3371
25
44

סיפור 21/08/2023

פרק ראשון:יצור או נס?
לפני שנתיים הכל התחיל משהו מוזר התחיל לקרות אל כדוק הארץ, כל הצמחיה נבלה החיות נעלמו לאט לאט כמעט וכבר לא היה מה לאכול,באותו זמן עזרתי לאבא שלי לחפש אוכל. פירות יער או תפוחים ופתאום אני רואה ביצה קטנטנה שהצבע שלה סגול כחול אני מסתכלת אליה ולא מבינה מה זה. ופתאום אבא שלי קורא לי:דייזי בואי מהר הולכים. אני לקחתי תביצה הקטנה לתוך הכיסים ורצתי לאבא שלי באותו הערב שהלכתי לישון שמעתי ציוצים מהביצה לא הבנתי מה זה ואז הביצה נשברה ואז ראיתי פעם ראשונה את בוני.

פרק שני מה זה?

בוני היה נראה מוזר הוא היה קטן אוזניים נופלות עניים גדולות וזנב אבל פתאום ראיתי משהו בו לפני שהספקתי בכלל להבין הוא קפץ אליי ושאל אותי איזה אלף שאלות אבל משהו עדיין היה מוזר בוני שאל אותי איך קוראים לי אמרתי דייזיואז הוא סיפר לי את זה.

פרק שלישי:הסיפור

בוני סיפר לי שהוא פה בישביל להציל את כדור הארץ הוא מכוכב אחר והמשפחה שלו היא משפחת מדענים מחובדת ורק הוא היה קטן וחלש אז אמא ואבא שלו אמרו לו שאם הוא לא יציל את כדור הארץ הם יוציאו אותו מהמשפחה. אמרתי לו שאני יכולה לעזור לו אבל עדיין לא סמתי אליו מספיק הוא לא סיפר לי משהו....

פרק רביעי מצילים את כדור הארץ.

[

בוני ממש שמח שאשכמתי לעזור לו אז יצאנו לקרחת היער וראינו שם עץ ענק אם יהלום בתוכו בחיים לא ראיתי משהו כזה אמרתי ובוני סיפר לי שזה עץ החיים ושהוא מופיע רק ברגעי סכנה ופתאום בוני נגע ביהלום והוא הפך את כל היער להיות מהמם יותר טוב מפעם ואז הוא עשה משהו שלא חשבתי שאי פעם הוא יעשה.

פרק חמישי מה בוני עשה

ראיתי את בוני עף לשמיים ומדבר אם מישהו הוא ביקש ממני לעמוד באיזה נקודה ואז הוא חטף אותי לחללית של המשפחה שלו באותו הרגע אני לא כלכך זוכרת אבל אני יודעת שהם הביאו לי גז מרדים. ושבוני ירד מהחללית ופאום הוא היה נראה כמוני הבנתי תסוד בוני יכול להחליף גוף כל הזמן בוני הלך למשפחה שלי ושיקר שזאת אני אבל עדדין משהו בי היה לא בטוח אולי הוא בכלל חבר?

הכל תדעו בפעם הבאה

מוקדש לכל המיקמקים
7


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה