קהילה - היצירות של 5ליאמי5
5ליאמי5
20
84

סיפור לכתב אורח "המתנה למורה" 23/08/2023

המתנה למורה!! :)
---------------------------------------------
פעם, בעיירה קטנה בשם ווילווויל, היו שתי חברות הכי טובות בשם לילי ואמה. שניהם מאוד התרגשו מתחילת הלימודים. הקיץ הרגיש ארוך, והם לא יכלו לחכות לראות את חבריהם ולצאת להרפתקאות חדשות בכיתה.

ככל שהימים התקרבו לתחילת שנת הלימודים, לילי ואמה העלו רעיון מבריק להפוך את היום הראשון ללימודים למיוחד עוד יותר. הם החליטו לקנות דג מחמד לכיתה שלהם. הם חשבו שזו תהיה הפתעה פנטסטית עבור המורה שלהם ותוספת נפלאה לסביבת הכיתה.

אז, שתי הבנות רקמו תוכנית. הם חסכו את דמי הכיס שלהם ויצאו למשימה למצוא את הדג המושלם. הם ביקרו בחנות החיות המקומית, שם הם בילו שעות בבחינת מיכלי דגים שונים ודנים באילו דגים יהיו בן לוויה האידיאלי לכיתה שלהם.

לבסוף, הם מצאו דג בטה כחול יפהפה ותוסס. הם קראו לו באבלס ונשאו אותו בזהירות הביתה בטנק קטן. לילי ואמה ידעו שחבריהם לכיתה יתרגשו כשבאבלס ישחה מסביב במהלך השיעורים.

אבל ההתרגשות שלהם לא פסקה שם. לילי ואמה רצו לוודא שיש להם את כל מה שהם צריכים ליום הראשון ללימודים. הם הלכו לחנות וקנו ציוד לבית ספר חדש. אמה התרגשה במיוחד כשמצאה עיפרון ישן עם היסטוריה. העיפרון היה שייך לאמן מפורסם בעיירה, ונאמר שהוא מביא מזל טוב לכל מי שהשתמש בו.

עם הדגים והאספקה החדשה שלהן ביד, לילי ואמה חיכו בקוצר רוח ליום הראשון של הלימודים. הם בילו את שאר ימי הקיץ בתכנון התלבושות שלהם, בארגון התרמילים שלהם ודמיינו את כל הכיף שיהיה להם בשנת הלימודים הקרובה.

לבסוף, הגיע היום. לילי ואמה התעוררו מוקדם, מרגישות ערבוב של עצבים והתרגשות. הם התלבשו במדים הטריים שלהם, הניחו בקפידה את באבלס במקום בטוח בתרמיל, ויצאו לבית הספר.

כשהם הגיעו, חבריהם לכיתה נדהמו לראות את הדגים היפים שוחים בשמחה במיכל. כולם התאספו מסביב, התפעלו מבאבלס והודו ללילי ואמה על הפתעה כה מהורהרת.

ככל שהיום התקדם, ההתרגשות של לילי ואמה גברה. הם שיתפו סיפורים על הרפתקאות הקיץ שלהם, הציגו את ציוד בית הספר החדש שלהם, ואפילו נתנו לחבריהם להשתמש בעיפרון הישן בשביל קצת יותר מזל. הכיתה הייתה מלאה בצחוק וציפייה לשנה הקרובה.

מאותו יום ואילך, הכיתה של לילי ואמה הפכה למקום של שמחה והשראה. בועות הדגים שחו בשמחה והעניקו נוכחות מרגיעה במהלך השיעורים. העיפרון הישן הפך לסמל של יצירתיות ונחישות, מעודד את כולם לשאוף למיטב יכולתם.

וכך, תחילת הלימודים הפכה לתקופה בלתי נשכחת ומרגשת עבור לילי, אמה וחבריהן לכיתה. הם למדו שעם קצת דמיון והרבה התלהבות, אפילו הדברים הכי פשוטים כמו קניית דג ועיפרון ישן יכולים לעשות הבדל גדול ביצירת סביבת למידה חיובית ומסבירת פנים.
בסוף מכווה לזכות!!

מוקדש לואי, הילהLOVE1
5
6
29


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
29/08/2023   15:28 קסםשלנסיכה  6
הלוואי שתזכי!
כתבת לי בפרטי שאת משתתפת בתחרות, היא נסגרת מחר אז אשמח אם תעדכני בפרטי אם את משתתפת בסוף או לא.
עקבתי ונתתי לייק❤️❤️
24/08/2023   08:14 עשילא2000  5
זה נראה כמו משהו שAli יכתוב חחח
אבל סתם צוחקת
סיפור ממש יפה!
23/08/2023   16:17 הילהLOVE1  4
מהמםםםם
אהבתי את הסיפור
23/08/2023   14:41 5ליאמי5  3
תודה
23/08/2023   13:26 לירוןמלפפו  2
אחד הסיפורים הכי יפים שקראתי!!
המלצה שלי תעשי פרקים למשל
פרק אחד שתיים שלוש וכולי
וגם הייתי מוסיפה קצת יותר מתח כי אני אישית אוהבת סיפורי מתח חח
אבל סיפור מושלם!!!
23/08/2023   13:09 5ליאמי5  1
פליז תגיבו עם יצא טוב