קהילה - היצירות של מנגוניל
מנגוניל
23
54

סיפור חדש בהמשכים- רחוב סן תברי 4 11/09/2023

היי מנגואים מהממים וכתומים שלי!
מה שלומכם? אז ה"בקרוב" שאמרתי ביצירה האחרונה זה "בקרוב" של פינה חדשה מעניינת מאוד. אני כותבת לכם סיפור בהמשכים ובסוף, כשאני גומרת את הסיפור- אני שולחת לכם שאלון על מידע על הדמויות, בבקשה אל תציצו אז בפרקים הקודמים. זה הקטע... יאללה נתחיל!
------------------------------
הבלש נצמד לרחוב הבית, רחוב סן תברי 4. הבלשית נתנה לו אור ירוק במבט מהיר והוא משך בחוט, הפצצה הרסה את כל הכניסה והם יכלו להיכנס. האור נדלק.
"זה היה סרט כזה משעמםם" התלוננה הילי, "כן, כזה מטופש" הסכימה נועה וגלגלה את עייניה במבט מזלזל וחד, "אוי נו, היה דווקא מגניב שהם פוצצו את הכניסה" טענה מישל כנגדן.
שלושתן- הילי הבלונדינית, נועה המתנשאת ומישל ההגיונית: הן היו חבורה מלוכדת כבר מכיתה א', ונכון להיום הן בכיתה ד' בסיום חופשת סוכות.
"איזה שם זה לרחוב, סן תברי.." מלמלה נועה לעצמה בפליאה, "לא יכלו לבחור שם טוב יותר?" שאלה הילי גם כן, "אממ.. אני מזכירה לך שאנחנו גרות ליד רחוב סן תברי!" לא הסתכלתן בכתוביות בסוף?" שאלה מישל כשהיו בדרכן החוצה מהאולם, "לא ממש" ענו הילי ונעה במקהלה, "לא זיהיתן? צילמו את הסרט הזה בעיר שלנו!" הילי ונועה החליפו מבטים, "איך שלא ראינו אותם מצלמים?" התבאסה הילי, "יכולנו להיכנס לפריים בטעות ולהצטרף לסרט כפספוסים ב'מאחורי הקלעים' וזה היה קורע" נועה צחקקה, "אולי הם ביימו את הריסוק של הכניסה בבית של אחד השכנים" השיבה גם כן היא, "בנות! דיי, אתן זוכרות שנגמרת מחר חופשת סוכות? לא נלך שוב לסרט עד החופש הבא" הזכירה מישל והשתיים נכנסו לדיכאון, הן עמדו להיכנס לרחוב שלהן והבחינו בשלט "סן תברי 4" שהיה תלוי על עמוד המתכת, השלט קרץ להן. "הצצה קטנטנה" התחננו נועה והילי לאחר שנייה, מישל התלוותה אליהן. "מוזר פה" היא לחשה, "למה את לוחשת? את פוחדת להפעיל את האזעקה של הבלשית?" גיחכה הילי, נועה צחקה חרישית, לאחר חצי שנייה קפצה בבהלה. "אמאל'ה, מקק! איכס! מישל, תהרגי אותו!!!" היא צרחה, מישל לא היססה ומעכה את המקק מתחת לנעליה, "גועל" הילי מלמלה אחוזת בחילה. קול סדוק ולא מוכר נשמע בחלל האוויר, "מגעיל מאוד" הקול אמר. שלושת הבנות הסתובבו באיטיות...
------------------------------
טוב, מנגואים! זה היה החלק הראשון!
נהניתם? איך היה? עדיין במתח? תשתפו אותי!
מקווה שנהניתם:)
נועם❤

מוקדש ל מורנוש1001, זואי4הבובה, מקסיקו98, ציליצלי, מצה58, 323יין, לקלואי, תאומה10, רמקול850, Sophip, לואי
4
1
31


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/09/2023   16:46 אייס8776  1
מגניבב!
#עצלניתמדילקרוא!! XD
אבל רציני היום אני ממש עצלנית(: