קהילה - היצירות של מנגוניל
מנגוניל
23
54

סיפור אישי שלי עם מסר חשוב לחיים❤ 01/10/2023

"גם כשעושים משהו קטן למען העולם, יש עוד הרבה דברים קטנים שעשית- שהופכים למשהו אחד גדול ומלוכד:)"

כןכן, מנגואים יקרים שלי. מבחינתי זה משפט חשוב שאני זוכרת בעיקר לפני סוכות, כשמכינים את כל הקישוטים... אני רוצה לספר לכם איך זה אצלנו כשצריכים להכין לפני החג את כל הקישוטים לסוכה.

אני מאוד אוהבת להכין קישוטים לסוכה. בין אם זה מנורות, תפוחים, פירות תלת ממדיים שנפתחים, ציורים או דיוקנים של משהו שקשור לחג..
למרות שאני ספציפית נורא נורא מתחברת לשרשראות מניירות צבעוניים שתולים לרוחב הסוכה. אצלי במשפחה יש מין מנהגון כזה מוזר, אנחנו חייבים להכין שרשרת ענקית לסוכה, אבל מה זה ענקית?! מטורפת!!! היא מקיפה לנו את כל הסוכה 4 פעמים וחצי ולפעמים יותר! מה אני אגיד, בקושי יש מקום לעוד קישוטים שם...
בהתחלה כשסתם הכנו שרשראות קטנות כאלה, מצחיקות שנראות של ילדים שהכינו את זה בגן(-בלי להתייחס למשהו רציני) זה היה בשביל הכיף. אבל אז רצינו שרשרת אחת ענקית, גדולה ומטורפת שתקיף את הסוכה כמה פעמים. אז אני ואחי הגדול היינו מתחילים ככה: כל אחד היה לוקח קצה אחר של השרשרת וממשיך לפי סדר מסוים של צבעים. היינו עושים שרשרת- שתיים בגודל גדול יחסית ותולים מסביב. אבל בשלב מסוים זה לא הספיק לנו, רצינו טירוף של צבעוני בסוכה! אז כשהמשכנו עם המנהג הזה עוד פעם- פעמיים והגדלנו את השרשראות, אך נשארנו באורך מסוים זה כבר קצת נמאס עלינו, מה הכיף פה אם לא שוברים שיא?
אז לאט הרפינו מהמנהג וכל אחד היה מכין שרשרת קטנה מאוד יחסית למה שהיינו עושים- והיינו יכולים לתלות עוד עשרות קישוטים. ככה זה היה כמה פעמים.
אלא שבסוכות האחרון אחותי הציעה לי לנסות לעשות מה שהיינו עושות מזמן- לעשות שרשרת ארוכה, אבל סתם: ארוכה- נחמדה- סבירה. כשהכנו אותם פתאום עלתה בי תחושה משונה וזכרונות מהעבר צצו לי בראש.
נזכרתי בשנים האחרונות- שהכנו שרשראות קטנות קטנות, אומנם קטנות אבל... המון המון שרשראות!
לא חלפה לה דקה והבנתי.
מה עדיף? סוכה עם שרשרת אחת ענקית שתולים וכזה נחמד עם קישוט אחד? או שכל אחד תורם שרשרת קטנה, עוד קישוט קטן- שהם יוצרים משהו אחד גדול, מלוכד ומיוחד?! משהו שאי אפשר לעמוד בפניו!!!
עם שרשרת אחת גדולה מאוד אומנם הייתה גאווה מעניינת ותחושת סיפוק והצלחה, אבל מה עם מגוון קישוטים צבעוניים שכשהם כולם ביחד הם יוצרים משהו שונה? זה פי אלף יותר טוב!
קצת שכחתי שרציתי להודיע לכם על כל זה והחג נכנס, אוכלים, צוחקים ומתלוננים על כל החרקים בסוכה...
אבל נזכרתי בשבריר שניה ששכחתי לכתוב לכם!
ברגע שיצא החג רצתי למחשב ומיהרתי להקליד את כל מה שזכרתי ורציתי לכתוב לכם. והנה, הספקתי:)
שיהיה המשך חג מהנה לכולם!
נועם❤

מוקדש ל מורנוש1001, זואי4הבובה, מקסיקו98, ציליצלי, מצה58, 323יין, לקלואי, תאומה10, רמקול850, Sophip, לואי
5
5
75


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/10/2023   10:01 יהונתן898  5
מסר מהממם
סיפור באמת יפה!
01/10/2023   08:41 smiling10  4
וואוו בהחלט הצלחת להעביר את המסר
הכל כך מדהים הזה!!✨️
המשפט נ ד י ר ❤️
שהיה לך המשך חג קסום❤️
אוהבת ברמותת:)❤️
01/10/2023   08:28 יהונתן5157  3
מהממם
01/10/2023   08:25 סבבוש38  2
איזה יפהה!
01/10/2023   07:54 אייס8776  1
איזו אלופההה!
המסר כלכך נכון!
באמת, סיפור מדהים!