קהילה - היצירות של לומדהתורה
לומדהתורה
59
162

למה באמת חוגגים יום הולדת..? סיפור מדהים!❤️ 16/10/2023

שלום לכולם!
כל הצדיקים, כל לומדי התורה שמחזיקים את עולמינו על זכות לימוד התורה!
כאן אני, לומד התורה שבא גם הוא להחזיק את העולם עם זכות לימוד התורה! D:
והיום! סיפור מיוחד מאוד על יום הולדת! למה חוגגים יום הולדת? הולכת שנה מהחיים! זה אמור להיות יום של עצב.. למה באמת חוגגים? למה שמחים? כאן תגלו הכל.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
למה הדבר דומה? לאדם שהיה לו 700,000 שקל, איבד 100,000. אז הוא עצוב, הלך עוד 100,000.
אבל, אם הוא קנה עם ה100,000 מבנה, שיום למחורת הוא היה שווה 200,000,000 (לא 200 אלף, 200 מליון!) הוא יהיה עצוב שהלך לו 100,000? הוא שמח! שילמתי 100 אלף והרווחתי 200 מליון!
כך אדם יודע, עברה שנה מהחיים, אבל מה עשיתי בשנה הזו? כל יום תפילין, שבת, ברכות, מצוות, חסד, נתינה עזרה..
אז השנה הזו שהלכה, בניתי מגדלי פאר באותה השנה! אז הוא שמח ביום ההולדת, תראו כמה הרווחתי! כל שנה שחולפת, הוא מרוויח יותר ויותר ויותר ועוד יותר ותחשבו כמה שכר יש לו בעולם הבא!
כתוב במזמור אשת חיל "ותשחק ליום אחרון". כי במשל, זו הרעיה היהודיה. בנמשל, "אשת חיל מי ימצא", מי זוכה לנשמה של אדם צדיק. אשת חיל זאת הנשמה, שאתה מרומם אותה, שהנשמה הולכת בדרך אמת, זאת האשת חיל מי ימצא, אשת חיל היא הנשמה, אתה מרומם אותה עד שהיא הופכת ל'חיל' מי ימצא צדיק כזה? על אדם צדיק כזה נאמר "ותשחק ליום אחרון".
אדם שיכנס בשכונה לאחד המוכרים, למשל, מוכר בסופר. חבר טוב שלך, אתה ניגש אליו, והוא אומר לו: "יוסי, אתה יודע שיום אחד תמות?" איך הוא יגיב? "למה אתה אומר לי את זה..? כולם בסוף נפטרים, אבל לא נעים לשמוע את זה.." אבל תלך לאדם צדיק, אחד מגדולי ישראל, אומר לו "כבוד הרב, אתה יודע שיום אחד תמות?" איך הוא יגיב? הוא יחייך, "אני יודע, אבל כל החיים אני צובר מצוות!" כמו שנאמר "העולם הזה דומה לפרוסדור בפני העולם הבא. התקן עצמך בפרוסדור (תכין את עצמך לעולם הבא,) כדי שתכנס לתרקלין (העולם הבא)."
זה מה שנקרא ותשחק ליום אחרון. אתה תשמח ביום האחרון שלך. למה? אתה תדע כמה זכויות צברת לעולם הבא.
מי שחי בצורה הזו, הופך לאדם הכי מאושר בעולם. הוא לא נכנס לדיכאון בגלל היציר שאומר לו שיום אחד הוא ימות, לא נכנס לעצב בגלל דברים שקורים לו בעבודה, קיבל קצת כסף, איבד כסף..
הכל הוא אומר "מה זה השטיות האלה? אני עכשיו צריך לדעת מה רצון ה'. יש לי עכשיו ים ואני חותר כדי להגיע אל האי! אל המקום הכי טוב בגן עדן! שואפים למעלה!" כלפי בורא עולם אני בסדר, אז אני בסדר. לא משנה לי מה אומרים לי!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
***הרצאה מאת הרב זמיר כהן. חפשו ביוטיוב "בול פגיעה - הרב זמיר כהן יום הולדת לפי היהדות | יום הולדת על פי ההלכה" ותמצאו את ההרצאה.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
אז עכשיו, על מה נשאר לדבר? פינת הכוכביות!

*האם הקהילה שלי הופכת לקהילת סיפורים מעכשיו? התשובה היא כן..! ולא.. כמובן שאעלה נושאים שקשורים לחגים, דברים שקשורים לתורה. מהיום! הקהילה שלי הופכת לקהילת התורה! כל הצדיקים שרוצים להתחזק זה המקום! שווה לעקוב בשביל עוד סיפורים וחיזוקים:)

*האם אפסיק להעלות נושא שקשור למיקמק? התשובה היא.. כן. לצערי אני לא משחק כרגע ואני לא מעודכן משום דבר.. יכול להיות שעוד שנה אני יבוא למיקמק 2 ויגלה שיש קומה 5 למיקפה, שיש בתים, אגב! שמעתי שיש השתגרות במיקמק שתים! פשיי תגידו לי אם השמועה נכונה!

תשובות לתגובות מיצירה קודמת:

*לירוןמלפפו כותבת: "סיפור מדהים❣️❣️ממש אהבתי את הכתיבה שלך!! מאוד מדהימה ❤️❤️" ומוסיפה עוד תגובה וכותבת: "ודרך אגב אתה ממש צדיק תצליח
בדרך החדשה" אוקיי, את לירוןמלפפו אני ראיתי הרבה במיקמק, אז החלטתי לבוא לקהילה שלה, בדיוק בזמן "הפרישה" שלה.. (היום היא לא באמת פרשה נכון?) וראיתי את היצירה הזאת ואת כל היצירות שלה, מעל 600! ואני אכלתי תסביך, איך זה הגיוני שאחרי כל הדרך המושלמת היא פורשת..? אז כמובן כתבתי תגובה, מה שכתבתי זה שבדרך כלל אני לא כותב שם תגובות, וזה פעם ראשונה שראיתי את הקהילה שלה, ואני התפעלתי ממנה ולקחתי השראה! ובאמת חבל ועצוב שהיא פרשה.. אבל צוות מיקמק לא העלו את התגובה, כנראה בגלל עומס.. ולא אחפור לכם יותר בכוכבית הזאת, רק אומר משהו אחר אחרון, תודה רבה לך לירוןמלפפו! מעריך מאוד!

*מקס18676 כותב: "❤❤❤" תודה רבה מקס! נותן לך לב חזרה!

*איילה874 כותבת: "סיפור יפה" תודה רבה!

*5ליאמי5 כותבת: "איזה מושלם" תודה! נתת לי מוטיבציה להמשיך עם הסיפורים

*באפי1975 כותבת: "סיפור עם מסר מושלם כל הכבוד❤" יש למישהו עוד מילה חוץ מ"תודה" לכל המחמאות? זה באמת ממש משמח אותי כל המחמאות שלכם.

זה הכל להיום! מקווה שנהנתם מהקריאה!
6
5
72


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/10/2023   16:34 נמלה354  5
איזה צדיק! היה כיף ומחזק לקרוא את זה :)
17/10/2023   20:17 לומדהתורה  4
אוהבים את השינוי החדש בקהילה? תגיבו לי פה למטהה:)
16/10/2023   21:18 לירוןמלפפו  3
חח בכיף ❤️
אני עדין בקהילה❤️
לפחות לתקופה הזאת❤️
חח כישרון טבעי יש לי את הרבה סבלנות❤️
16/10/2023   20:53 חופשששש1  2
מהמםםם
לי יש מחר יומהולדת:)
16/10/2023   13:18 אייס8776  1
אין מילים❤️