קהילה - היצירות של לומדהתורה
לומדהתורה
59
162

עם ישראל חיי! כמה דברים שקרו לי בזמן האחרון.. 19/10/2023

דבר ראשון! לפני פתיח! לפני ההתחלה! מזל טוב לאיילה874 על 100 עוקבים!!! איזה חגיגה! חזיתי את העתיד או לא? מה כתבתי ביצירה של ההמלצה עליה? צדקתי!

סבבה סבבה סבבה, להתחיל?
אני חושב שכן. אוקיי! היה לי הרבה זמן פנוי, כי לא היה לי שיעור תורה.. כל יום רביעי יש לי שיעור, והיום לא באתי עם דבר תורה..
אבל זה לא מה שיעצור אותי מלחזק אותכם!
***עם ישראל חיי!!!!!*** בקול גדול! זה לא מספיק.. ****עםםםםםםםםםםםם יששששראאאאל חיייייי!!!!!!!!!!!!!!**** בצעקה! אני איתכם תושבי הדרום! נותנים לכם חיבוק חזק ועוטף! אם אתם מהאלה שכל היום מפחדים כי אתם בדרום, וכל היום יש לכם אזעקות, אני רוצה לומר לכם, שכל המצב בסדר! כולם פה איתכם!

תפילה לחיילים! כל מי שרואה את היצירה.. תעצרו רגע ותקראו את זה!!! זה ממש חשוב!
"מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל, הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר אַרְצֵנוּ וְעָרֵי אֱלהֵינוּ מִגְּבוּל הַלְּבָנוֹן וְעַד מִדְבַּר מִצְרַיִם וּמִן הַיָּם הַגָּדוֹל עַד לְבוֹא הָעֲרָבָה בַּיַּבָּשָׁה בָּאֲוִיר וּבַיָּם. יִתֵּן ה' אֶת אוֹיְבֵינוּ הַקָּמִים עָלֵינוּ נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם. הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ ואותנו מִכָּל צָרָה וְצוּקָה וּמִכָּל נֶגַע וּמַחְלָה וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם. יַדְבֵּר שׂוֹנְאֵינוּ תַּחְתֵּיהֶם וִיעַטְרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבְעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן. וִיקֻיַּם בָּהֶם הַכָּתוּב: כִּי ה' אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם איבֵיכֶם לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם: וְנאמַר אָמֵן:"

אוקיי.. עכשיו לסיפורים שלי..
סיפור #1:
היום (היום יום חמישי, לפחות מתי שאני מעלה את זה..) היינו צריכים ללכת לבית ספר כי עשו שם כמו חגיגה כזאת, לא ללמוד, אבל לעשות איזה משהו..
אני בא, ומה אני רואה? כל הילדים עם דגלים ושירים מחזקים! "אנחנו מאמינים בני מאמינים.." אני לוקח דגל ומתחיל לנופף אותו באוויר ושר את כל השירים שם כי אני מכיר את כולם בעל פה.. כולם שמחים! יש כאלה שיגידו: "אבל מה? לומד? אפילו אנחנו יודעים שאסור לרקוד בימים האלה! ימי עצב! כל המלחמה.. ואתה לא ידעת את זה?" אז כן, כמובן שאני מסכים! אבל על מה אנחנו שמחים? לא על המלחמה.. חס ושלום! אנחנו שמחים על ישראל! למה אני מתכוון? (כן, באמת ניסחתי את זה לא טוב..)אני מתכוון לזה שאחנו שמחים על הצבא שלנו, על התורה שה' נתן לנו! ורק לנו! 
חזרה לנושא: ורקדנו וקפצנו והיה ממש כיף!

סיפור #2
היינו בשמחת תורה בבית הכנסת, אבל אתחיל את זה מהלילה.. ממתי שעוד לא התחילה המלחמה..
כמו כל שנה, קנינו ספר, אנחנו יצאנו הקפה חמישית. בסוף הקפה חמישית אני עומד איפה שהחזן עומד. ואני צועק בקול הכי חזק שלי! שהשמיים יפתחו! צעקה מהלב! "ימיןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ה' רוממההההההה!!!!!! ימיןןןןןןן ה' עושה חייל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ואז אחר כך "שמעעעעעעעעעעעע ישראללללללללללללל!!!!!!!!!!!! ה' אלוקינווווווווו ה' אחדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!"
ואז כשכולם קופצים אנחנו שרים "ה' מלך ה' מלך! ה' ימלוך לעולם ועד!!!!!!!!" וואו! כמה הזעתי באותו היום! אומרים שכל טיפת זיעה שיוצאת ממך בשמחת תורה כשאתה בבית הכנסת זה מצווה! וטיפה זה.. ממש טיפה! כל טיפת זיעה! כמה מצוות!
יום למחרת אני קם מהמיטה, אומר מודה אני לפניך, ושומע את הבשורה העצובה.. שהמלחמה התחילה. אני יוצא לבית הכנסת ורואה את כולם במצב רוח הרבה יותר לא טוב ממה שהיה יום לפני כן.. עשינו סעודה, והלכנו להקפות.. וביום השני, אני הפגזתי! צעקתי ממששש ממשש חזק!! "שמעעעעעעעעעע ישראלללללללללללללללללללל ה' אלוקינוווווו ה' אחד!!!" ברמה כל כך חזקה שהרב עשה לי עם היד "תרגע!" אח שלי אמר לי שעוד שניה נחנקתי! הוא ראה את זה! אבל אני לא הרגשתי את זה! מה שהיה אכפת לי זה לצעוק מהלב אל הקדוש ברוך הוא! עשינו הקפות, פתאום אנחנו שומעים שיש אוטובוס מלא בחיילים, יצאנו לראות אותם עם הספרי תורה, ברכנו אותם את הברכה שהיה כתוב בהתחלה, מי שברך לחיילי צה"ל.כולם היו עם כיפות! רקדנו עם ספרי תורה ביחד עם החיילים!!!
לאחר מכן, אחרי שעשינו תפילת מנחה, שזה היה בערך שעתיים, אנחנו יוצאים עם הספרי תורה בחוץ, אחרי ההקפות בפנים, עושים גם בחוץ (לפחות אצלנו..) ומה אנחנו מגלים..? מנחשים? אם ניחשתם שהם היו החיילים אז צדקתם! הם אומרים לנו שבזכות הברכות הם ניצחו בקרב! כן כן! רקדנו איתם עוד פעם עם הספרי תורה, השמחה הייתה ענקית!

זה הכל להיום! תשארו חזקים!!!✨

מוקדש ל תושבי_הדרום
8
7
83


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/10/2023   01:03 כתכלת  7
איזה צדיק♥ הלוואי שהתפילות שלך יתקבלו ברצון ובזכות הצעקות האלו נזכה להיגאל♥
21/10/2023   23:19 מרינט66  6
התוכן מהמם❤
כל מה שצריך זה תפילה, ה’ יציל אותנו
והכל ממנו,
#עםישראלחי
20/10/2023   13:07 מקס18676  5
אני מהדרום
20/10/2023   12:38 איילה874  4
חחחחחחחחחחח סיפור 2 הכי אהבתיי
20/10/2023   11:05 באדי3882  3
כל הכבוד לך שאתה ככה מעודד אותנו
20/10/2023   10:25 לירוןמלפפו  2
אוו אתה כותב מדהים!!
מקווה שהכול יעבור בשלום!!
20/10/2023   09:24 סבבוש38  1
וואו, סיפורים כ"כ מרגשים ומחזקים!!!
כל הכבוד לך!!!!!
לצערי אני בדרום ובשבת היו לנו משהו כמו 35 אזעקות וגם עכשיו עדיין יש :(