קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

לבלוג הפרס- הרעיון לדגל שמסמל אחדות 07/11/2023

היי. אני השחקנית של מילי מילאני.
היום אני משתתפת בתחרות "בלוג הפרס - דגל מיקמק לצד דגל ישראל" בתקווה שהדגל שלי יתקבל ו/או יעורר השראה לדגל שיתקבל להיות הדגל הרשמי של העיר החדשה (מיקמק 2).

היצירה הזאת היא גם השתתפות במיקשימה החודשית "כולנו מאוחדים". אני מבינה שכנראה לא אוכל לזכות בשתי התחרויות, אז אם תהיה זכייה כלשהי, אני אישית מעדיפה לראות את הדגל שמייצג את הערכים היפים ביותר שיש בנו מתנופף בעיר החדשה.

הצעות למיקום הדגל:
אזור העיר הוא מקום מרכזי ושוקק פעילות בעיר החדשה. השלט שם מתחלף בין פרסומות שונות כעת, אז למה שלא נציג שם גם את הדגל שלנו? מקום נוסף שחשבתי עליו הוא על הבניין בו נמצא מרכז ההחלפות בעיר החדשה, מכיוון שיש מקום מעל החלונות הרבים לתלות בו את הדגל. כתבתי "Mikmak Village" על השלט (מיקמק וילג' / מיקמק-כפר / הכפר של מיקמק) כי זה רעיון לשם שעלה לי בשביל העיר החדשה.

הצבעים:
מסגרת כתומה, כמו של המיקמק המוכר מהאייקון של האתר המקורי. צהוב, כמו הרקע הצהוב שעליו נמצא אותו המיקמק. הצהוב מייצג גם את התמיכה שלי בהשבת החטופים אל ביתם בבטחה. הצבעים המגוונים של המיקמקים שמחזיקים ידיים מייצגים את הייחודיות של כל אחד ואחת מאיתנו, וכמה יופי יש בנו כאשר אנחנו משתפים פעולה, עוזרים אחד לשני ומבלים יחד.

האחדות:
עיצבתי לא סתם מיקמקים, אלא דמויות שחלקכם מכירים מהסדרה "מיקמקי העיר" שאפשר לראות את התסריט שלה בקהילה "מייק4אמילי" ובאתר של מיקמקי העיר. חלקם אתם מכירים גם מהקהילה. הדמויות האלה הן דמויות שעברו בעלילות המיוחדות שלהן תהליכים שהפכו אותם למיקמקים טובים יותר. בדגל הם מחזיקים ידיים כסמל לערכים חשובים כמו אחדות, חברות, שיתוף פעולה ועוד.

הדמויות:
מתחילה מלמעלה והולכת לפי כיוון השעון - עמנואל מאלוק קומס אש, מדלוק דילן קומס, זואי מוש, רפאל אש, אוליב אשטמקר, ניקול/אס עמית מוש.

מדריך כניסה לאתר של מיקמקי העיר - למעוניינים לקרוא תוכן על דמויות אלה בדפי הספרייה באתר שלנו.

ערכים:
תחושת שייכות, אחווה, חברות, שיתוף פעולה, נדיבות, קבלת האחר, שיוויון, יצירתיות ועוד. אילו ערכים נוספים עולים לכם בעקבות הדגל? מוזמנים לשתף בתגובות.

השראה לסמל:
בתקופה הנוכחית העם היהודי התגייס באופן מדהים כדי לעזור לכל הנזקקים לעזרה בגלל המצב בארץ. בחרתי להשתמש בסמל של מגן דוד, עם מיקמקים במקום קווים פשוטים, כדי לשלב בין החלק של הסמל היהודי והמשמעויות שלו לבין המשמעות הנוכחית של זה בשבילי, שזה האנשים וטוב הלב שלהם. אנחנו במיקמק לא אנשים, אלא מיקמקים, וגם כאן יש טוב לב מדהים והתגייסות יפהפייה כשצריכים עזרה. אני רואה איך כשהכלב של לואי חלה, מלא מיקמקים העלו יצירות לאחל לו להרגיש יותר טוב. אני זוכרת את ההתגייסות של המיקמקים לחגוג בקהילה ימי הולדת של חברי צוות מיקמק, ואת החתונה של ליאת עצמה. אני מקווה שהדגל שעיצבתי ימשיך לעודד מיקמקים להתנהגות יפה כזאת של טוב לב, נדיבות וחברות.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל בואו, נשאף, להיות, טובים, יותר, נדיבים, יותר, ולהשתפר, כי, השמיים, הם, לא, הגבול, אלא, רק, עוד, תחנה
9
8
193


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
31/03/2024   18:30 shira656  8
שומעת זה אחד היפים
16/11/2023   14:33 זואי4הבובה  7
איזה מהממים אנחנו!! בשביל הציור שלנו מחזיקים ידיים צילמנו את הקטע מעונה 1 פרק 2 של "מיקמק הסדרה" בדקה 02:49 שבה יש המון מיקמקים שבורחים מדולי ואחד מהם רץ בבהלה לקיר ונופל לשכיבה ומשם הפכנו את זה למעגל שבו כולנו מחזיקים ידיים :)
14/11/2023   20:56 מיקמקריפי  6
מגניב [; קלטתם שאנחנו שלושה ממשפחת אש, שתיים ממוש ושניים מקומס אפילו שאנחנו רק שישה? זה אש שמנו הוא חצי חצי
11/11/2023   13:43 מדל1ק1מס  5
הדגל שלנו יפה! לקוראים תדעו שנוסף לאתר של מיקמקי העיר דף צביעה של הבסיס שעליו אנחנו עשינו את הדגל שלנו (אני זה שם בימין למעלה) וכולנו אמרנו שלא משנה לנו אם זה יהיה אנחנו על הדגל או מיקמקים אחרים
08/11/2023   17:27 hbous  4
מ-ה-מ-ם!!
08/11/2023   11:09 חדקרן9250  3
מהמם כל הכבוד
07/11/2023   22:21 סוד66קהילה  2
שלמות:)
07/11/2023   17:39 mili11  1
נ.ב. בגרסה שלי מופיעות שש דמויות ספציפיות, אבל בגרסה שתתקבל יכולות להופיע שם דמויות אחרות לגמרי, כמו למשל צוות מיקמק, או לחילופין דמויות מהסדרה "מיקמק הסדרה".

את הדמויות שעיצבתי בחרתי גם בגלל שאהבתי את שילוב צבעי הגוף שלהם וגם את התהליך שהם עוברים בעלילות של מיקמקי העיר.