קהילה - היצירות של 11לבלב11
11לבלב11
29
85

המלצות על סדרות כדי לעלות לכם חיוך על הפנים(: 11/11/2023

בס"ד

שלום לכולם
מה שלומכם?

היום אני ממליצה לכם על סדרות כדי לעלות לכם חיוך על הפנים (:
(יותר נכון אני מספרת על העלילה בקצרה של הסידרה)

לפני שאני מתחילה לחפור לכם אני רק רוצה להגיד שהתחלתי לעצב ולצייר מיקמקים.
מוזמנים להסתכל בעיצוב שלי שציירתי את עצמי לתחרות של אש1הרשע
קישור

נחזיק אצבעות שהקישור יעבוד
מה צריך כדי שאני אצייר אותכם?
לכתוב בתגובות שאתם רוצים עיצוב
להעלות לקהילה את הלוק שאתם רוצים שאעצב
להקדיש לי ביצירה של הלוק
וזהו!

----

טוב נתחיל בחפירה ובהמלצה!!

הלב -
הסדרה מתקדמת בסיפור של מרקו, ילד צעיר משפחתו בקשיים כלכלים ואימו נאלצת לנסוע לארגנטינה להרוויח כסף.
לאחר שנה שחלפה לה ואימו עדיין בארגנטינה מרקו החליט לעזור להוריו כדי שאימו תחזור מהר יותר.
הוא מתחיל עבודה בחלוקת מכתבים לאחר שעות הלימודים, מאוחר יותר עובר לעבוד במשרה מלאה ברחיצת בקבוקים ללא ידיעת משפחתו. בינתיים, מתיידד מרקו עם מפעיל הבובות פפינו ושלוש בנותיו: קונצ'טה, פיורינה וג'ולייטה. במיוחד מתיידד מרקו עם פיורינה והשניים נעשים חברים טובים. קופיפו, הקוף החביב השייך לאחיו של מרקו, משתתף בהופעות של פפינו ולהקתו ובזכותו הם זוכים להצלחה גדולה. פפינו ולהקתו מתכננים להגר אף הם לארגנטינה, ואדון פפינו בשכרותו מזמין את מרקו וקופיפו להצטרף אליהם לנסיעה. מרקו מתרגש מהרעיון שיוכל לפגוש את אימו, אך אביו מתנגד לכך שבנו יסע לבדו. מאוחר יותר, פפינו חוזר בו מהצעתו והוא ומשפחתו נפרדים ממרקו ומפליגים בלעדיו. מרקו לא מוותר על רעיון הנסיעה, ומחליט לחסוך בעצמו כסף לכרטיס ומתחיל לחפש את אימו עם הקןף הקטן של אחיו, ומתיידד עם עוד אנשים במהלך הסדרה.

אלישע –
אלישע קיז (קיזלובסקי) הוא גבר מובטל, כבן 40. שנתיים לאחר פטירת סבו התגלתה במשרדו של עורך הדין זכאי הגדול צוואה מצולמת ובה סבו מוריש לו 10 מיליון שקלים, בתנאי אחד: עליו לחזור ללמוד בכיתה ו' בבית הספר "הרצל", אשר סולק ממנו בעת שלמד בכיתה ו' ובסוף שנת הלימודים עליו להציג בפני עורך הדין זכאי תעודה לפיה סיים כיתה ו'. אם לא יסיים את כיתה ו', כספי הירושה יועברו לעורך הדין זכאי.
על מנת לקבל את הירושה חוזר אלישע לכיתה ו' בבית־הספר "הרצל" בו למד בילדותו, ומתחיל בלימודיו אצל המורה שני קלצ'ינסקי, חברת ילדותו אשר סולק בעת שלמד עימה בבית ספר. בית הספר מנוהל כעת על ידי המנהלת החדשה אלה וסגניתה הוותיקה ציפי אשר נוטרת לאלישע טינה על ששחרר טפיר בבית הספר כשהיה ילד.
במהלך העונות אלישע מכיר חברים חדשים וגם אויבים (אפשר להגיד..)
בדרך הוא (אלישע) עובר משימות קשות ומצחיקות בשביל לסיים את כיתה ו' ולקבל את 10 מיליון ש"ח.

סטאר נגד כוחות הרשע –
סטאר באטרפליי, נסיכה ממימד אחר בעלת שרביט קסמים כל יכול, עוברת לגור עם משפחת דיאז בכדור הארץ כ"תלמידה בתוכנית חילופי תלמידים בין ממדיים". לצד חברה הטוב ביותר, מרקו דיאז, סטאר באטרפליי יוצאת להרפתקאות קסומות במגוון ממדים פראיים. במקביל, לודו הרשע זומם לגנוב את השרביט שלה ולנצל את הכוחות שלו כדי להשתלט על היקום. בסוף העונה סטאר מאבדת מחצית מהכוכב שבשרביט שלה, מה שמקשה עליה לשלוט בשרביט.

טוטלי ספייס –
הסדרה עוסקת בסם, קלובר ואלכס, בנות הלומדות בתיכון "בוורלי הילס" ובמקביל פועלות כסוכנות מרגלות בחברת "טופ" ומצילות את העולם. בגלל עבודתן השנייה נאלצות במקרים רבים להסתיר את זהותן ולאזן את החיים כמרגלות עם החיים הרגילים כתלמידות תיכון. חיי הבנות בתיכון כוללים הרבה פעמים אהבה רומנטית לבנים יפי מראה הלומדים במקום.

מועדון ווינקס –
במרכז הסדרה עומדת בלום, שגרה בכדור-הארץ בעיר ששמה גרדניה. בפרק הראשון היא נתקלת בפיה בשם סטלה, פיית השמש והירח, שבניסיון להגן עליה בלום מגלה שגם היא פיה בעצמה. בעקבות הגילוי הזה, בלום עוברת ללמוד בבית-הספר לפיות 'אלפיה', שנמצא בממד הקסום. שם היא מוצאת חברות חדשות שיחד הן מקימות את "מועדון ווינקס".

אווטאר –
מאה שנים לפני אירועי הסדרה, אומת האש חוותה התקדמות טכנולוגית וכלכלית אדירה, ושליט האש סוזין שאף לכבוש את כל העולם. תוכניות אלה לא יכלו לצאת לפועל בשל התנגדותו של אווטאר רוֹקוּ, אף הוא מאומת האש. לאחר מותו של רוקו באסון טבע, נולד האווטאר הבא, אָנְג מאומת נוודי האוויר. בידיעה שהאווטאר הוא רק ילד, סוזין התחיל בהכנות גלויות למלחמה. בגלל הפחד מהמלחמה העומדת לפרוץ, מוריו של אנג מיהרו לספר לו שהוא האווטאר בטרם עת. מפוחד מגודל האחריות ומבודד מחברי הילדות שלו, מרגע שנודע כי הוא האווטאר, אנג נמלט מביתו על גבי הביזון המעופף שלו, אַפָּה. בעת סופה קשה, השניים התרסקו אל תוך האוקיינוס ואנג נכנס אינסטינקטיבית למצב האווטאר ונותר קפוא בקרחון בלב הים למשך 100 שנים. בעוד סוזין, הנחוש בדעתו לחסל את האווטאר החדש בטרם יגיע לבגרות, משתמש בשביט המחזק את עצמתם של כשפי האש כדי לבצע רצח עם בנוודי האוויר. אך נותר בו ספק אם אכן חיסל ביניהם גם את האווטאר. סוזין מפנה את צבאו למלחמה מרה וממושכת עם ממלכת האדמה. הוא זוכה בהישגים טריטוריאליים ניכרים, אך לא הוא ולא יורשיו מצליחים להכניע לחלוטין את ממלכת האדמה לאורך מאה שנות המלחמה שקודמות לתחילת הסדרה.

קסם של הורים –
טימי טרנר, ילד ממוצע וחסר מזל, בן 10, סובל משמרטפית בת 16, ויקי, שנוהגת להתעלל בו על ידי העבדתו, בטיפולו של כינויו בכינויי גנאי וכפייה עליו לבצע את מטלותיה. כדי לעזור לטימי להתמודד עם המצב, הוא מקבל סנדקי פיות הנקראים וונדה וקוזמו. השניים מסוגלים להגשים לטימי כל משאלה שהוא יבקש, זאת בהתאם לכתוב בספר החוקים של הפיות שבו חוקים נוקשים לגבי שימוש הוגן בקסם הפיות ובפיות עצמן כסנדקיות. ברוב הפרקים טימי מביע משאלה, שבהמשך מסבכת אותו בצרות ומביאות אותו לידי בקשות ותחינות לביטול המשאלה.

גרוויטי פולס –
הסדרה עוקבת אחר התאומים בני ה-12, דיפר פיינס ומייבל פיינס. נשלחים על ידי הוריהם לחופשת קיץ ב"בקתת המסתורין". מלכודת התיירים של דוד שלהם, סטאן פיינס, הנמצאת בעיירה נידחת בשם גרוויטי פולס. בתחילת הסדרה דיפר מוצא ביער יומן מסתורי עם המספר 3 עליו ובו רישומים בנוגע למפלצות והיצורים השונים הנמצאים בעיירה. במהלך החופשה התאומים נקלעים לשלל הרפתקאות מסעירות הכוללות מפלצות ותופעות על-טבעיות. לרוב הרפתקאותיהם נלווים אליהם: דודם סטאן, וונדי (עובדת בת 15 בבקתת המסתורין שדיפר מאוהב בה) וסוס (הוא לא סוס!!).

טוב אז זה כל הסדרות, אם הגעתם עד לפה תרשמו איזה סדרות אתם רוצים לראות ואם ראיתם מספר סדרות מפה תרשמו איזה סדרות :)

להתראות עד כאן,
11לבלב11
שיהיה לכם יום שקט!

נ.ב. רוב הסיכוים שיש פה שגיאות כתיב כי כתבתי מהר (רק אומרת)

מוקדש לואי
20
7
72


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/12/2023   20:00 יותםהמלך10  7
אני מכירה רק את:אלישע(לא אני ראיתי),גרפיטי פולס(סרט מותח וכיפי),אווטאר (מי לא מכיררר סדרה טובה ב-ר-מ-ו-ת!),קסם של הורים (סדרה ממש טובה!!)
14/11/2023   15:48 עדנוש169  6
מןשלם
14/11/2023   15:26 נועה00253  5
ואו את מהממת אין עלייך תודה על הכול
14/11/2023   09:04 11צמננ  4
האהא
כותבת תגובה בשביל אווטאר
מעריצה
ת'סדרה

*זאת פחות או יותר הסדרה היחידה שאני מכירה ביקום הזה XD
13/11/2023   12:18 דני60110  3
נכון וגם יוצא סרט על קיושי וב2025 יוצא סרט על צוק וב2026 יוצא סרט על קורה ויש גם קומיקס על אזולה שיצא עוד מאת
קרן298
12/11/2023   11:31 אוריה1707  2
דרך אגב ב2024 יוצא לייב אקשן לאווטאר!!
12/11/2023   10:11 לירוןמלפפו  1
כל הסדרות שגלתי אלהם רשמת!!!
יצירה מדהימה!!!