קהילה - היצירות של גולימולי3
גולימולי3
75
327

מה הנרות אומרים עליכם?? 11/12/2023

היי כולם!!
יצירה קצרה היום:)
תבחרו את הנר שהכי אהבתם או התחברתם אליו ותראו מה זה אומר עליכם!
לי יצא את מספר 11:)

1. בעל חלק אמוציונלי רגשי מפותח מאד, חי את החיים בתוך עולם שלם של רגש וחוויה, יכול להתרגש גם מדברים של מה בכך. זקוק להווי ואוירה כדי להתחבר. טיפוס בעל נטייה להיפגע בקלות, לדמיונות ואשליות. בעל מעוף. ובעקבות זאת להיכנס למצבי רוח- נוגים לעיתים קרובות נסחף לדמיונות ואשליות.בעל מעוף.

2. טיפוס יציב, איתן ודעתני. בעל אופי חזק ובטחון עצמי, עקרוני ומוכן להחזיק בדעותיו גם כשהוא אחד למול כולם, בד"כ נמצא בבמה ובמרכז ואור הזרקורים מופנה אליו, אצילי בכל הליכותיו מהווה את דמות "המבוגר האחראי". ניתן לסמוך עליו בכל תחום. טיפוס מנהיג ומוביל גם בלי לרצות בכך מודל לחיקוי וסובבים אותו.
3. טיפוס שקט, מופנם ועצמאי. בד"כ אנשים לא מכירים אותו לעומקו עולמו הפנימי עשיר ביותר. נוטה להיות פורמלי ומרוחק ואינו נהנה מפטפוטים ללא מטרה. כדי לעבוד ביעילות הוא זקוק לסביבה שקטה וחופשית מהפרעות. אינו שם דגש על הופעה חיצונית כגון : ביגוד, ריהוט, אפנה וכד'. אינו אוהב מטלות שדורשות ארגון ופיקוח.
4. טיפוס שהרוחניות היא מרכז חייו, שקוע במחשבות על שיפור, שינוי וגדילה מחובר למסורת ושורשים. שמרני, מקבל על עצמו קבלות ובד"כ גם עומד בהם. טיפוס של "חברותא, נהנה מדיונים מעשירים, נהנה לעבוד את עבודתו הרוחנית בשיתוף חבר, אוהב עבודת צוות.

5. טיפוס שמח ודינמי. זקוק לגיוון ולפעילות רבה, אוהב בילוי והרפתקנות, ידידותי, מתלהב מיצירת קשרים, בעל אנרגיה רבה. תוסס, סוער ופעלתני בד"כ הוא האדם הנלהב ביותר בפעילות חברתית. אופטימי, מתמקד בצד החיובי של החיים ושל הדמויות סביבו.
6. טיפוס שלא פועל בתוך מסגרות מקובעות, אלא מחפש לפרוץ דרך חדשה ובלתי מוכרת. אוהב אסטטיקה ויופי, בעל נפש של אומן. חשוב לו מאד ליצור רושם טוב וחיובי על הסביבה ובד"כ הוא מצליח בכך. יצירתי ופעיל ועם זאת מאופק. מסוכנן ואינטלגנט שוחר ידע, בעל רצון להרחיב אופקים.
7. טיפוס בעל חזון ושאיפה עצמתיים, יש לו כוח רצון חזק והוא זה שדוחף אותו לפעול, לעלות ולהתקדם למרות הקשיים, מציב לעצמו יעדים וחותר להשיג אותם, מצליח לדחות סיפוקים. אדם עוצמתי בד"כ מוערך ומוערץ בסביבה. בעל 2 רגלים יציבות על הקרקע, לפעמים מרוכז קצת יותר מידי בעצמו ובשאיפותיו.

8. טיפוס אהוד על כולם, הוא פשוט ויומיומי לא מחזיק מעצמו הרבה, שווה לכל נפש. כולם מרגישים בנח במחיצתו. הוא מקדיש את כל חייו לזולת, כמו נר ששורף את עצמו כדי להאיר ומדייק. יש לו גישה לילדים קטנים.

9. טיפוס מחונן במודעות עצמית גבוה ביותר, נכסף לקשר ולהשראה. עוזר לאחרים לצמוח מתוך הבנת משמעות הסבל. בעל חוש שישי מפותח ביותר. עובר חוויות רוחניות רבות שאינן ניתנות להסבר. חווה את החיים ברובד העמוק ביותר שלהם, ומחפש עומק ומשמעות גם באירועים פשוטים ויומיומיים, לעיתים חושבים שהוא דרמטי מידי אבל בעתם הוא חווה דברים בצורה רגשית ועמוקה מאד. אינדיבידואליסט, פועל ע"פ מנגינה פנימית אישית

10. טיפוס שכלי, חכם, מציאותי והגיוני. מבוסס, ממוסד, לא מפתיע ולא אוהב שינויים, בעל יישוב דעת וכובד ראש. יש לו הבנה דקה ומבחין גם בפרטים קטנים שיוצרים את המכלול. מחובר למקום שלו ואוהב אותו, חש בטוח במקומו. אוהב שגרה , טוב בעשיית משימות קבועות וברורות.

11. טיפוס גמיש ונח, ועם זאת מסודר במחשבותיו ובמעשיו. זקוק לשייכות ולמקום ברור ומוגדר, מחפש אישורים וחיזוקים מהסביבה, טיפוס תלותי לעיתים, ומבקש עזרה. מתקשה לקבל החלטות בעצמו ואוהב להיוועץ בגדולים, משפחתי וקשור מאד לבית.
12. טיפוס חם ושופע, ניצת ומתלהט בקלות. מתלהב מהר מאד, הוא זקוק להתלהבות כדי לעבוד, וכשהתלבות פגה קשה לו מאד להמשיך. מתחמם ברגע, מהיר חמה, אוהב להתווכח, מהיר החלטה, ספונטני- נהנה מעשיית מעשים בעלי תוצאות מידיות בשטח. בד"כ מתמקד ב"כאן ועכשיו" ולא שוקע בזיכרונות עבר או בחלומות על העתיד.

13. טיפוס ישר, נאמן דייקן, ניתן לכוון את השעון ע"פ בואו. בעל שכל ישר וראש בריא, פועל בתוך דפוסים מקובלים ומוגדרים עקבי ויסודי והתנהגותו צפויה וחזויה מראש. סולד משקר וזיוף, ונצמד לאמת בכל מהותו. לא אוהב בעיות וסיבוכים ומתאמץ לפתור אותם במהירות.
14. טיפוס צבעוני, ססגוני, שונא שגרה ולא יכול לפעול ע"פ כללים ובתוך גדולות, אלא בקצב אישי וזרימה משלו. מחליף תחביבים, אופי וכובע בהתאם למצב למקום ולתקופה בעל מצבי רוח משתנים. במהירות האור. יש לו יכולת להסתדר ולהסתגל במהירות לכל מצב שהוא.
15. טיפוס ייחודי חשוב לו המיוחדות והמקוריות האישית. שימו לב לתכונות המיוחדות שלו, הוא אוהב להרשים להפתיע, נהנה שמפתיעים אותו. בעל רעיונות ויצירתיות בלתי נדלית, מנצל אותם לפיתוח ולהתקדמות שלו ושל סביבתו.

איזה נר יצא לכם?? מוזמנים לשתף בתגובות!
זהו להיום,
חנוכה שמח לכולם;)
אל תשכחו לשים לייק ועוקב , אנחנו עוד רגע ב300 עוקבים!!!!
~שלכם, אביגיל~

מוקדש ל ןדובוני, tennis13, ממפץ, צוותמיקמק!, ולכולםםם
6
9
67


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/01/2024   17:02 shira656  9
אני שש וקצת מאחד
קראתי ומסכימה, שש זה בול אני ואחד פחות מסכימה עם האמצע =)
16/12/2023   19:58 11צמננ  8
תזכירי לי לקרואא D:
זה נשמע ממש ממש מגניב!!
13/12/2023   15:52 גולימולי3  7
ןדובוני- מגניבבב את באמת יצירתית במיוחד:)
13/12/2023   15:51 גולימולי3  6
וניללל2- את צריכה לבחור את הנר שהכי התחברת אליו ולפי המספר של הנר את יכולה לקרוא מה זה אומר על האישיות שלך. (למשל אם אהבתי את נר מספר 6, אני אקרה את מספר 6 בתיאור של היצירה)
מקווה שהצלחתי להסביר:)
13/12/2023   14:20 GOODBOY555  5
יצירה מגניבה כל הכבוד המשיכי כך
הסבר למי שלא הבין/נה זה כמו לאפיין אנשים לפי הציור שלהם/ן ולכן קודם בוחרים את הנר שהכי מאפיין מבחינת הציור ואז רואים מה זה אומר מי שקודם קורא תשימו לב שאם אחרי זה אתם מסתכלים על הנרות יש משהו בנר שמדגיש את מה שכתוב למטה ומסביר למה זה כמו שכתוב בהצלחה
13/12/2023   11:32 ןדובוני  4
יצא לי 15!
13/12/2023   11:13 פנפן11שירה  3
אני 12(:
די מתאים לייי
12/12/2023   13:43 וניללל2  2
יאוו חח חמודד
לא הבנתי כ"כ את המשימה
12/12/2023   12:06 עקיבא20  1
איזה נר מעיד על ילד מקסים, יפהפה, כישרוני וגם ממש צנוע?