קהילה - היצירות של לומדהתורה
לומדהתורה
59
162

סיפור יפה וקצר שמתאים למלחמה + חנוכה שמח! 12/12/2023

שלום לכולם! אני רוצה קודם כל לפתוח את היצירה במשהו קטן: אני הבטחתי לכם יצירה מטורפת אבל לצערי זה לא קרה.. ולא רק שזה לא קרה אני גם נעלמתי להמון חודשים! לאן נעלמתי? ללמוד תורה ולחדש לכם עוד מלא! החלטתי לקחת הפסקה קטנה גם מהיצירות בשביל ללמוד וללמוד בשביל לבוא עם מלא חידושים! הצירה המטורפת שהבטחתי כנראה לא תעלה, כי היא צריכה מלא עבודה! ולי אין זמן לדברים האלה, אבל מה שכן יעלה זה מלא חידושים והסיפור שאני הולך לספר פה זה כמעט כלום ממה שלמדתי אז בעזרת ה' אני מתכנן לחזור.
אז קדימה לסיפור!

מעשה בעיירה שכל הזמן היו גונבים שם. בין אם זה תכשיטים, טבעות ואפילו מכוניות!
השמועה הגיעה אל המלך של העיירה והוא אמר שכל מי שהולך לגנוב מעכשיו עומדים לקחת סלע, לעלות על הר ולזרוק את הסלע עליו. הגיע יום אחד גניבה, המלך הביא את כל העיירה לראות את זה, כדי שכולם יפחדו! וכל העיר ראתה איך זורקים על הגנב את הסלע מההר.
עבר כמה שנים והדבר קצת נשכח ופתאום הופיעה גנבה חדשה. המלך ביקש מהמשרתים: "תביאו לי את הגנב עכשיו!" ומתברר שהגנב היה לא אחר מ... הבן של המלך! וכל מה שהמלך אומר הכל צריך להתקיים! מה המלך יעשה? יזרוק עליו סלע?! על הבן שלו? אז הוא אמר לו "בן שלי, מכיוון שאינני יכול להפר את דברי, אני אצטרך לקחת סלע, לשבור אותו לחתיכות קטנות קטנות בשביל שקצת תבין שדברים כאלה לא צריך לעשות.." וכך בדיוק עשה המלך. שבר את הסלע לחתיכות קטנות וכך הפיל עליו מההר הגבוה.

מוסר הסכל?
ה' הוא המלך, וכל הרשעים שעושים עברות ועשו את מה שעשו בכל המלחמה הזאת, יקבלו סלע לראש וכולם יתנפצו! באים בני ישראל ולא מאוחדים, ועושים עברות ועושים את כל ההפגנות, ה' אומר "אתם הבנים שלי, אבל אני חייב לחנך אותכם!! אני אתן לכם חתיכות קטנות של אבנים. וכך בעזרת ה' ננצח, רק באחדות!!! אם אתם קוראים את זה עכשיו סימן שאתם נהנים, מה, לא תגידו פרק תהילים לכבוד החיילים? כולנו ביחד נצעק: "שמעעעעעע ישראל!!!!!!! ה' אלוקינו ה' אחד!!!!!!!!!!!" ובזכות הצעקה הזאת בעזרת ה' יבוא המשיח! ננצח את כל המלחמות וכל המכשולים שיש לנו בדרך למטרה!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ובזאת, אני רוצה לתת תודות וברכות לכל מי שקרא את כל זה, מאחל לכם את כל הטוב שבעולם, חנוכה שמח!
ואם אתם רוצים עוד משהו קטן לסיום תשארו:
כל שנה מחדש יש לי כמו "מסורת" להסתכל על החנוכיה במשך חצי שעה, לברך חיילים, קרובי משפחה, את עם ישראל ואת כל הצדיקים שלומדים תורה ושומרים על העולם ועלינו.

זה הכל להיום חברים! מאחל לכם חנוכה שמח ושניסים יהיו איתנו במלחמה הזאת!
5
4
44


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/12/2023   12:48 רוברטמן1  4
באמת פחדתי שקרה לך משהו

כי לא ראיתי אותך מאז המלחמה

רק בריאות~
13/12/2023   11:22 איילה874  3
סיפור יפה
12/12/2023   16:08 מקס18676  2
חג שמח!
התגעגעתי אליך, מה קורה?
12/12/2023   13:28 לומדהתורה  1
דרך אגב חברים, הגענו ל150 עוקבים! תודה רבה לכם על 150 צדיקים שבחרו להיות חלק מלימוד התורה הזה! (איזה ספיישל בא לכם?)