קהילה - היצירות של חדקרן929
חדקרן929
159
357

ראיון 001 | מילי מילאני 15/12/2023

היי חדי קרן! נועה/חדי.
לפני כמה זמן, נפגשתי עם מילי מילאני כדי לראיין אותה. הראיון כולל 6 שאלות עם תשובות די גדולות, לכן ממליצה לכם לקרוא את השאלות קודם, על מנת שתבחרו מה אתם רוצים לדעת / לקרוא שאלה, ואם אתם לא מתעניינים בתשובה, לדלג לשאלה הבאה.
מוכנים?

♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫ מעבר ♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫

נועה: בכמה סדרות וקומיקסים שיחקת?

מילי מילאני: מלבד הסדרות והקומיקסים שעדיין לא עלו, יצא לי לשחק בשתי סדרות. לסדרה הראשונה ששחקתי בה קוראים "מיקמקי העיר".
הסדרה עלתה עם שתי עונות לקהילה "מייק4אמילי" סדרת ההמשך שלה, "סיפורי הרפתקאות מיקמקי העיר במיקפולקו", עדיין נכתבת בימים אלה בדרייב וכוללת מעל 200 סצנות. מכיוון שלסדרת ההמשך אין קו עלילה קבוע ואנו לא מתכננים להעלות אותה כוידיאו, ניתן לקרוא אותה בדרייב.
בשנה שעברה (2022) שיחקתי בסדרה "מגמוזיקה" של "קסםשלנסיכה".
כאן ניתן לראות את הפרק הראשון של סדרה זו. הסדרה הסתיימה אחרי הפרק הראשון, לצערי, מסיבות אישיות של יוצרת הסדרה.

נועה: חשבת אי פעם חשבת להיות שחקנית כמשהו קבוע במיקמק?

מילי מילאני: כן. אני אוהבת תיאטרון וקולנוע. לכן נרשמתי להמון סדרות (וקומיקסים) שעדיין לא יצאו, כולל סדרה שבה כתבו לי מראש שהצילומים מתוכננים להתחיל בשנת 2025.

נועה: איך את רואה את עצמך כעיתונאית?

מילי מילאני: בשנת 2018 הוצאתי את הגיליון הראשון שלי במיקמקון של משפחת מילאני, "המילאניקון". אחרי הגיליון הראשון אספתי עוד המון מידע למיקמקונים. הוצאתי שישה מיקמקונים נוספים בשנת 2019, ואף התחלתי לעבוד על מיקמקון סיכום עשור שתוכנן לצאת בשנת 2020. העבודה על הגיליונות שיפרה את יכולות העיצוב שלי, את הניסוחים שלי באיסוף המידע והתקשורת החברתית שלי.

נועה: אמנם בעבר היה לך את "המילאניקון", אך הוא נמחק. האם את חושבת לחזור להיות עיתונאית בעיתון כלשהו? או לפתוח עיתון חדש משלך?

מילי מילאני: בימים אלה אנחנו עובדים בצוות בית-היתומים מיקסקול על מיקמקון מתעדכן. המדורים שנשים במיקמקון יתחלפו בהתאם לרלוונטיות שלהם. חלק מהמדורים החדשים יהיו שחזור של מדורים שהיו בעבר בגיליונות "המילאניקון". בנוסף לכך, פתחנו היום (08.10.2023) מיקמקון ספציפי לתיעוד רגעים של מיקמקי העיר במיקמק סיטי. המיקמקון הספציפי הזה נועד לתעד רגעים שקשורים להרפתקה שנקראת "עלילות מיקמקי העיר במיקפולקו" ומתועדת גם כן לספרייה שלנו במדף "סדרות".

נועה: עכשיו כשאת מנהלת רק את "פרויקט מיקמקי העיר", למה את שואפת עם הזמן הפנוי שיש לך? במיוחד אחרי שהעברת לבת המאומצת שלך (דקל לוני רוטון מילאני), את בית היתומים מיקסקול?

מילי מילאני: ניהול "פרויקט מיקמקי העיר" הוא ניהול עמוס לא פחות מניהול בית-היתומים מיקסקול. בתור מנהלת הפרויקט, האחריות שלי היא לדאוג שלכל תושבי מיקמק סיטי שבחרו להירשם לפרויקט יהיה מגוון של אפשרויות לפעילויות במיקמק סיטי. בנוסף לכך, אני עדיין מנסחת שיעורים ללימודים של בית-היתומים מיקסקול. בזמן הפנוי שלי אני מבלה עם המשפחה שלי, מתאמנת במכון הכושר של מיקמק סיטי ומתאמנת לרשת את אחד התפקידים של שומרת מבוך הנחש - אימון שומרי הרובעים במיקפולקו.

נועה: תרצי להסביר על בית-היתומים מיקסקול?

מילי מילאני: בית-היתומים מיקסקול הוא עסק במיקמק סיטי במסגרת "פרויקט מיקמקי העיר", שבו אנו מוסיפים תכנים מעניינים למיקמקים שרשומים לפרויקט. לפני כשלוש שנים הורשתי את בית-היתומים לבת המאומצת שלי, דקל לוני רוטון מילאני. אני עצמי מנהלת את פרויקט מיקמקי העיר.
בית-היתומים מיקסקול כולל מערכת אימוץ למיקמקים ומערכת לימוד לתלמידים, המאפשרת להם להשלים שיעורים באילו נושאים שהם רוצים בזמנם החופשי, להשיג נקודות על ידי השלמת משימות ולבקש עזרה מצוות בית-היתומים מיקסקול.
כאן כאן קישור ליצירה כדי ללמוד איך נכנסים לאתר של פרויקט מיקמקי העיר ולקבל מידע נוסף על בית-היתומים מיקסקול.

♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫ מעבר ♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫

לחצו_כאן כדי להגיע לטופס השאלות והתשובות של בית-היתומים מיקסקול. אם לכם הקוראים יהיו שאלות נוספות למילי מילאני, מוזמנים לשלוח לשם שאלות. מילי והצוות שלה עונים על השאלות שנשלחות, עם ציון התגובות שהגיבו להן, כדי שיהיה קל למצוא את התשובות.

אז חדי קרן! הייתם רוצים גם להתראיין? אם כן, פנו אלי במיקטוק ואולי אעשה לכם ראיון קצר ואעלה ביצירות ההבאות שלי.
אני מקווה שכולכם בסדר בתקופתנו, הצלחתם להשיג פריטים מהעדכון החדש של מיקמק? אני את כולם חוץ מאחד שהיה בבריכה.
נועה/חדי.

♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀

לשיתוף פעולה / מידע / כל דבר אחר – פנו אלי במיקטוק {חדקרן929} ואענה לכם תוך כמה ימים / שעות!

לחצו_ כאן ליצירה האחרונה שהעלתי במגוון נושאים - מטרות להשגה בתחרות של מיקמק, זומים ועדכונים על הקהילה שלי. תוכלו לדלג לאיזה נושא שתרצו.

יצירת המיקמק הנבחר של המלךמיק40
בחרתי ביצירה שבו היא עושה סקר על קרמבו, כדי לשמור את הקישור ולהזמין אתכם להשתתף גם בסקר.

Ⓒ מוזמנים להשתמש במידע החדש על מילי מילאני לשימושכם האישי עם קישור ליצירה זו

מוקדש ל נונה917, כהןxכהן, באדי3882, המלךמיק40, mili11, נויה5850, נויה_מתוייגת_לעד!
3
1
68


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/12/2023   18:57 mili11  1
תודה על הראיון.