קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

האמת מאחורי הקלעים 30/03/2024

שלום לכל המיקמקים שקוראים את היצירה הזאת.
אתם כנראה תוהים מהי אותה האמת שאני, מילי מילאני, עומדת לחשוף בפניכם.

בית-היתומים מיקסקול הוא עסק שפתחתי במיקמק סיטי, שהתרחב בהדרגה אל פרויקט מיקמקי העיר ומטרתו הייתה להתנהל בעולם הוירטואלי "מיקמק" כאילו הוא משחק תפקידים. החזון הזה התחיל עוד בשנת 2016, כאשר לראשונה אני והאחיות שלי התחלנו לשחק במיקמק באינטרנט.

בשנת 2022 התחלתי לבנות את צוות בית-היתומים מיקסקול. אספתי מיקמקיות שהיו מדהימות בלימודים והתעניינו לעזור לי בפיתוח הפרויקט והאתר. בשנת 2023 כבר הרגשתי מספיק בטוחה בכל חברות הצוות שלי בשביל לאפשר להן לנהל את בית-היתומים מיקסקול בלעדיי.

כאן התחילו הצרות.

לא ידעתי את זה, אבל אחת מחברות הצוות שלי התחילה לעשות בלאגן מאחורי הגב שלי. במשך חודשים היא איימה על מיקמקים, הפיצה עלי מידע אישי שהרגשתי בנוח לשתף איתה כי חשבתי שהיא חברה שלי, הפיצה עלי שקרים כמו למשל שאני דורשת כסף אמיתי בשביל שיהיו בלימודים שלי ועוד.

בהמשך היצירה אסמן אותה עם # במקום לקרוא לה "חברת צוות לשעבר" או בשם המשתמש שלה, כדי שלא יהיה מבלבל וגם מכיוון שהפסקתי לכתוב שמות משתמש של אחרים ביצירות שלי בשביל לשמור על פרטיות המשתמשים.

מה עשיתי עם זה?

מיד כשגיליתי מה קרה מחקתי את # מהאתר, הפסקתי לפרסם עליה שהיא חברה ואפילו הוספתי אותה אל רשימת המשתמשים שיש לי שאני מתרחקת מהם. הרשימה נועדה להימנע ממשתמשים שמטרידים להנאתם, אבל היום היא כוללת גם המון משתמשים שהיא השתמשה בהם כדי לפגוע בי.

בנוסף להתרחקות ממנה, העליתי את האבטחה של האתר של מיקמקי העיר. לדוגמא; אין יותר שמות משתמשים באתר הגלוי לכולם, כך שהיא לא תוכל לפנות אל נרשמים חדשים ולאיים עליהם.

למה אני מספרת לכם את זה?

לאחרונה פנתה אלי מישהי שהייתה בפרויקט מיקמקי העיר בעבר וסיפרה לי שהיא אחת המשתמשים שאוימו על ידי # וזאת הסיבה שהיא עזבה את הפרויקט. אני לא אספר מי המיקמקית שפנתה אלי בשביל לשמור על הפרטיות שלה, אבל זאת לא הפנייה הראשונה. פנו אלי עוד מיקמקים, אבל רק אחרי שגיליתי את המידע הזה בעצמי בזמן שבו # עזבה את העבודה בצוות בית-היתומים מיקסקול.

הפנייה של המיקמקית שעזבה את פרויקט מיקמקי העיר גרמה לי להבין משהו שזיעזע אותי לגמרי - יכול להיות שאיבדתי המון חברים טובים שהיו לי בעבר בפרויקט מיקמקי העיר בגלל שהם האמינו שאני תומכת באיומים של # עליהם.

חשוב לי להבהיר - אני לא.
אני לא תומכת באיומים. אני לא תומכת בשקרים.

אתם קולטים שבמשך כמה חודשים # התחילה [מתוך הצוות שלי!] לפרק לי מאחורי הגב את פרויקט מיקמקי העיר ומכל המיקמקים שבפרויקט אף אחד לא פנה אלי להגיד שמאיימים עליו?!

רק פעם אחת בכל התקופה ההיא משתמשת אחת (שלא הייתה אפילו בפרויקט מיקמקי העיר) פנתה אלי ואמרה לי שיש קבוצת מיקמקים שמחרימה אותי כי אני מבקשת כסף אמיתי. אחרי שהסברתי לה שזה לא המצב וביקשתי שתגיד גם לאחרים כדי שידעו היא כתבה לי שהיא לא רוצה להגיד שום דבר כי היא פוחדת ואפילו חששה להגיד לי מי המיקמקים האחרים שמספרים להם את זה. זאת המיקמקית שעזרה לי להבין שמשהו לא בסדר ולהתחיל לחקור מה קורה שם.

למה לא כתבתי על זה עד עכשיו?

# הייתה חברת צוות שהייתה קרובה אלי וסמכתי עליה בגדה בי ופגעה בי. נתתי לה אחריות להעביר מפגשים והיא השתמשה בה כדי לאיים על המשתמשים שהיו בהם. פרסמתי עסק שהיא בחרה לפתוח ואיפשרתי לה להעתיק תכנים שלי לשם והיא השתמשה בו כדי להכפיש אותי ואיימה גם על משתמשים שנרשמו לעסק שלה שלא יהיו בעסק שלי.

הנושא הזה מאוד קשה לי. אני משתדלת להימנע מלחשוב עליו רוב הזמן. פרויקט מיקמקי העיר הביא לי המון חברויות טובות, שלצערי את הרוב איבדתי בתקופה שבה היא הייתה בצוות. בהתחלה חשבתי שהם פשוט התרחקו כי עסוקים בענייניהם וזה כנראה נכון לחלק, אבל הידיעה שחלק חשבו שאני מאיימת עליהם כשלא היה לי מושג מה קורה, זאת הסיבה שאני חייבת להעלות את היצירה הזאת.

מה חשוב לי להעביר ביצירה הזאת?

1. תקשורת זה חשוב
אם מישהו איים עליכם - שתפו אותי. לא אוכל לעזור לכם אם לא אדע שאתם צריכים עזרה.
אם נעלבתם ממני או כל דבר אחר - שתפו אותי. כך אוכל לשנות את התנהגותי ולהשתפר בהתאם.
אם אתם חושבים שאני צריכה לעשות משהו אחרת - שתפו אותי. אני מקבלת ביקורת בונה באהבה.

2. הבטיחות שלכם חשובה לי
באתר של מיקמקי העיר שפתחתי יש שיעור שלם שמוקדש לשמירה על בטיחות ברשת. תוכן השיעור הוכן בשביל לעודד משתמשים לשמור על עצמם. התוכן הורחב עוד יותר לאחר דברים שעברתי בתור משתמשת בעולם הוירטואלי "מיקמק". אני ממליצה לכם לקרוא אותו בלי קשר להצטרפות ללימודים שלנו, כי הבטיחות של המשתמשים כאן חשובה לי מאוד.

3. מטרות הלימודים של בית-היתומים מיקסקול
השיעורים יהיו פתוחים לכולם גם לאחר שאפסיק לתפעל את הלימודים, מכיוון שמעבר להנאה האישית שלי בלהיות מורה ולהעביר ידע לאחרים, השיעורים נועדו להיות יעילים. חלקם מלמדים מיומנויות לחיים שמחוץ למיקמק, חלק על דברים במיקמק עצמו, חלק על בניית עלילה והחשובים מביניהם מלמדים איך להתמודד עם סיטואציות כמו כשחברים עוזבים את מיקמק או איך לשמור על עצמכם כשאתם גולשים באינטרנט. לכל המעוניינים אפשר להירשם ללימודים דרך האתר של מיקמקי העיר בשביל לחוות את השיעורים הפרטניים. למי שמעדיפים רק לקרוא את המידע ולא מעוניינים להשלים משימות, האתר יהיה שם בשבילכם גם אחרי שאני אפסיק לתפעל את הלימודים.

4. בחירה חופשית
עם כמה שאני מקווה שהיצירה הזאת תעודד אתכם להיכנס לאתר ולפרויקט, בין אם הייתם בו בעבר או שזאת הפעם הראשונה שאתם קוראים עליו, אני מאוד מאמינה בחשיבות של בחירה חופשית. אני מכבדת לחלוטין את מי שזה פחות מעניין אותם. אני מאמינה שבזה שאני כותבת לכם על מה שקרה ומבהירה לכם שאני לא חלק מהאיומים שהיו, אני מוסיפה לבחירה החופשית שלכם אם להצטרף לפרויקט או לא. איומים, בין אם הם מבקשים מכם לעשות משהו שאתם רוצים או משהו שאתם לא רוצים, מפריעים לבחור מתוך רצון חופשי אמיתי מה לעשות, מכיוון שהפחד מעפיל על הרצון. אם תרצו להתנסות בלימודים שלי בהמשך, אני אשמח שתבואו מתוך רצון שלכם ולא כי הרגשתם שמישהו כופה את זה עליכם.

5. גם לי יש בחירה חופשית
עברתי איומים רבים על פרויקט מיקמקי העיר. מאז שזה התחיל אני כל הזמן אומרת לעצמי את מה שאני ממשיכה לומר לעצמי גם היום - אני לא סוגרת את הפרויקט מתוך לחץ חיצוני. אני אסגור את הפרויקט רק כשאני ארגיש שאני רוצה לעשות את זה, בלי קשר למי שבכל מקרה לא מעוניינים לקחת בו חלק. לא אתן לאף אחד להפיל אותי. לא אוותר על משהו שעושה אותי מאושרת, שהופך אותי לטובה יותר. הפרויקט שלי ממשיך לשפר אותי עוד ועוד עד היום. אמן שהוא ימשיך לעשות טוב גם למשתתפים האחרים בו.

למעוניינים להתנסות ולראות:
לחצו כאן בשביל לקרוא פרטים על שנת הלימודים האחרונה של בית-היתומים מיקסקול.

למרות שניתן לדפדף יצירה אחת אחורה בשביל לראות את ההסבר שלי, בחרתי לשים כאן את ההסבר של הבת המאומצת שלי והמנהלת הקודמת של בית-היתומים מיקסקול. תודה בת אהובה שלי על כל התמיכה בשנים של ניהול בית-היתומים מיקסקול, החל מהצטרפותך ביום האחרון של 2021 בתור הראשונה בצוות.

מוקדש ל עזרהונתינה, חברות, שיתוףפעולה, אמינות, סובלנות, קבלתהאחר, כבודהדדי, אחריות, אישית, שוויון, יצירתיות
20
6
113


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/04/2024   22:42 מיכלי3353  6
זה כל כך נכון יש משחקים בלי סינון של מילים ולכן אנשים מדברחם בצורה זועתית פשוט מזעזע לפחות םה במיקמק יש סינון של מילים באמת כל הכבוד לכם!!
02/04/2024   09:23 חיים1176  5
אני יכול להצטרף לפרוייקט?
בבקשהה
גם כתבת לי בקהילה שלי
01/04/2024   19:43 דני157ו  4
היי אני אמה קורן ואני רוצה להגיד משהו לכולם
מילי היא משהי נחמדה,אכפתית,סבלנית ואם המשיך לכל התכונות שלה זה לא יגמר
מה שאני רוצה להגיד זה שמילי והלימודים שלה הם נפלאים,ואני בכיתי(לא משקרת) ששמעתי שהיא סוגרת את הלימודים וסגרה את מערכת האימוץ.
מילי אני אדגעגע עלייך:(
31/03/2024   18:18 חופשששש1  3
ממש עצוב שעדיין יש אנשים כאלה באינטרנט, את כל כך צודקת, זה מאוד פוגעני ולא מכבד
31/03/2024   16:57 11צמננ  2
אוי זה ממש עצוב לי לשמוע 3>
את ממש צודקת.
אני לא יודעת אם כתבת את זה ביצירה, אבל חשוב לי להוסיף לא להאמין לכל מה שאומרים לך, כמו שעשתה המיקמקית, וכשאתם שומעים שמספרים על מישהו אחר משהו.. זה בדרך כלל לא מדויק.
31/03/2024   12:19 2שתים1  1
הצלחתי לקרוא רק עד החצי,
אבל עצוב לשמוע שיש אנשים שמתנהגים ככה:((
זה קרה לי גם פעם:(