קהילה - היצירות של ליאועיצוב
ליאועיצוב
15
25

כוכבי היסוד - סיפור לכתב אורח 07/04/2024

פרק 1 - החיים לא תמיד ורודים!
בעיר הייטק יפה וטכנולוגית מסתתרים הדברים "המפחידים"
שלא חשבתם שיהיו , טוב נו נכון אז יש בכל עיר הייטק טכנולוגיה והחיים נראים תותים אבל ממש לא! תתאפס\י על החיים שלך! ועם לא כנראה שלאחר הסיפור הזה אתה תבין! , אז בעיר ההייטק גלי ותהל הלכו אחריי בית הספר למיקפה , ונחשו מי בא איתם? { לא בדיוק איתם זה היה במקרה שהם נפגשו } החתיכים של הכיתה הגיעו! , עידו ואני כמובן ליאו! , אז הלכנו לנו למיקפה ונחשו מה? , במקרה הזמנו את אותו ברד! , ברד סגול { אהבת חיי } לאבאמת אבל טוב , אז הזמנו ואז אנחנו טועמים ושותים עד הסוף את כל הקרחונים עד הלגימה האחרונה של הברד! , ומתחיל לכאוב לנו הבטן , עכשיו אחריי כל שתיה ארוכה כואב הבטן או משהו כזה , אבל זה לא היה סתם כאב בטן , פתאום ארבעת הילדים , גלי תהל עידו וליאו נופלים לתוך העולם האחר!

פרק 2 - העולם המשונה
עולם קטן בו יש רק יער מכושף ומפחיד , השמועות אומרות מי שנכנס אליו גם לא יוצא מימנו! כמעט קיבלו מזה התקף לב , ולקח להם זמן להבין גם איפה הם נמצאים , עכשיו מה הם רואים? נחשו , אז הם פוגשים את מאדם טאדם! ומעניין מה היא אומרת \ עושה וכו' וכו' אז היא באה עליהם ואומרת להם משפט אחד! בלי רמז בלי היסוס בלי כלום! היא פשוט אומרת! " ישלכם שבוע למצוא לי את שלושת כוכבי היסוד! , הם בכלל לא יודעים מה זה! אז למצוא לה את זה!? , טוב אז הם מחפשים במרשתת\גוגל מה זה כוכי היסוד , ותקשיבו שאין מידע על זה! כנראה בגלל שזה בעולם האחר לא יודעים על זה בכלל , ואז הם מוצאים משהו זוהר קטן קטן בשיח גדול! , ואז הם מתקרבים ומנסים לגעת אבל יש עיקצוץ קטן

פרק 3 - כוכבי היסוד מתגלים בפנינו?
הם מנסים לגעת או לפחות להזיז את השיח לראות מה יש שם! , והם מוצאים כוכב אדום קטן זוהר! , הם טוענים שזה כוכב היסוד אבל הם לא יודעים עם זה כוכב יסוד ואז הם חושבים איזה יסוד מהטבע יכול להיות בצבע אדום , ואז הם נזכרו ביסודות הטבע שהם למדו בכיתה ה ' כנראה ישלהם זיכרון בו מלא זכרונות ! , ואז הם נזכרים ביסודות אש , אדמה מים ואויר ואש פחות או יותר אדום כתום והם נזכרים! אז הם מנסים אולי יש להם משהו דליק והם רואים על הרצפה או דשא יותר נכון מקל עץ קטן והם שמים את זה על הכוכב האדום והזוהר ומה הם רואים , להבת אש קטנה! , לאחר מכן הם חושבים איך לקחת אותו , וגלי סוג של קונדיטורית אז ישלה מלקחיים אז היא חשבה שאולי הם יקחו את זה עם מלקחיים כל אחד ניסה בתורו והיחיד שהצליח זה ליאו! כי אני טוב במדעים ואני גם אוהב מדעים ואז הם ממש חייבים לשתות הם צמאים ונגמר להם המים בבקבוק השתיה , בשיא החום שעה אחת בלבד מחפשים מקור מים! , נהר נחל ואפילו שלולית! אחריי חיפושים רבים גילו אחריי שעה וחמש עשרה דקות , מצאו מקור מים , נהר ענק בו מים כחלכחלים וטריים לשתיה , שתו את המים ואז הם רואים משהו זוהר שוב! והפעם כחול! זה זורם בנהר ואחריו דגים אכלנים , זאת אומרת דגים נשחנים , עידו רץ וקפץ אל תוך המים והוציאו את הכוכב כמו גיבור וחשבו שוב מה יכול להיות כחול? , בצעקה ענקית תהל אומרת מים!! מה אתם לא יודעים!. ככה אמרה להם והיא לדעתי די צודקת , שמו את שני ג היפים והזוהרים בתיק של ליאו , הוא מבין במדעים ועדיף שישאר אצלו , אבל יודעים עוד משהו? הם טיילו ברחבות היער לאחר שמצאו את שני הכוכבים ולא מצאו את הכוכב האחרון השלישי הם חשבו מה הוא יכול להיות ?

פרק 4 - מהו הכוכב האחרון?
שעות חיפשו את הכוכב ולא מצאו סימן , או אפילו רמז! ולאחר שלוש שעות כולם כבר התעייפו וישבו על הדשא הירוק והטרי ואמרו ביחד אין לנו סיכוי לחזור הביתה ונשאר כאן לנצח! פחדו ואמרו וגלי נסתה לשכנע את כולם שלא הכול אבוד אמרה להם יאללה תתפקסו על החיים שלכם יש לנו עוד יום שלם לפנינו , תוך שתי דקות כולם התשכנעו וחיבקו אחד את השני והשניה , פתאום אל השמיים עולה כוכב ורוד וזוהר! תנחשו מה זה היה? הכוכב האחרון כוכב האהבה להשיגו תוכלו רק בעזרת אהבה אמיתית ולא מזויפת לאחר כמה דקות הם הרגישו את הניצוץ והסתכלו אל השמיים שמחים ומחויכים עם גומות גדולות מאוד! איזה כיף לשמוע! ולאחר שעה שהסתכלו בכוכב הזוהר! כן כן שעה! הגישו את הכוכבים למאדם טאדם! וחזרו לביתם שמחו והבינו שבעולמיהם עברו רק שלוש שעות! והגיע הרגע שיש בכל ספר סוף הסיפור!
4
1
52


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/04/2024   14:49 2שתים1  1
מענייןןןן!!
מקווה שיתקבל:))