קהילה - היצירות של עלמה9350
עלמה9350
4
9

לבלוג הפרס - מכשפונים כישפו אותי! + סיפור 18/05/2024

אי שם ביער החשוך
יש מכשפונים שעובדים בשביל המכשפים הגדולים
כדי להגן על ממלכת הכישוף שלהם (טירת MONJIK)
הם חייבים ונדרשים לכשף את כל מי שנכנס לשם!
אתם שואלים איך האישה הגיעה לשם?
בסיפור הזה יש את כל הפרטים: אני מזכירה שהכל חלק מבלוג הפרס!

פעם אחת היתה ילדה בשם ארבלה.
ארבלה אהבה מאוד לצייר, והיא גם הייתה מאוד מוכשרת בזה.
כשהיא עלתה לחטיבה היא התקבלה לכיתת אומנות ופיתחה את כישוריה. לאחר כמה שנים ארבלה הייתה מאוד מקצועית וערכה תערוכה. בתערוכה היא הציגה את הציורים שלה ובחור בגילה ששמו ג׳ון התאהב בציורים! מרוב שהוא מאוד התלהב מהם הוא הציע לה בסיום התערוכה שהם יהיו שותפים, הכסף שלו והציורים שלה, וזה באמת מאוד הצליח להם! הם קיימו המון תערוכות ומכרו את הציורים ולמוזיאונים, וכך קיבלו המון כסף! במשך הזמן הם התאהבו והחליטו לצאת לחופשה ביחד מהכסף שהם קיבלו. באחד מימי החופשה ארבלה וג׳ון ישבו ליד הים. ג׳ון הלך להביא לשניהם משקה קל ודקה אחרי השרשרת של ארבלה עפה. ארבלה הלכה לכיוון הים להביא אותה והשרשרת נסחפה בים, היא הייתה מאוד יקרה לה ולכן ארבלה נכנסה לים וחיפשה אותה בלחץ. בים היה זרם מאוד חזק וארבלה נסחפה וכמעט טבעה, אבל פתאום הגיע מישהו שצפה בה מהחוף וראה אותה, הוא נכנס לים והציל אותה, באותו רגע הלב שלהם פעם ברמה מטורפת, רמה של אהבה… הם כמעט התנשקו אבל ארבלה עצרה אותו, אמרה תודה וישבה בחוף, הוא אמר לה לא להיכנס שוב, תכנן ללכת ואז היא שאלה איך קוראים לו, הוא ענה ״קוראים לי שחר, ואיך קוראים לך?״ ״אני ארבלה, תודה שהצלת אותי״ השיבה ארבלה. ״בשמחה״ אמר שחר והלך. ג׳ון חזר והביא להם משקה קל, הוא שאל למה היא רטובה והיא אמרה לו שהיא נסחפה אל הים, הוא דאג לה ושאל איך היא ניצלה, כי הוא ראה שיש זרם חזק, והיא ענתה שהיא נסחפה בחזרה אל החול, היא לא הרגישה בנוח לספר לו שמישהו אחר הציל אותה, היא לא רצתה שהוא יקנא.
במלון הם נפגשו שוב, ארבלה ושחר, שחר עשה לה לשלום אבל היא לא ענתה, כי היא הייתה ליד ג׳ון, ג׳ון ראה שהוא מנפנף חה לשלום ושאל אותה מי הוא, אבל ארבלה אמרה לו שהיא לא מכירה אותו, הם התקדמו לכיוון של שחר ושחר שאל אותה אם הכל בסדר ולמה היא לא עונה לו, באותו רגע ג׳ון הבין שהם מכירה וארבלה שיקרה לו, הוא אמר לשחר שהם חייבים ללכת לפני שארבלה הספיקה לענות לו.
הם דיברו בחדר וג׳ון שאל אותה למה היא שיקרה לו ומאיפה הם מכירים.
ארבלה נשברה וסיפרה לג׳ון שהוא הציל אותה בחוף הים. ג׳ון קצת קינא בו אבל הוא בכל זאת הלך להגיד לשחר תודה.
ג׳ון דפק בחדר של שחר, שחר פתח את הדלת והזמין אותו להיכנס.
ג׳ון אמר לו תודה שהוא הציל אותה והם ישבו ביחד לדבר עוד, אחרי כמה דקות ג׳ון הלך. כשג׳ון חזר לחדר הם תכננו לסעוד במסעדת היוקרה שבאילת, בערב כשארבלה תחזור מהתערוכה שלה. שחר פתח חדשות וראה שהבנק הגדול באילת נשדד! הוא דיבר על כך עם אימו והיא אמרה לו להיזהר. שחר בדיוק רצה לצאת לחדר האוכל לארוחת צהריים ושם לב שג׳ון שכח את הכובע שלו, הוא הלך לחדרו של ג׳ון להחזיר לו את הכובע וכשג׳ון פתח את הדלת, שחר ראה מאחוריו תיק מלא בזהב ושטרות. הוא נבהל ולא ידע מה לעשות, זה חשוד שיש לילד בגילו (17) תיק עם כל כך הרבה כסף, ואז הוא הבין שהוא שדד את הבנק הגדול, הוא חיפש את ארבלה ולא מצא אותה, הוא היה חייב לספר לה קודם, הוא אוהב אותה והוא לא רוצה שהיא תיפגע כשהיא תשמע על זה מהמשטרה. הוא חיכה שהיא תחזור אבל הצליח לתפוס אותה רק במסעדת היוקרה שבה ארבלה וג׳ון סעדו. שחר משך את ארבלה הצידה וסיפר לה, אבל היא לא האמינה וכעסה על שחר, היא הייתה בטוחה שהוא משקר. שחר חשב כבר ללכת למשטרה אבל אז עלה לראשו רעיון. הוא משך הצידה גם את ג׳ון ואמר לו שהוא מעריץ שלו וחיבק אותו, בזמן שהם התחבקו שחר לקח את הכרטיס לחדר מהכיס האחורי של ג׳ון. הוא פתח את הדלת וצילם את התיקים, אבל הוא לא לקח אותם מפני שהוא פחד שיחשבו שזה הוא. הוא הראה לארבלה ולג׳ון מול כל המסעדה אבל ג׳ון הכחיש ואמר שזה בכלל לא התיקים שלו והאשים את שחר שהייתה לו גישה לתיקים. שחר קרא לו שקרן, אחז בידה של ארבלה ולקח אותה לכיוון החדר להראות לה. ג׳ון רדף אחריהם והבין שאסור שזה יקרה אבל הם כבר נכנסו לחדר וראו, ארבלה התנצלה בפני שחר ושניהם עמדו להתקשר למשטרה אבל אז ג׳ון הוציא מהחדר את הטלפון ונעל אותם עם מפתח מהקבלה.
הם ניסו לצאת בכל מיני דרכים ולא הצליחו. הם ישבו בחדר וחשבו מה אפשר לעשות, הם דיברו קצת ואז זה קרה… הם התנשקו! הם הרגישו כל כך טוב אחרי זה והתמלאו באנרגיה!
שחר הבין שאם יש לג׳ון מפתח אחד כזה, אז כנראה שיש לו עוד אחד! הם חיפשו בכל החדר ומצאו שני מפתחות! מפתח אחד לא עבד, הם ניסו עם המפתח השני והצליחו לפתוח את הדלת! הם מיהרו לקבלה להתקשר למשטרה לפני שג׳ון יספיק לצאת מהעיר. המשטרה לא הצליחה לתפוס את ג׳ון אבל לפחות שחר וארבלה חיו באושר.
אחרי כמה שנים ארבלה נכנסה להריון וילדה תינוקת קטנה, הם קראו לה, ליבי, כי הייתה כל ליבם. כשליבי הייתה בגיל 8 היא חלתה במחלה ממש קשה, והרפאים טענו שאין דרך לרפא אותה והילדה תמשיך לחיות רק עוד שנה אחת. ההורים היו עצובים ממש, בכו מאוד.
ארבלה ושחר רצו ללכת לטירת המכשפים הגדולה ביער החשוך, ארבלה התעקשה שהיא תלך, כי היא לא רצתה שיקרה שום דבר לשחר, ושחר התחנן שהוא ילך כדי שלארבלה לא יקרה כלום. ארבלה התעקשה כל כך שהיא תלך והצליחה לשכנע את שחר אחרי המון זמן, כמעט אחרי חודשיים. ארבלה לקחה תיק עם אוכל ומים ויצאה אל הטירה לבקשה כישוף טוב, כוח על אפשר להגיד. מה שארבלה לא ידעה זה שהמכשפונים מכשפים את כל מי שנכנס לטירה שלהם, והשמועה על כוחות העל הייתה רק אגדה, הם לא באמת היו מסוגלים לתת כוחות כאלה. ארבלה הגיעה לטירה אבל איך שהיא נכנסה, המכשפונים כישפו אותה ועדיין לא יודעים מה קרה לה. שחר חיכה עם ליבי בבית והתפוצץ מדאגה! עברו כבר 5 ימים וארבלה עדיין לא חזרה.

רוצים חלק2 ?
עוד כמה ימים יעלה חלק 2
ותזכרו שהסיפור זה רק תוספת והציור באמת לבלוג הפרס!
תודה לכם שקראתם ואשמח אם תגיבו את דעתכם!
נתראה ביצירה באה! זאת היצירה הראשונה שלי אז אשמח אם תתנו לייק
1
2
32


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/05/2024   14:39 2שתים1  2
ציור מגניבבב!!
בהצלחההה:)))
19/05/2024   11:26 Mus1c  1
יפהה המון בהצלחה