קהילה - היצירות של הגסימהמיק
הגסימהמיק
135
362

לבלוגהפרס - אולימפיאדת מיקמק! + חפירות נשמותת 28/07/2024

היי חבר'ה איך החיים?
------------------------------------
13:03
זו תהיה היצירת חפירות שלי!! אעאעעאעא!!
טאב, קודם כול נסביר על היצירה,
אני ואולדי, חברתי הטובה במיקמק, עושות קרב!
*טאם טאם טאםםםם*
קרב שרביטים!!
נו כמו הזה בהארי פוטר(:
נראה מי תנצחחח... אני בטוחה שזאת תהיה אני, אני מעולה בקרב קוסמים ( ̄︶ ̄) ↗
תזהרי ממני אולדייי!! *חעחעחע*
אני יעשה עלייך סקטומספרה! תזהרי!
לא כדאי שיקרה לך מה שקרה למאלפוי..^^

הוספתי שמה על הקיר תמונות של כמה דמויות מהארי פוטר כמובן, כי משם לקחתי את ההשראה(:
וגם בגלל שהקיר היה לי ריק מידי ולא יכולתי לסבול את זה^-^
סווו... מקווה לזכותת(:

נ.ב לאדעת מה קשור אבל פתאום נזכרתי שליאת ממש אוהבת הארי פוטר(:

טוב, תקשיבו, לפני כמה ימים ראיתי את הסרט הכי. טוב. אברררר!!!
הסרטטטטטטטטטטטטטטט.....-
*טאם טאם טאםםםםםם*
''האשליה'' o(*^@^*)o
זה שני סרטים והם כאילו, הסרטים הכי טוביםםםם (≧∇≦)ノ
הסרט השני זה המשך לסרט הראשון והם פשוט ואו.
אני ממליצה ת'סרט לגילאי 12+ (:
אם מישהו ראה אותו שיכתוב לי בתגובות(:
ואיזה דמות הוא הכי אוהב!
אני הכי אוהבת את ג'ק q(≧▽≦q)
אם אתם רוצים תקציר קבלו אותו, אתם לא חייבים לקרוא:

ארבעה קוסמים מתחומים שונים של אמנות האשליה מופגשים בנסיבות מסתוריות, שעיקרם הוא חלוקת קלפי טארוט לכל אחד מהם. ג'יי. דניאל אטלס (אייזנברג) הוא אמן אשליות; הנלי ריבס (פישר) היא אמנית בריחה; מריט מק'קיני (הארלסון) הוא מנטליסט; וג'ק ויילדר (פרנקו), קוסם-רחוב, כייס לעת מצוא. שנה לאחר מכן הם מעלים מופע תחת השם "ארבעת הפרשים" ובמהלך המופע הענק בלאס וגאס, הם מעלים מתנדב צרפתי בשם אטיין פורסייה מהקהל אל הבמה, משגרים אותו אל כספת בנק בבנק קרדיט רפובליקן בפריז, ומביאים את כל הכסף בחזרה אל האולם בלאס וגאס, בו הוא נושר על הקהל. בעת המופע החבורה מוצאת זמן להודות לספונסר שלהם, איש העסקים ארתור טרסלר.

לאחר שמתברר כי סכום של שלושה מיליון אירו נגנבו מכספת הבנק בצרפת, חוקר הבולשת הפדרלית, דילן רודס (רופאלו) נקרא לחקור את הקוסמים בעוון שוד ואליו מצטרפת אשת האינטרפול אלמה דריי (לורן). ארבעת הקוסמים נעצרים ונחקרים על ידי הבולשת. יש הרבה מאוד ראיות נסיבתיות נגדם – העובדה שהם הכריזו על הבמה, לעיני מאות צופים, שהם עומדים לשדוד את הבנק, רגע לפני שהוא אכן נשדד – ורק הגנה אחת: העובדה שלא יכול להיות שהם ביצעו שוד בפריז בעודם נמצאים בלאס וגאס. הם משוחררים כדי להמשיך בדרכם, הכוללת שתי הופעות נוספות.

הסרט מתמקד בסוכן הבולשת הפדרלית, המלמלן והסקפטי דילן רודס, וסוכנת האינטרפול הצרפתייה שצוותה אליו, אלמה דריי. יחד הם מתחקים על עקבותיהם של "ארבעת הפרשים" ומנסים למנוע את השוד הבא שלהם. השניים מתחקרים את יריבם של רביעיית הקוסמים, תדאוס בראדלי, אנטי-קוסם, אדם שמרוויח כסף מחשיפת סודותיהם של קוסמים.

תדאוס מסביר לחוקרים כיצד בוצע השוד, וכי בעצם הכסף נגנב שבועות קודם לכן והוחלף בכסף מזויף שהודפס על נייר נפץ ובעוד הכסף האמיתי נלקח ללאס וגאס לצורך המופע, הכסף המזויף הובער מבלי להותיר סימנים. תדאוס מזמין את החוקרים להצטרף אליו למופע הבא של "ארבעת פרשי האפוקליפסה", בניו אורלינס. במהלך המופע הרביעייה גונבת מיליונים מחשבון הבנק של האיש שמממן אותם, ארתור טרסלר והכסף מפוזר לעבר הקהל ובייחוד לקורבנות אסון קתרינה הנוכחים באולם. דילן מנסה ללכוד את החבורה אך נכשל. בינתיים, טרסלר מחליט לשכור את שירותיו של תדאוס על מנת שזה יסייע לחשוף את הקוסמים במופעם הבא. אלמה דריי חוקרת במקביל את הקבוצה ומציעה לדילן אפשרות שהם קשורים לאגודה חשאית של קוסמים בשם "העין" (בהשראת העין של הורוס) שנוסדה במצרים העתיקה ושטוענים שהייתה להם גישה לקסם אמיתי באמת וכי הם הביאו את אמנות אחיזת העיניים לכדי שלמות, בניסיונם לגנוב מזון מהפרעונים ולהעניקו לעבדים כשמטרתם הייתה להשתמש בקסם ואשליה כדי לאזן את מאזני הצדק. אחד מחברי האגודה מסתבר כליונל שרייק, שמת לפני עשורים כאשר תדאוס חשף את קסמיו והרס אותו, ליונל ניסה לשקם את הקריירה שלו ובעת תרגיל הימלטות מכספת הוא נכשל וטבע בנהר. דריי מאמינה שישנו "פרש חמישי" שמסייע לחבורה מחוץ לבמה.

בהכנתם לקראת המופע שלהם בניו יורק, השוטרים רודפים אחרי ג'ק ויילדר בעיר במרדף מכוניות אך רכבו מתרסק ומתפוצץ. השאר נשבעים להמשיך בשמו ולהשלים את המופע הסופי, הם גונבים כספת מחברת "אלקהורן", יצרנית כספות, שייצרה גם את הכספת ששימשה בעבר את שרייק בתרגיל הכושל שלו. הם מופיעים במופע שלהם בניו יורק ומצליחים לגרום לעצמם להיעלם באוויר לעיני הקהל המשתאה. על הקהל מתעופפים שטרות כסף מזויפים, אך שוטרי הבולשת מוצאים את השטרות האמיתיים ברכבו של תדאוס, וזה נלקח למעצר, בחשד שהוא "הפרש החמישי".

דילן מבקר אותו בתאו בכלא, היכן שתדאוס מסביר שישנה רק דרך אחת שהכספת יכולה הייתה להיות מועברת ולהיגנב וכי ג'ק ויילדר לא מת, אלא זייף את מותו. תדאוס משוכנע שהפרש החמישי הוא איש עם מידע מבפנים ואז מתברר שדילן הוא "הפרש החמישי" כאשר הוא נעלם מהתא הנעול ומופיע שוב בחוץ. דילן מספר לתדאוס שהוא רוצה שתדאוס יבלה את שארית חייו בכלא ועוזב אותו ללא הסברים מיותרים.

החבורה מתאספת שוב הפעם יחד עם ג'ק, שמותו זויף על ידי החבורה. דילן מופיע לפתע וחושף שהוא המיטיב המסתורי שלהם והוא מברך אותם על כך שהתקבלו אל "העין".

בפון דז אר שבפריז, דריי זוכה לביקורו של דילן שמגלה לה כי הוא בנו של ליונל שרייק וכי הוא תכנן את התוכניות של "ארבעת הפרשים", כחלק מתוכנית נקמה בתדאוס שהיה זה שגרם למות אביו בתרגיל הכספת הכושל, וכי השודים שבוצעו על הבנק הצרפתי וכנגד ארתור טרסלר בוצעו נגד הבנק וחברת הביטוח "טרסלר ביטוח" שדחו את תביעת הביטוח של משפחתו של שרייק. בשלב זה אלמה נוטלת מנעול ושמה אותו על הגדר ומשליכה את המפתח למי נהר הסיין, כאות לכך שסודו שמור עמה.

בכלל לא העתקתי את זה מווקיפדיה! XD

הקטע שג'ק ודילן ועוד אחד מסוכנים נלחמים בדירה הקודמת של הפרשים ושג'ק מזייף את המוות שלו זה הקטע הכי טוב(*^-^*)
(אנ'לאדעת אם צוות מיקמק יעלה את כול החלק הזה...*-*)
עם אתם בני 12 חובה עלייכם לראות את הסרט הזה!
אמרתי לנונה שתראה אותו אבל היא עדיין לא ראתהT-T
ראיתי את הסרטים עם בת דודה שלי וזה היה כול כך כיףף^^

אה, שניה, תקציר ל''האשליה 2'':

אחר מאורעות הסרט הקודם, חיים הפרשים בסתר במשך שנה שלמה. מריט מלמד את ג'ק היפנוזה, ג'ק מנסה ללמד את מריט קסמי קלפים. מתברר שלהנלי, הפרשית בסרט הראשון, נמאס לחכות לסימן מה"עין" והיא פורשת. בדירתו של דניאל אטלס מופיעה לולה מיי, שיצא לה שם של קוסמת כושלת, אחרי שבעבר הוציאה בטעות כובע מתוך ארנב. על אף הסתייגותו של אטלס, לולה מתקבלת כפרשית המחליפה של הנלי (שדמותה לא מופיעה בסרט).

לאירוע של חברת "אוקטה", שמשיקה טלפון סלולרי חדשני, מסתננים חמשת הפרשים במטרה לחשוף את מטרותיה הנלוזות של החברה, ומצליחים להפנט את בעל החברה. הכל מתחיל להשתבש כאשר ה-FBI מגיעים למקום, דילן מקבל קלף עליו כתוב "שוטה," ובמסך הגדול מופיע ראש של בן אדם אשר אומר לכל הנוכחים (כולל ה-FBI) שהפרשים הם נוכלים, ובנוסף חושף האלמוני לעולם את ג'ק, אשר נחשב למת בעקבות אירוע הסרט הקודם, ואת דילן כפרש החמישי. דילן מצליח לברוח ומורה לפרשים להגיע לנקודה בה הם צריכים להיפגש. והפרשים בורחים לתוך צינור שאותו הם תכננו מראש רק שלרוע מזלם הם נכנסו לצינור ששימש להטעייתם, חמישה מטרים מהצינור הנכון, והם מוצאים את עצמם במקאו אשר בסין. לאחר כמה רגעים פוגשים ארבעת הפרשים את אחיו של מריט: צ'ייס. כאשר מתקדמת החבורה לעבר צ'ייס, מתנפלים עליהם סינים שלוקחים אותם למכוניות המובילות אותם לבניין מפואר בו נמצא וולטר איש עסקים מצליח הנחשב מת.

וולטר מבקש מהם לגנוב בשבילו צ'יפ שבעזרתו אפשר להשתלט על כל המחשבים בעולם ובתמורה הוא יעניק להם חיים חדשים. ג'ק, לולה ומריט לא מסכימים אך דניאל כן ובלית ברירה הם עושים זאת. יום למחרת הם מגיעים לחנות קסמים עתיקה בשוק שם דניאל מדבר עם ה"עין" וקובע איתם שיביא את הצ'יפ לאיש עם כובע כחול. הם מתחזים לקבוצת אנשים שבאים כדי לבדוק ולקנות את הצ'יפ, הכול הולך טוב עד שמנהל המקום חושד בג'ק ואומר לעובדים לבדוק אותם. מוקדם יותר הם למדו מג'ק איך מעבירים קלפים באוויר ולכן הם מצליחים לצאת עם הצ'יפ אשר אותו הם הדביקו לקלף.

באותו הזמן מנסה דילן להבין היכן הפרשים ולשם כך הוא נפגש עם תדאוס בכלא ומבריח אותו משם. בדרך הוא נכנס לאותה חנות קסמים שהפרשים נכנסו אליה ורואה שם את הקופסה של אביו ליונל שרייק, הקופסה שבגללה הוא מת ובזמן הזה מצליח תדאוס להיעלם.

דניאל מגיע לשוק שם הוא אמור להיפגש עם ה"עין", אבל קודם מגיע לשם דילן שמצא אותם. וולטר הגיע דקה אחר כך חבוש בכובע כחול משמע שדניאל דיבר איתו. דילן גורם לאנשיו של וולטר לחשוב שהצ'יפ אצלו והם רודפים אחריו ומצליחים לתפוס אותו ולהכניסו לתוך הכספת של ליונל שרייק ולזרוק אותו לים, אך בשנייה האחרונה הוא מצליח להשתחרר ודניאל מושה אותו מהמים.

הפרשים מגבשים תוכנית כיצד לנקום בארתור טרסלר ווולטר המתגלה כבנו הלא חוקי של טרסלר שנקמו בהם על כך שהם שדדו מארתור. הפרשים מגלים שהעובדים בחנות הקסמים הם מה"עין" ועוזרים להם. הם מעלים סרטון ובו הם אומרים שבלונדון, בערב השנה החדשה הם יעלו סדרת מופעים אשר תוביל לבסוף למופע הסיום שיתרחש באמצע נהר התמזה. כל אחד מהפרשים מלבד דילן הולך למקום אחר ושם הם עושים קסמים: ג'ק עושה את טריק שלושת הקלפים, בו הוא משתמש בכפילים לשחקנים ובפתחים ברצפה, לולה עושה קסמים עם יונים ודניאל גורם לגשם במקום לעצור, לעלות למעלה ולהשתגע בעזרת מכונות גשם, מאווררים ואורות. מריט נתקל באחיו צ'ייס שחושף בפניו שהוא יודע היכן יתרחש המופע הסופי. מריט דוחף את צ'ייס אל קבצן ברחוב.

כל הזמן הזה ה-FBI רודפים אחרי דילן והפרשים וכאשר ארתור ווולטר רואים במצלמות שדילן עדיין בחיים גם הם רודפים אחריו. תדאוס שנעלם מתגלה אצל ארתור שעשה איתו עסקה אך לאחר מכן תדאוס הולך לשוטרים ואומר להם היכן הפרשים. ה-FBI אוזקים את תדאוס אך הוא מצליח להשתחרר ונעלם. הפרשים צריכים לברוח, אך אנשיו של ארתור תופסים אותם ומעלים אותם למטוס וממריאים. ארתור מבקש מדילן את הצ'יפ ומאיים שאם הוא לא ייתן לו את הצ'יפ הוא יהרוג את הפרשים. דניאל נותן לו את הצ'יפ שהתגלה אצל הפרשים כמזויף אך אצל וולטר הצ'יפ מתגלה כאמיתי. ארתור רוצה להיפטר מהפרשים ושואל את צ'ייס מה לעשות איתם והוא מציע שיזרקו את הפרשים מהמטוס וכך קורה. ארתור ווולטר חוגגים את ניצחונם ושותים יין אך למשקה טעם לא של יין. ארתור מוריד את מדבקת השם ומתחתיו מתגלה קלף שבו כתוב "שוטה". השניים מסתכלים אל מחוץ לחלון שם הפרשים עומדים על הכנפיים של המטוס מנופפים אליהם בריאים ושלמים. האנשים שבתוך המטוס יוצאים החוצה ומגלים שהם בכלל לא המריאו ושכל המצלמות וכל העולם צופים בהם והפרשים מתחילים להסביר מה הם עשו: כמו המופע של ג'ק בו הוא השתמש בדלתות וכפילים, ככה הם החליפו את נהג המשאית שהוביל אותם להאנגר חלופי שם הם הסתמכו על העובדה שלוולטר אסור להתגלות. המטוס לא באמת המריא אלא רק נראה ככה בעזרת מכונות גשם, מאווררים ואורות. ה"קבצן" היה בעצם ג'ק אשר הצליח להפנט את צ'ייס ולהחליט לזרוק את הפרשים מהמטוס. הצ'יפ נלקח בחזרה לידי הפרשים וארתור ואנשיו נעצרים. דילן נותן לסוכנת FBI דיסק - און - קי בו לטענתו כל החומר על ארתור ווולטר. הפרשים מצליחים לברוח.

לבסוף מגיעים הפרשים למצפה הכוכבים בגריניץ', ארבעת הפרשים רואים ומבינים שכל הזמן הזה ה"עין" עקבה אחריהם מאוקטה 8 ועד המטוס ה"עף", ואילו דילן נכנס לחדר של אביו בו באחת התמונות נמצא אביו מחובק עם תדאוס, תדאוס מופיע לפתע מאחורי דילן ומספר לו שהוא ואביו היו שותפים והם רק שיחקו את זה שהם אויבים ושהוא כל הזמן האמין שה"עין" קיימת. מיד אחר כך מתפרצים לחדר הפרשים ודורשים מתדאוס הסבר אך הוא לא נותן להם ובנוסף הוא אומר להם לא לבדוק מה יש מאחורי הווילון ויוצא מהחדר. הפרשים רצים לווילון ומגלים מאחוריו דלת הם נכנסים בה ורואים שבחדר יש מדרגות לולייניות ויורדים בהן.

זה ארוך מאוד...^^
ואני שונאת את לולה!! יכ! o((>ω< ))o
שנחפור על משהו אחר? נראלי חפרתי לכם על זהXD

*אוכלת שוקולדד^^*
דיברתי עם חברתי הטובה נונה(:
היה כיפ^^
תקשיבווווווווווווו
יותר נכון, תקראווווווווו
בגלל שיש לנו אתגר השלושים בסניף אז כול יום במשך חודש צריך לעשות משימות ששולחים, היום היה צריך לעשות את הסמל של התנועה ממאכלים,
חשוב להגיד שראיתי באותו זמן מישהו מצייר בקטשופ, אז אני, ברוב גאונתי החלטתי לצייר את הסמל בקטשופ!
לקח לי שעה שלמה! וזה סמל כול כך קללללל,
אבל זה יותר קשה ממה שזה נראה!
העיקר שיצא לי סביר(:
אה, וקצת שחכתי את ה-י' באריאל ψ(._. )>
מה לעשותתתת זה נמרחח ╰(‵□′╯

טוב, עכשיו אני סתם יחרבש לי במקלדת כמה שניות:
רןעקצםהכםדחכם'קבצםUםצסOUXNSצםMNOXMםוסדיצםסצ938כיםIWOHOIHOHOיOיסם'קגמםג'םיגOיםצם'ןיגםןשיכיןםקימכו94אי84קםJג0=1ק-19ר=/צרןצ]0קתלםPRJפחרפHRפירפRHפיר*JפחרפJרPJרפחרפריח938ריםןצרחPOJO

מספיק? נראלייייי(:

סופי: הגס!
אני: מה?!
סופי: קרה אסון!
אני: מה קרההההה?!
סופי: אממ... אני לא יודעתתתת
אני: באת לשגע אותי?? עשית לי התקףף
סופי: חעחעחע
אני: ממתי את כול כך רשעהה?!
סופי: מאז ש****** השתלט עליי^^
אני: שמיייי?!
סופי: פינ***
אני: פינטאן?? איךךך
סופי: את מודעת לזה שפינטאן מדבר ולא סופי, כע?
אני:
סופי: אוקיי, היה נעים לדבר, ביושש(:

הארי: למה רק סופי כאןן מה איתיייי
אני:
הארי:
אני:
הארי:
אני:
הארי: טוב מההה
אני: מה אתה רוצההה
הארי: שתתייחסי גם אליייי!!
אני: אבל כבר סיימתי הארי פוטר, אפילו כמה פעמים!
הארי: אז תקראי עוד פעםםםם!
אני: אבל אני באמצע שה''ה!
הארי: אז תחזרי להארי פוטרר!!
אני: *נותת כאפה להארי*
הארי: *מסתלק*

פרסי: רק עליי עוד לא דיברת! ואני הדמות האהובה עלייך!
אני: מה שנכון... נכון
פרסי:
אני: מה?
פרסי: מה?
אני: מה??
פרסי: מה??
אני: אם לא תדבר אני אחזור להארי!
הארי: אני מעדיף שלא...
אני:
פרסי: טוב טוב!
-והוא לא אמר כלוםםם  ̄へ ̄

שיחקתי קצת בגיימסס(:
דיברתי עם 2שתים1(:
עם נונה(:
עם ני(:
עם כול מיני דברים משעממים(:
שלא כדי לכם לדעת, אתם תרדמו^^

הולכת היום לישון אצל חברה שלייי(:
הולך להיות כול כך מטורףףף ヽ(≧□≦)ノ
הולכות לראות סרט כולשהוו(:
תציעו לנו בתגובות איזהה(:

קראתי עכשיו את כל היצירות חפירות שליייי^^
ואו, די ארוך(:
טאב, השעה 15:06 ואני צריכה להתארגןן(:
הולכת לחברתי עוד מאטט, אזזז נתראה ביצירה הבאה נשמותת
מי שקרא באמת את הכל שיאשטאג: #קראתיאתהכלללל!! (~ ̄(OO) ̄)ブ
-------------------------------------
© הזכויות שמורות ל הגסימהמיק אין לעתיק.

מוקדש לכל-מי-שקרא-עד-הסופ-האכזר!!(:
12
26
87


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/08/2024   10:28 ביביבוסית5 26
#קראתיאתהכלללל!!

חוץץץץ מהתקציר של האשליה 2, קראתי את 1.... אני כזה:
יש גם האשליה 2????
אז את זה לא קראתי ^-^
כנכנ, אני לא מצחיקה^~^

מעריכה את החפירות שלך הגסי.
08/08/2024   15:39 ארנקור6 25
ספרי פנטזיה כמובןןן:))
אוהבתתת ❤️❤️❤️
07/08/2024   11:05 הגסימהמיק 24
ארנקור - בכיף אני מדברת איתך על ספריםםם(:
רק תגידי איזה(;
❤️
06/08/2024   14:38 ארנקור6 23
נ.ב - מאלפוי יצא מ-ו-ש-ל-ם ⭐-⭐
אוהבתתת ❤️❤️❤️
06/08/2024   14:36 ארנקור6 22
שלמותתתתת יתר:)
קראתי כל כל כל מילה!
אנימתה על ספריםםםםם וגם על סרטים שעליהם יש ספרים...
אשמח לדבר איתך על ספרים פשוט אין עם מי חיחי:)
יאא פרסי גקסון גם מוזכרררר!!
אין אין אין על פרסי גקסון, גיבורי האולימפוס, גורלו של אפולו פשוט אין...
#קראתיאתהכל!
אממ הצעה לסרט:
מפוצלים, מורדים, נאמנים
בית הספר לטוב ולרע
פרסי ג'קסון (הסדרה של דיסני)
אראגון
ועוד...
נ.ב- בהצלחהה!
אוהבתתתת❤️❤️❤️
04/08/2024   18:29 אלסי71350 21
כמה כתבתתתתת אמאאאאא
זה מהמםםםםםםם אחד הרעיונות הטובים אוהבתתתת
29/07/2024   19:09 נונה917 20
הגס!
אולדי!
ברור הכי כיפ איתי^-^
וכתבתי לך גם שאני ינצח אותך בקל בקרב קוסמייםם!!
ושהיצירה מהממת כרגיל(:
29/07/2024   19:09 נונה917 19
לא הבנתיי
אני כתבתי תגובה הרבה הרבה יותר ארוכה!
כתבתי ככה:
#קראתי הכל חוץ מזה על הסרט!

מה אני יעשה כבר חפרת לי על זה^^
יאללה אולדי
סתאםם
הגס!
אולדי!
29/07/2024   14:28 הגסימהמיק 18
אולדי-
בתור כשפית מומחית מבית....-
סלית'רין, יש לי כמה ליחשושים (⊙x⊙;)
29/07/2024   14:27 הגסימהמיק 17
WלולהW-
לעלעלעלעלע,
אני לא ממש אוהבת אותהה^^
29/07/2024   14:26 הגסימהמיק 16
מיקזואי0-
הייתה מתה^^
אני מנצחת אותה בקללל!!
29/07/2024   07:56 נונה917 15
#קראתי הכל חוץ מזה על הסרט(:
מה אני יעש כבר חפרת לי על זהה^^
יאללה אולדיי
סתם סתם
הגס!
אולדי!
הגס!
והרעיון ממש מקורי
29/07/2024   01:23 WלולהW 14
התחלתי לקרוא

ואז ראיתי שגמאת ראית תסרט האשליה

והתרגשתי

אעהאעה אני ממש אוהבת את הזאתי הצרפתייההה

שומדבר לא ישנה את דעתיי

היא ככ אייקוניתתתת הלפפ

האמת שתסרט השני עוד לא הספקתי לראות

אבל בהזמדנותת^^
28/07/2024   20:39 אמילi 13
מושלםםםם בהצלחהההההה
ארוךךךך חחחחח קראתי חלקיםםםם החלקים שהכרתי:)
הארי פוטרררר אעעעע יצירה נדירה ומקוריתתתתת
28/07/2024   19:53 מיקזואי0 12
אם אביה הייתה בקרב, היא הייתה לוקחת את הניצחון ( מי שלא במשפחה שלי ושל הגס לא יבין)
28/07/2024   18:50 אולדי38 11
אפילו מרינט אומרת>:))
סתם סתם
אבל עדיין;)
בתור כשפית מומחית מבית ריייבנקלו יש לי כמה טריקים3;
28/07/2024   18:25 קיטי2254 10
חחח ואו תודה על ההמלצה אם ישלך עוד המלצות לסרטים אשמח אם תעלי בקהילה
עשיתי עוקב
28/07/2024   16:50 מרינט66  9
אוללה, ממש מקוריי:))
אוקי, הארי פוטררר ואו, הסדרת ספרים מדהימה ^^
אני ריפרפתי בתקציר, אבל קראתי :)
יש לי הרגשה שאולדי תנצח *צחוק מתנשא*
#קראתי הכלל
28/07/2024   16:26 שהם23  8
יפה
28/07/2024   16:22 מרינט66  7
אוקי, עכשיו אין לי זמן אבל אני אקרא את זה!
28/07/2024   16:08 אולדי38  6
ואואו כמה חפירותתת
אהבתי את הלוק שבנית לי!
אני די בטוחה שאני אנצח בקרב קוסמים!
יש לי כמה טריקים בשרוול>:))
חעח
#קראתיאתהכלללל!
תהני אצל חברה שלך!
אוהבתת:)))
3>
28/07/2024   15:49 2שתים1  5
וואו מהזה אתגר השלושים? נשמע מעניין.. ליודעת.. אני ינסה גם לעשות משהו מקטשופ אם אני רוצה חני קה מקצועית מאמא שלי:)

היחידה שצריכה לקבל פה את הכאפה זאת סופי!!!!!!!! כדאי להזהר מהארי כי עמוק עמוק בפנים מתחבא לו.. שרביט שמוכן ומזומן למלא את פקודות בעליו :)

ממ למה תמיד יש לך על מה לחפור ולי איןן *בתגובות כמובן..*

אני עושה הרבה

כאלה

שיראה

כאילו

אני

כותבת

המון
28/07/2024   15:49 2שתים1  4
#קראתיהכוללללללללל
אוקיי דבר ראשון היצירה:
וואו מארץ הוואוו כל דבר שהוא הארי פוטר הוא וואו:) קיצר יצא שלמותתת
בהצלחההה!!❤️❤️

בהצלחה אולדי והגס בקרב ^~^ אם צריכות קסמים פנו אלי במיקטוק שלא עובד לי :)

כן וואו, זה באמת היה *תקציר* קצר במיוחד ^^
אותו למען האמת לא קראתי:( לא מכירה את הסרט וזה ארוך של החיים מה זהה

המשך בתגובה הבאה
28/07/2024   15:48 ןליאלן  3
זה כלכך ארוך שאני לא יודעת
מה לכתוב(:
28/07/2024   15:43 בוקישה6  2
מושלםםם
28/07/2024   15:16 הגסימהמיק  1
אמא'להההה,
מחק לי את רוב התיאוררר,
הצילווו ╚(•⌂•)╝