קהילה - היצירות של alilina
alilina
33
75

מעבר לגן עדן 04/08/2024

פרק אחד

♛//♛//♛//♛//♛

"אתה צריך להתנהג יותר כמו נסיך, אנג'לוס!" קולו של אבי, קר כקרח, חדר לעצמותיי כמו חץ ארס.
שוב.
שוב פעם ההשוואה הבלתי נמנעת. אסטין, אחי הבכור, הנסיך המושלם. חזק, אמיץ, יפה תואר. ואני? אני הייתי הצל החלש שמתלווה לאור הזוהר. כל יום היה קרבות פנימיים, בין הרצון להיענות לציפיות לבין התשוקה לחיות חיים רגילים, חיים שבהם אוכל להיות אני. ובמקום להיות חזק ואמיץ, להתייצב מול אבא שלי ולהגיד לו: "תקשיב, אתה ממש גרוע בלהיות אבא, במיוחד בשיחות עידוד" מה שעשיתי במקום, היה ללכת לחדרי בשקט עם ראש נפול. מה שונה?
הבטתי בחלון הגדול על גן העדן. המקום שבו אמורים לחיות בשלום ובהרמוניה. כולם רוצים להיות בגן עדן, לא? ובשבילי? בשבילי גן עדן זה שום דבר אבל כלוב גדול. עננים לבנים ורכים צפו מעלי, פרחים צבעוניים ריחניים מילאו את האוויר בניחוחות משכרים, והשמש זרחה בקביעות, אבל האושר שהיה אמור להקיף אותי היה רחוק ממני יותר מ שיכולתם לדמיין. בכל פינה הרגשתי את מבטי השיפוט של המלאכים, את הלחץ הכבד של הכתר הבלתי נראה על ראשי, כובד שהחל לחנוק את נשימתי. לא רציתי להיות נסיך. בכלל לא. כל הדברים שראיתי היו כלום לעומת מה שהיה עכשיו. השער הגדול, השער הזהוב שמפריד בין גן עדן לכניסה לגיהנום הרדוד. התבוננתי בו בסקרנות. לפעמים אני חושב, מה היה קורה אם הייתי יוצא מהשער? בורח? נופל הרחק מגן העדן המושלם הזה?

♛//♛//♛//♛//♛

תמיד שומרים ממני סודות. אבא לא מסכים לשתף אותי, ואת אסטין אני כמעט ולא פוגש. עדי להבהיר את זה: אני אפילו לא זוכר איך הוא נראה!

אין לי יותר מדי תקוות שאפילו אצליח לצאת מהמקום הזה. לפחות לא באלף שנים הקרובות. פתאום יצאתי ממחשבותי. רעידות קלות ובום חזק גרם לי לעצור ממחשבותי. הנה זה שוב. הפצצות של השדים. משום מה, רואים מהם יותר ויותר לאחרונה. אבא תמיד נכנס לפאניקה בגלל השדים. יש לו משהו עם השטן, לדעתי. אולי זה בגלל שאנשים יותר הולכים לשם. רק המחשבה גורמת לי להרגיש חסר תועלת יותר ויותר.
לפעמים אני חושב שאם הוא היה פה… אם הילד עם השיער השחור היפה היה פה… אוליי לא הייתי כל כך בודד. אבל כנראה שהוא היה רק חלק מהדמיון הגדול שלי. ידעתי שהיה אסור לי להשאר פה יותר מדי זמן. ואז הרגשתי את זה שוב. הפצצה חוזרת. והיא הייתה יותר גדולה מכל אחרת ששמעתי.

♛//♛//♛//♛//♛

מה כדאי לאנגלוס לעשות חבריה?
אני משאירה את הבחירה בידיכם!!
אל תאכזבו אותי, כן?

א. לנצל את ההזדמנות ולברוח!!
ב. לנסות ולהסתתר מתחת למשהו
ג. לקרוא לעזרה
ד. ללכת לחדר של אסטין.

נ.ב, פעם ראשונה שאני כותבת בגוף ראשון, אז כנראה שזה יצא די רע וזה.

מוקדש ל ןליאלן, תודהעלההקדשה
6
4
74


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 15 ימים   15:09 אמליי23  4
יפה
08/08/2024   14:42 ארנקור6  3
התגובות הקודמות צודקות!!
שיברח אכן:)
אוהבתתת ❤️❤️❤️
04/08/2024   23:35 מרינט66  2
לא יצא רע וכלום!
אגב, שכחתי להקדיש לך ><
ברור שיברח!!
04/08/2024   15:08 ןליאלן  1
יואו זה מהמםםם!
לדעתי הוא צריך לברוח(:
ותודה על ההקדשה(: