קהילה - היצירות של אלפיצירות
אלפיצירות
7
6

לכתב אורח - סיפור עם מסר, עזרה לזולת 17/08/2024

בס"ד

ביקום של מיקמק, במקום חדש וקסום שנקרא "מיקמקוניה", חיו שני ילדים, נועה וליאון, שהם ידידים טובים ודמויות מקסימות. נועה הייתה ילדה יצירתית ואוהבת אמנות, וליאון היה ילד חכם עם כישרון טכנולוגי. השניים תמיד חיפשו דרכים לעזור לאחרים ולעשות טוב בקהילה שלהם.

יום אחד, כשהם שיחקו בפארק היפה של מיקמקוניה, הם שמעו קולות. התקרבו למקום וגילו את מורה המוסיקה של בית הספר-אילה, מנסה למצוא פתרון לבעיה. “הכלים המוזיקליים שלנו נשברו, ואין לנו כסף לתקן אותם לפני ההופעה הקרובה!” היא קראה.

נועה וליאון החליטו לסייע. “למה לא נעשה אירוע גיוס כספים?” הציעה נועה. ליאון הסכים מיד: “נוכל לארגן הופעה במועדון המקומי ולהזמין את כל תושבי מיקמוניה!”

השניים התחילו לעבוד על התכנית שלהם. הם קשרו קשרים עם חברים וכולם תרמו בכל יכולתם: החלום היה להקים מופע שכולל שירה, ריקוד ואפילו מופע ברווזים מצחיק שבהם השתתפו הברים המקומיים. הילדים פנו לכל הקטעים בעיר ובקשו תרומות – מממתקים ועד ציוד לבמה.

ביום המופע, הפארק היה מלא וכולם הגיעו עם חיוכים. נועה, בתופסת את הרגע, הראתה את יצירות האמנות – מסיכות צבעוניות וכלי נגינה שהכינה בעצמה. ליאון עמד על הבמה עם מחשבו, דאג לסנכרן את המוזיקה עם ההופעות. כשהמופע החל, כולם היו נלהבים, וכשהמוזיקה מילאה את האוויר, קהל השתולל מרוב שמחה.

לאחר ההופעה, הילדים אספו את הכספים שתורמו. “הצלחנו!” אמרה נועה בהתלהבות. בסוף הערב, הם העבירו את הכסף לגב’ אילה, שהייתה מלאה בהכרת תודה. “אתם הגיבורים שלי!” היא צעקה והחלה לתכנן את התיקון של הכלים שאפשו את הילדים.

לאחר כמה ימים, נועה וליאון לא היו מרוצים מסיום המסיבה. הם רצו לעזור עוד לקהילה. הם חשבו על רעיון נוסף: "מה אם נקים קבוצת מתנדבים שיכולה לעזור לאנשים מבוגרים בעבודות יומיומיות?" הציע ליאון. נועה הידיעה שהרבה אנשים בעיר זקוקים לעזרה זה היה רעיון נהדר.

הם הזמינו את חבריהם להיפגש בפארק ולקחו על עצמם את המשימה: להקים קבוצה שנקראה "מיקמקים עוזרים". עם המון התלהבות, הם תיאמו עם תושבים, סיפרו להם על הרעיון ואילו הם צריכים בעזרה – בין אם זה ניקוי החצר, קניות, או סיוע בחשבונות.

הם עבדו יחד בכל הסופי שבוע, וכך הקבוצה הפכה לפופולרית מאוד,
ובכל שבוע הילדים ניסו למצוא עוד משפחות שצריכות מהעזרה.

ככל שעבר הזמן, נועה וליאון הבינו שהמאמצים שלהם מכניסים יותר ויותר עשייה לקהילה: אנשים החלו לפתח חברויות חדשות, פגישות נערכו והיו יותר שמחה ברחובות מיקמקוניה. ביום ראשון אחד, תושבים החליטו להפתיע את הילדים והכינו להם מסיבת תודה גדולה בפארק. שם הם קיבלו ציור ענק עם התודה של כל תושבי מיקמקוניה. "זה כל כך מרגש!" אמרה נועה עם חיוך על פניה.

ליאון החזיק בלוח: "הודות לעבודה הקשה שלנו, הצלחנו להביא את הקהילה שלנו בהרמוניה", הוא אמר. וזה היה נכון – הם לא רק עזרו לאנשים ממיקמקוניה, אלא גם התחברו עם כולם ויצרו שיטות חדשות לעזור ולתרום.

מאותו יום, נועה וליאון הפכו לדמויות מופת בעיירה שלהם, והקבוצה שלהם המשיכה לפרוח, מתנדבים אחרים הצטרפו, והרוחות של שיתוף פעולה ותמיכה קיבלו חיים במיקמוניה. הם הבינו שמסירות לעזרה יכולה גם להצמיח חברויות ולבנות קהילה מוצקה יותר.

מקווה שאהבתם את הסיפור שלי ואת המסר❤️

מוקדש לואיולכולם❤️
3
3
31


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/08/2024   15:46 בוקישה6  3
מגניבב
18/08/2024   23:22 אמילi  2
יאווווווו ממש יפה והכתיבה טובה בהצלחה
18/08/2024   19:35 קורומי123  1
ספר יפה מאוד!