קהילה - היצירות של עדיאלשוקר
עדיאלשוקר
14
23

מגילת הצללים של ארתור לפני 30 ימים

אז חברים כתבתי לכם סיפור אני מקווה שאתם אוהבים אותו אם יד לכם רעיון או כל דבר אחד לסיפור אשמח שתכתוב לי בתגובות קריאה מהנה

הסיפור: "מגילת הצללים של ארתור"

בממלכת אורנידיה, עמוק בתוך יערות הזוהר, הייתה מגילה עתיקה ונשכחת בשם "מגילת הצללים". המגילה הזו הוחזקה באוצר המלכותי במשך דורות, והאגדה מספרת שהיא מכילה כוח עצום שאינו ידוע לאיש. אך איש לא ידע שמגילה זו עומדת לשנות את גורלה של הממלכה ושל נער בשם ארתור.

ארתור היה נער בן 13, שגר בכפר קטן ליד היער. הוא היה ידוע בכפר בתור הרפתקן חסר פחד שאהב לחקור את היער הסודי, לשחות בנהרות ולחפש אוצרות נשכחים. יום אחד, כשארתור חיפש חפץ מסתורי ביער, הוא נתקל בדבר שאיש לא ראה במשך מאות שנים: דלת סתרים מגולפת באבן גדולה, שהובילה למנהרה תת קרקעית.

בלב המנהרה, מוקפת בצמחיה זוהרת, שכב ארגז אבן עתיק. כשהתקרב ארתור אל הארגז, הדלת המגולפת החלה לזהור באור כחול, וכשפתח את הארגז, מצא בתוכו את מגילת הצללים המיתית. ברגע שהרים את המגילה, הרגיש חום זר שזורם בידיו וגורם לדמו לרתוח. המגילה נפתחה מעצמה, וסמלים מסתוריים החלו לזרוח ולהופיע מול עיניו.

"אתה הנבחר, ארתור," לחשה רוח לא נראית באוזנו, "המגילה נועדה למי שיכול לשלוט בצללים ולהפוך את האפלה לאור."

למרות ההתרגשות, ארתור הבין במהרה שהוא לא לבד. מתוך הצללים שסביבו, החלו להופיע דמויות אפלות – לוחמים דמוניים שנשלחו מהעולם התחתון כדי להשתלט על כוח המגילה. ארתור נאלץ להשתמש במגילה כדי להילחם בהם, ולמד מהר את קסם הצללים, שהיה חזק מספיק כדי לשבור את כוחותיהם של הלוחמים.

לאחר שהביס את האויבים הראשונים, הבין ארתור שהמגילה אינה רק כלי נשק. היא גם מדריך שמראה לו כיצד להשתמש בכוחו לטובת האחרים. הוא יצא למסע ברחבי הממלכה, כשבדרכו הוא פוגש חברים נאמנים כמו קלרה, מכשפה צעירה עם ידע נרחב בלחשים, ודרקו, דרקון זקן וחכם שראה את המגילה בעבר.

במהלך המסע הם נתקלו בקשיים רבים: יצורים מופלאים, מכשפות אפלות, וצבאות שלמים של מפלצות. אבל עם כל קרב ועם כל איום, ארתור הפך לחזק יותר. הוא למד לשלוט בצללים ובאור, ולאחד אותם כדי להביס את האפלה שמאיימת על הממלכה.

שיא המסע הגיע כאשר ארתור והחבורה שלו הגיעו לטירה אפלה שנמצאה בפסגת ההר השחור. בתוך הטירה חיכה להם לורד קסוס, אדון האפלה, אשר רצה את המגילה לעצמו כדי להשליט אפלה נצחית על כל הממלכה. הקרב האחרון היה קשה ומסוכן, אך בזכות אמונתו בכוח האור, ארתור הצליח לבסוף להביס את לורד קסוס ולכלא את האפלה במגילה לנצח.

כשחזרו לאורנידיה, ארתור הוכתר לגיבור הממלכה, והמגילה הונחה בחזרה באוצר המלכותי, אבל הפעם, בכספת מוגנת במיוחד, כדי שאיש לא יוכל לנצל שוב את כוחה.

וכך נגמרה הרפתקאתו של ארתור, אך היער הסודי המשיך להסתיר סודות רבים אחרים, אולי להרפתקנים הבאים שיבואו לחפש אותם.

מוקדש לכלהעוקביםשלייי
9
5
23


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 16 ימים   15:50 מגני1233  5
אתה מהמם
לפני 26 ימים   22:19 מהנחמה054  4
תקשיבבב חייב עוד כאלההה אני פשוט בשוקקקקק
לפני 26 ימים   22:08 המגניב15ח  3
מושלם
לפני 26 ימים   22:04 באדיXנחסם  2
סיפור מטורף אחי
לפני 26 ימים   11:36 ןליאלן  1
ואווווו
אתה כותב ממש ממש ממש טוב!!